OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ei kai tuo oliiviöljy siitä puurosta paremman makuista tee? Itse ottaisin öljyt erikseen jos niitä tarvitsee. Paras puurohan tulee raejuuston, kanelin ja valion luumukiisselin kanssa! (vilkkilän vinkki).
Riippuu siitä pitääkö oliiviöljyn mausta, mutta joo ei se sieltä läpi puske hirveesti (oliiviöljyissäkin pirusti maussa eroja). Tuo kookosöljy vanilja-mansikkahillo combo on omaan suuhun hyvä yhdistelmä. Sulaa ja sekoittuu sinne puuron sekaan hyvin. En oikein saa pointista kiinni miksi öljyt pitäisi ottaa erikseen. Omaan suuhun borgesin original oliiviöljy sopii melkein mihin tahansa tehden ruoasta parempaa.
Ps. täytyy testata myös tuota vilkkilän comboa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin paras kaurapuurohan tulee seuraavista aineksista:
100g hiutaleita mikrossa puuroksi, minkä jälkeen loput ainekset sekasin puuroon.
15g oliiviöljyä (15g kookosöljyä jos pitää mausta)
200g raejuustoa
30-40g dronnigholmin vanilja-manzukkahilloa

Itsellä seuraava modi ollut jo vuosia

100g hiutaleita

Kuumaan puuroon 100g jäisiä marjoja (mustikka, puolukka tms)

25-30g pähkinävoi (luomu) ei mitään lisättyjä aineita

300g rasvaton rahka tai 250g raejuusto

Sokeriton mehukeitto
 
Aina ihmetellyt teitä makeiden puurojen syöjiä, joita ilmeisesti enemmistö on🤔

Puuro on ruoka, ei leivos.

Laittaakohan jotkut pihvin päällekkäin suolan sijasta sokeria🤔
Aina ihmetellyt teitä, jotka pilaatte hyvät hiutaleet kypsentämällä. Rahkaa, mehukeittoa, kaurahiutaleita sekä maitoa, ja ääntä kohti. Olen ollut jo vuosikymmeniä trendikäs tuorepuuron kuluttaja. 😁
 
Mulla oli tänään crockpot ostohousut jalassa, mut tuota tavan expressiä ei ollu hyllyssä. Express plus olisi ollut, mut se on 40€ kalliimpi. Meille ei selvinnyt, että mitä eroo niillä on. Tietääkö joku?
 
Mulla oli tänään crockpot ostohousut jalassa, mut tuota tavan expressiä ei ollu hyllyssä. Express plus olisi ollut, mut se on 40€ kalliimpi. Meille ei selvinnyt, että mitä eroo niillä on. Tietääkö joku?

Ei mitään muuta kuin siinä plussassa on erilainen höyrytysräkki ja jotkut ottimet. En maksais siitä 40€ enempää.
 
Mulla oli tänään crockpot ostohousut jalassa, mut tuota tavan expressiä ei ollu hyllyssä. Express plus olisi ollut, mut se on 40€ kalliimpi. Meille ei selvinnyt, että mitä eroo niillä on. Tietääkö joku?
20% nopeampi kypsentämään, siis jos kyseessä on se turbo versio.
 
Harvempi vakuutus taitaa korvata nykyään fysikaalisia hoitoja. Itekin joutunut työntämään niihin omaa rahaa varmaan tonneja vuosien mittaan. Sentään leikkaukset korvanneet aina mukisematta, joten annan siinä anteeksi.
 
Eipä korvanut vakuutus kiropraktikkoa. Soittelin sinne ja kyselin paljonko olen tota turhaa vakuutusta maksanut. 800 euroa. Irtisanoin sen.
Ei vissiin maksa, mutta jos fysikaalisen lähetteessä lukee "myös kiropraktiset hoidot" niin silloin saa. Riippuu tietenkin yhtiöstä.
 
Ainakin ennen se oli niin, että koska kiropraktiikkaa ei ollut ns. virallistettu hoitomuodoksi, kiropraktisia hoitoja ei mikään vakuutusyhtiö korvannut eikä niistä ainakaan ennen saanut mitään kela-korvauksiakaan. Miten lie nykyään tilanne?
 
Takas sekabägiin.

Untitled-1.jpg
 
Ainakin ennen se oli niin, että koska kiropraktiikkaa ei ollut ns. virallistettu hoitomuodoksi, kiropraktisia hoitoja ei mikään vakuutusyhtiö korvannut eikä niistä ainakaan ennen saanut mitään kela-korvauksiakaan. Miten lie nykyään tilanne?
Mut jos samassa hoitolaitoksessa on sekä fyssari että kiropraktikko/naprapaatti niin vissiin saa kelakorvaukset, jos alku- ja loppuarvion tekee fyssari. Käynnit välissä voi firman sisällä olla muullakin. Toimisiko vakuutukseen sama?
 
Back
Ylös Bottom