tocamer
VIP
Tässä me otetaan lämpöä controllissa1800 jälkeen himassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä me otetaan lämpöä controllissa1800 jälkeen himassa.
Koirat ulos ja sit tossa vartin päästä mestoilla.Tässä me otetaan lämpöä controllissa
Ihailtavaa meininkiä.Olipas kivaa taas pitkästä aikaa tutun porukan kanssa pelaa.
Ja mehän hävittiin.Ihailtavaa meininkiä.
Aikuinen mies odottaa innolla että pääsee räiskiin kaverien kanssa, paljon mukavampaa ku masentuneena maata sohvalla kaljan ja makkaran kanssa. (Paitsi jos häviää)
Perun puheeni, tässä tapauksessa kaikki on paskaa, paitsi kusiJa mehän hävittiin.
Ja vielä parempi kun yhdistää nuo kaikki, eli pelaa kavereiden kanssa kaljaa juoden ja makkaraa syöden.Ihailtavaa meininkiä.
Aikuinen mies odottaa innolla että pääsee räiskiin kaverien kanssa, paljon mukavampaa ku masentuneena maata sohvalla kaljan ja makkaran kanssa. (Paitsi jos häviää)
Normaalisti.Miten Mike treenailet, nyt kun toi sulku tuli ?
Itse anoin juuri myös pääsylipun tuonneEikös tuonne old school-osioon ollut 30v ikäraja? Se meni rikki toissa vuonna, joten jossäviitsitsä?
Nice. Kai siellä on vielä kiikkustuoleja vapaana?Itse anoin juuri myös pääsylipun tuonne
Mikä se semmonen on? mä olen old skool. Mut tarkottaaks se että pitäs olla kunnossa myös?Eikös tuonne old school-osioon ollut 30v ikäraja? Se meni rikki toissa vuonna, joten jossäviitsitsä?
Vähän liikaakin, meidän on syytä aktivoida aluetta mitä pikimmin.Nice. Kai siellä on vielä kiikkustuoleja vapaana?
Kai siinä jonkunlainen kuntotesti on heti alkuun.Mut tarkottaaks se että pitäs olla kunnossa myös?
Missä kuntosalilla käyt? Käsittääkseni pitäisi olla kilpaurheilija, jotta saa käydä nyt sulkujen aikaan salilla?Normaalisti.
Tai kuntoutuksessa. Eikös Mikellä vasta jotain kränää ollut kropassa? Kuntoutusta kuntoutustaMissä kuntosalilla käyt? Käsittääkseni pitäisi olla kilpaurheilija, jotta saa käydä nyt sulkujen aikaan salilla?