OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Pesupaikka on kyllä hyvä(y) Sijainnin takia tulee itekkin käytettyä, mukavasti pääsee salilta.
Niiden harjaton ei pese kunnolla auton takaa, riippunee varmaan tosi paljon korin muodosta, mutta RS ei peseydy kunnolla takaosasta sieltä valojen ja kilven alueelta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niiden harjaton ei pese kunnolla auton takaa, riippunee varmaan tosi paljon korin muodosta, mutta RS ei peseydy kunnolla takaosasta sieltä valojen ja kilven alueelta.
Korin muodosta varmasti johtuu. 2019 vm. farmarimallin Ford Focuksesta ei pese takalasia kunnolla yläosasta yleensä edes harjapesut, kun siinä on pieni lippa lasin päällä.
 
Samahan se tahtoo olla joka pesulassa et takaa ei pese kunnolla kun autoissa on lippaa siinä lasin päällä. Tuolla missä mä käytän autoa on aukioloaikana kaveri joka painepesurilla ruiskuttaa auton takaa lasin ja puskurit niin pesujälki ihan ok.
 
Taas mennään, paketti kahdessa päivässä Kaliforniasta Vantaalle ja sitten alkaa säätäminen.

ToimituspoikkeusAsiakas ei ole saatavilla, tai yritys on suljettu

Tossa ne 10 metrin päässä käyvät kääntymässä eivätkä viitti soittaa Fedexiltä. Miettikää kuinka paljon tossa vuositasolla tuhlataan polttoainetta tässä vitun rallissa. Ja mä vielä paketin maahan saavuttua käytin optiota, että jättäkää paketti Vantaalle ja tulen hakemaan. Ei, ei onnistu, vaan ne koittaa sitä tänne tuoda soittamatta sitten kun ovat tossa.
 
Mikä tos oikein on? Saako ne jonkun erillisen korvauksen siitä jos asiakas ei ole kotona? Käyvät mukamas paikalla vaikka "soittavat" toimistolta ja sit ilmoittavat ettei asiakas ollut tavoittettavissa.

Eikö nyt ole kaikkien parhaaksi jos asiakas vaan saa paketin ja on tyytyväinen?
 
Mikä tos oikein on? Saako ne jonkun erillisen korvauksen siitä jos asiakas ei ole kotona? Käyvät mukamas paikalla vaikka "soittavat" toimistolta ja sit ilmoittavat ettei asiakas ollut tavoittettavissa.

Eikö nyt ole kaikkien parhaaksi jos asiakas vaan saa paketin ja on tyytyväinen?
Mitään järkee tossa ei ole. 10 metrin päässä paketin kanssa portilla, eikä voi soittaa. Sitten kun portti kiinni, niin Vantaalle ja 5 kertaa ne sitä yrittää kunnes tulee ilmoitus että paketti lähtee takaisin.
 
06D13519-FF3B-4408-BD92-C8788D2FF5C9.JPG
 
Mitään järkee tossa ei ole. 10 metrin päässä paketin kanssa portilla, eikä voi soittaa. Sitten kun portti kiinni, niin Vantaalle ja 5 kertaa ne sitä yrittää kunnes tulee ilmoitus että paketti lähtee takaisin.
Sitä lähinnä mietin että onko ihan todisteita että ovat käyneet portin takana? Jos vaan ilmoittavat eivätkä käy ja saavat jotain extraa niistä käynneistä?
Varmaan palautetta heille ja myös paketin lähettäjälle tällaisesta urpoilusta. Vittu kyl menis meikällä hermot, menisin varmaan pääpaikkaan mouhoamaan :LOL:
 
Sitä lähinnä mietin että onko ihan todisteita että ovat käyneet portin takana? Jos vaan ilmoittavat eivätkä käy ja saavat jotain extraa niistä käynneistä?
Varmaan palautetta heille ja myös paketin lähettäjälle tällaisesta urpoilusta. Vittu kyl menis meikällä hermot, menisin varmaan pääpaikkaan mouhoamaan :LOL:
Kyllä mä annoin puhelimessa palautetta, että kahdessa päivässä jenkeistä Suomeen ja sitten alkaa säätäminen. Ymmärsi mun turhautumisen. Miksi vitussa noilla ei ole puhelimia, ehkä maailman iisein tapa poistaa ongelma. Toimitus päivän aikana 1800 mennessä, pitäiskö mun saatana seistä ulkona toi aika odottamassa?
 
Myos UPS urpot latkii "paketin vastaanottaja ei ollut paikalla" lappuja meidan firman oveen sen sijaan etta avaisivat oven (auki) tai koputtaisivat. Vaikea ymmartaa tuollaista idiotismia. Olen harkinnut riistakameran asentamista.
 
En ymmärrä, miks nää ei saisi samanlaista järjestelmää kuin Budbee? Todella näppärää seurata netistä, milloin ne on tulossa. Näät kartalta, missä auto on menossa ja mihin aikaan paketti on tulossa. Käytän aina tuota, kun vaan mahdollista.
 
Ennenkin ollut näistä puhetta.
Mä en toisiaan jaksa vääntää noiden kanssa vaan tilaan kamat postiin.
Paha tilaa ulkomailta postiin. Meen taas vaihteeksi tänään Vantaalle hakemaan sen paketin ja kun sanon tästä ongelmasta tiskillä, niitä ei vittuakaan kiinnosta, eikä asia koskaan mihinkään muutu, enkä koskaan saa mitään selitystä miksei ne kuskit soita.
 
Paha tilaa ulkomailta postiin.
Joo, haasteita on. Mistähän tilasin niin pääsi lähetystietoihin tarkentamaan osoitetta niin siellä pysty vaihtamaan sen toimituksen lähipostiin.

DHL taas soittaa aina. En duunissa aina voi vastata ja jo on viesti että sovitaan uusi aika.
Ovikoodit on annettu ja kotona ollaan avaamassa ovi mutta ei. Ei tulla jos et vastaa.
 
Mistähän tilasin niin pääsi lähetystietoihin tarkentamaan osoitetta niin siellä pysty vaihtamaan sen toimituksen lähipostiin.
Kyllä siellä pääsee, kun se on tulossa maahan, sai option jättää turvalliseen paikkaan, viedä toiseen osoitteeseen, jättää naapurille jne. Mä valitsin toisen osoitteen ja laitoin Vantaan fedexin kun tiesin ettei ne sitä mulle saa. No siitä huolimatta ne lähti sitä kuljettamaan. Nyt sen sentään on naulapyssyllä ammuttu Fedexin varastolle, joten saan sen sieltä.
 
Paha tilaa ulkomailta postiin. Meen taas vaihteeksi tänään Vantaalle hakemaan sen paketin ja kun sanon tästä ongelmasta tiskillä, niitä ei vittuakaan kiinnosta, eikä asia koskaan mihinkään muutu, enkä koskaan saa mitään selitystä miksei ne kuskit soita.
FedEXillä pitää laittaa lisätietoihin, että ovi on lukossa ja soitettava vastaanottajalle. Toiminut täällä. Yrityksen paketti tuokin?
 
Kun jalkakyykystä ollut puhetta, niin kun Möykyn kanssakin puhelitte, ja varsinkin painonnostajien kyykkytyylistä, oletko juutuben kautta katsonut Irlantilaista painonostajaa Clarence Kennedyä? Siinä on inspiroiva nuori jantteri...
 
Kun jalkakyykystä ollut puhetta, niin kun Möykyn kanssakin puhelitte, ja varsinkin painonnostajien kyykkytyylistä, oletko juutuben kautta katsonut Irlantilaista painonostajaa Clarence Kennedyä? Siinä on inspiroiva nuori jantteri...
Olen, on kyllä mainoita ukkoja kyykkään.
 
Back
Ylös Bottom