Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onkos pakkikselta tulossa "kesävaatemallistoa". Shortsifanina sellaset pitkälahkeiset hieman polven alle olevat pakkis shortsit olisi kova sana ;)

Mikä on, Mike, kantasi tupakointiin? Olet ilmeisesti joskus ainakin polttanut, ellet vieläkin jatka tapaa. Oletko yrittänyt lopettaa tai ollut lakossa välillä? Tuli itse lopetettua "cold turkey" kun tajusin että 7 vuotta mennyt on/off sauhutellessa.

Jos saisit miljoonan niin kumpaa tekisit vuoden putkeen: söisit luomua vai olisit pesemättä tukkaa?
Söisin luomua, sitähän saa nykyään vaikka mitä. Eihän ne luomua ole nähneetkään, mut leikitään että ne olis luomua kuten luomuhönötkin leikkii.

Kuvaisitko Tuksun? Montako valoa uskot tarvitsevasi tällaiseen isompaan projektiin?
Riippuu missä kuvattaisiin. Tuksu suuttui mulle aikaisemmin, hän ei maksa kuvista, vaan HÄNELLE maksetaan.

Photoshoppasin tuksuttimesta kauniimman ja lähetin sitten sille maililla. Sanoin, että sovitaanko, että sun kuvat menevät jatkossa mun kautta, niin ei pääse noi amatöörit tekemään entistä rumempaa. Kerroin, että jos hilloa liikahtaa, niin voin kuvaakin.

Sain vastineeksi aika vihaisen mailin, hän ei ole Tuksu, joka on toimittajan keksimä paskanimi, vaan hän on Johanna, joka tarkoittaa raamatun mukaan "jumala on armollinen". Kertoi myös, että hän ei maksa, vaan hänelle maksetaan :D

Vastasin siihen sitten vain "no sen kyllä huomaa ettet maksa kuvista, ammattilaiset kun ottaa rahaa".

Liitteet

• tuksu..webp
    tuksu..webp
    95,5 KB · Katsottu: 3 861
Päivän random tieto: tarkalleen nimi Yochanan tarkoittaa Jumala on armollinen/God's grace, mutta siihen listaan lasketaan useita nimiä Johnista Giovanniin.

photoshoppasin tuksuttimesta kauniimman ja lähetin sitten sille maililla. Sanoin, että sovitaanko, että sun kuvat menevät jatkossa mun kautta, niin ei pääse noi amatöörit tekemään entistä rumempaa. Kerroin, että jos hilloa liikahtaa, niin voin kuvaakin.

Sain vastineeksi aika vihaisen mailin, hän ei ole tuksu, joka on toimittajan keksimä paskanimi, vaan hän on johanna, joka tarkoittaa raamatun mukaan "jumala on armollinen". Kertoi myös, että hän ei maksa, vaan hänelle maksetaan :d

vastasin siihen sitten vain "no sen kyllä huomaa ettet maksa kuvista, ammattilaiset kun ottaa rahaa".

hahahahaha hyvä mike! :ddddddddddddddddddddd

Photoshoppasin tuksuttimesta kauniimman ja lähetin sitten sille maililla. Sanoin, että sovitaanko, että sun kuvat menevät jatkossa mun kautta, niin ei pääse noi amatöörit tekemään entistä rumempaa. Kerroin, että jos hilloa liikahtaa, niin voin kuvaakin.

Sain vastineeksi aika vihaisen mailin, hän ei ole Tuksu, joka on toimittajan keksimä paskanimi, vaan hän on Johanna, joka tarkoittaa raamatun mukaan "jumala on armollinen". Kertoi myös, että hän ei maksa, vaan hänelle maksetaan :D

Vastasin siihen sitten vain "no sen kyllä huomaa ettet maksa kuvista, ammattilaiset kun ottaa rahaa".
Haha, aivan mahtava keissi :hyvä:

Sitten kysymys, harrastatko aerobista ja jos kyllä niin mitä?

10v poltan ja sitten loppuu, 3v enää.

Eli mun laskujeni mukaan alotit polttamisen 28-vuotiaana? Minkä ihmeen takia noin vanhana?

Miken ottama kuva Tuomas Saukkosesta (Black Sun Aeon) löytyy uusimmasta Infernosta.

Back
Ylös Bottom