Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Söisin luomua, sitähän saa nykyään vaikka mitä. Eihän ne luomua ole nähneetkään, mut leikitään että ne olis luomua kuten luomuhönötkin leikkii.Jos saisit miljoonan niin kumpaa tekisit vuoden putkeen: söisit luomua vai olisit pesemättä tukkaa?
Riippuu missä kuvattaisiin. Tuksu suuttui mulle aikaisemmin, hän ei maksa kuvista, vaan HÄNELLE maksetaan.Kuvaisitko Tuksun? Montako valoa uskot tarvitsevasi tällaiseen isompaan projektiin?
Kerro tästä lisää :D Missä, milloin ja miten tapahtui?Riippuu missä kuvattaisiin. Tuksu suuttui mulle aikaisemmin, hän ei maksa kuvista, vaan HÄNELLE maksetaan.
photoshoppasin tuksuttimesta kauniimman ja lähetin sitten sille maililla. Sanoin, että sovitaanko, että sun kuvat menevät jatkossa mun kautta, niin ei pääse noi amatöörit tekemään entistä rumempaa. Kerroin, että jos hilloa liikahtaa, niin voin kuvaakin.
Sain vastineeksi aika vihaisen mailin, hän ei ole tuksu, joka on toimittajan keksimä paskanimi, vaan hän on johanna, joka tarkoittaa raamatun mukaan "jumala on armollinen". Kertoi myös, että hän ei maksa, vaan hänelle maksetaan :d
vastasin siihen sitten vain "no sen kyllä huomaa ettet maksa kuvista, ammattilaiset kun ottaa rahaa".
Haha, aivan mahtava keissi :hyvä:Photoshoppasin tuksuttimesta kauniimman ja lähetin sitten sille maililla. Sanoin, että sovitaanko, että sun kuvat menevät jatkossa mun kautta, niin ei pääse noi amatöörit tekemään entistä rumempaa. Kerroin, että jos hilloa liikahtaa, niin voin kuvaakin.
Sain vastineeksi aika vihaisen mailin, hän ei ole Tuksu, joka on toimittajan keksimä paskanimi, vaan hän on Johanna, joka tarkoittaa raamatun mukaan "jumala on armollinen". Kertoi myös, että hän ei maksa, vaan hänelle maksetaan :D
Vastasin siihen sitten vain "no sen kyllä huomaa ettet maksa kuvista, ammattilaiset kun ottaa rahaa".
10v poltan ja sitten loppuu, 3v enää.