OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike, muistanko ihan jotain höpöhöpö juttuja, vai sanoitko jossain striimissä että mr O striimi pakkis kanavalla joku päivä?
Sitä ei voi striimaa kun maksaa, en voi edes katsoa ite sitä ettei se kuuluis sitten striimiin ja sitä kautta bannia.
On kyllä paksut tykit, ihan hyvän tason kilpakehonrakentajasta kävisit.
Ne on pumpissa jo melkein 50cm, koitan veivata ne yli 50cm. Olen hyvät treenisysteemit löytänyt, yksinkertaista tekemistä aivan failureen saakka joka sarja.
 
Aamupaino nyt 99kg.

IMG_4484.jpg
 
Stadiasta ei pahemmin huonoa sanottavaa. Cyberpunk toimii tosi hyvin eikä pätki. Pitäis vielä opetella pelaan näppiksellä ja hommaa vaikka Razer Tartarus.
Itse ostin Stadian julkaisun yhteydessä ja silloinhan niitä pelejä ei juuri ollut. Sitten tulikin muutto ja netin nopeus tippui 50mbit. Kaksi Stadian ohjainta ja chromecast-ultra jäi melko nopeasti siis ylimääräiseksi.

Todella mukava kuulla, että Stadia alkaa lunastamaan odotuksia, alkuun kun se oli suoraan sanoen aivan karmea gigaisella verkollakin.
 
Onko tolla Chronecastilla mitään tekoa koneella? Onko se parempi välikappaleena välittämään se striimi? Stadian ohjaimet on kiven alla, mistäs niitä saa?
Alkuun chromecast oli ainakin parempi, mutta ero lienee tasoittunut. Ohjaimia saa googlelta (tai minulta noin 5h pelattuja 2kpl 😁)
 
Alkuun chromecast oli ainakin parempi, mutta ero lienee tasoittunut. Ohjaimia saa googlelta (tai minulta noin 5h pelattuja 2kpl 😁)
Samaa nettiähän se castikin käyttää, että sikäli ei eroa pitäis olla. En vain hiffaa miksei tuo Cyberpunk 4K rullaa vaikka kaikki palikat siihen on. Mä voisin sulta yhden ohjaimen poistaa jos myyt.
 
Samaa nettiähän se castikin käyttää, että sikäli ei eroa pitäis olla. En vain hiffaa miksei tuo Cyberpunk 4K rullaa vaikka kaikki palikat siihen on. Mä voisin sulta yhden ohjaimen poistaa jos myyt.
Onko sinulla Stadia Pro? Tuonhan se 4K vaatii, jos Stadialla pelaa. En tosin tiedä miten hyvin Cyberpunk pyörii Stadian raudalla, kun on aika raskas peli kyseessä. Ilmeisesti 4K toimii paremmin Chromecast Ultran kautta; ainakaan omalla 150M-netillä ei ollut Chrome-selaimella toivoakaan 4K:sta, kun Stadia ilmoitti pingiksi välillä jopa 100 ms. Yhteyden pingin testasin selaimella tuon jälkeen 20 ms:iin, joten ei tuo Stadia selaimella ihan optimaalisesti toimi.
 
Onko sinulla Stadia Pro? Tuonhan se 4K vaatii, jos Stadialla pelaa. En tosin tiedä miten hyvin Cyberpunk pyörii Stadian raudalla, kun on aika raskas peli kyseessä. Ilmeisesti 4K toimii paremmin Chromecast Ultran kautta; ainakaan omalla 150M-netillä ei ollut Chrome-selaimella toivoakaan 4K:sta, kun Stadia ilmoitti pingiksi välillä jopa 100 ms. Yhteyden pingin testasin selaimella tuon jälkeen 20 ms:iin, joten ei tuo Stadia selaimella ihan optimaalisesti toimi.
Pro on joo, netti on giganen ja riittää aivan varmana. Castihan ei tohon mitään tuo kun tässä vain välitetään signaalia ihan samoin kuin vaikka striimais 4K leffaa. Ping on 15ms chromella.

Screenshot 2020-12-18 at 12.14.14.JPG
 
Back
Ylös Bottom