Tarroja joskus kyseltiin, no nyt saa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en vaan ymmärrä miks niitä pitää lukea jos ne on niin perseestä?Mike on monesti puhunut noista Iltapaskojen kommenttiketjuista. Tästä voi taas lukea kunnon oksennusta jos pää kestää. Vertailuna jokin aika sitten oli kuva kadonneesta naisesta joka oli alle 30v ja mun arvio olis kuvan perusteella ollu 60-70v. Mutta arvatkaa saisiko "tavallisesta" naisesta kirjoittaa sellaista.
Uskoisitko 54-vuotiaaksi? Anki Honkala tähtää fitnesslavoilla MM-kisoihin: ”Paras kunto ikinä!”
Viime vuonna fitnesslavoille palannut 54-vuotias Anki Honkala on uskomattomassa tikissä Nordic Fitness Expon alla. Hän on tänä vuonna todennäköisesti koko tapahtuman vanhin kisaaja.www.iltalehti.fi
Ei kyllä viitti edes avata.Mike on monesti puhunut noista Iltapaskojen kommenttiketjuista. Tästä voi taas lukea kunnon oksennusta jos pää kestää. Vertailuna jokin aika sitten oli kuva kadonneesta naisesta joka oli alle 30v ja mun arvio olis kuvan perusteella ollu 60-70v. Mutta arvatkaa saisiko "tavallisesta" naisesta kirjoittaa sellaista.
Uskoisitko 54-vuotiaaksi? Anki Honkala tähtää fitnesslavoilla MM-kisoihin: ”Paras kunto ikinä!”
Viime vuonna fitnesslavoille palannut 54-vuotias Anki Honkala on uskomattomassa tikissä Nordic Fitness Expon alla. Hän on tänä vuonna todennäköisesti koko tapahtuman vanhin kisaaja.www.iltalehti.fi
Jokaisella meistä on omat perversiomme. Jotkut harrastaa kakkaleikkejä ja sekin on perseestä. Kirjaimellisesti. Mulle riittää perversioksi että käyn välillä lukemassa noita kommentteja.Mä en vaan ymmärrä miks niitä pitää lukea jos ne on niin perseestä?
Mä en vaan ymmärrä miks niitä pitää lukea jos ne on niin perseestä?
Oikea termi on kehopositiivinen.Piti lukea muutama kommentti tuosta iltapaskan artikkelista. Noh, sama homma jatkuu eli kehonrakentajat ja fitnessurheilijat on vapaata riistaa ja niita saa haukkua rajatta. Mutta sanopa jotain negatiivista jostain sairaalloisen ylipainoisesta laskiperseesta (eli toisinsanoen kauniista, rohkeasta ja rehellisesta ihmisesta) niin heti olet ahdasmielinen mulkku.
Oikea termi on kehopositiivinen.
Ei ressiä aiheuta, odotan innolla. Kuvata en toki kerkee, Antti Vähä ottaa kuvat.Aiheuttaako muuten Mikelle yhtään stressiä SKL:n kisojen striimaaminen? Jengi kuitenkin totutusti odottaa helvetin hyvää ja ongelmatonta striimiä.
Meinasitko muuten samalla hoitaa myös valokuvauksen?
Jahas, pitää koittaa pitää lukema siinä, eli poistelee ja lisää sillai että lukema pysyy.Seuraava biisi Mikes ultimate playlist:ssä on järjestyksessään 666. Kunnioita lukua valinnassa☝☝
Saako Mikeltä muuta kuin hyvää matskua?Mikelle tsempit striimiin ja kisaajille lavalle. Toivottavasti kaikki menee putkeen ja saadaan hyvää matskua
Aina voi laitteita hajota tai yhteydet pätkiä tms. Sattuma ei katso aikaa tai paikkaa.Saako Mikeltä muuta kuin hyvää matskua?
Nyt on 666 ja pidän sen siinä.