OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tarroja joskus kyseltiin, no nyt saa.


Screenshot 2020-09-15 at 23.48.04.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike on monesti puhunut noista Iltapaskojen kommenttiketjuista. Tästä voi taas lukea kunnon oksennusta jos pää kestää. Vertailuna jokin aika sitten oli kuva kadonneesta naisesta joka oli alle 30v ja mun arvio olis kuvan perusteella ollu 60-70v. Mutta arvatkaa saisiko "tavallisesta" naisesta kirjoittaa sellaista.

 
Mike on monesti puhunut noista Iltapaskojen kommenttiketjuista. Tästä voi taas lukea kunnon oksennusta jos pää kestää. Vertailuna jokin aika sitten oli kuva kadonneesta naisesta joka oli alle 30v ja mun arvio olis kuvan perusteella ollu 60-70v. Mutta arvatkaa saisiko "tavallisesta" naisesta kirjoittaa sellaista.

Mä en vaan ymmärrä miks niitä pitää lukea jos ne on niin perseestä?
 
Mike on monesti puhunut noista Iltapaskojen kommenttiketjuista. Tästä voi taas lukea kunnon oksennusta jos pää kestää. Vertailuna jokin aika sitten oli kuva kadonneesta naisesta joka oli alle 30v ja mun arvio olis kuvan perusteella ollu 60-70v. Mutta arvatkaa saisiko "tavallisesta" naisesta kirjoittaa sellaista.

Ei kyllä viitti edes avata.
 
Mä en vaan ymmärrä miks niitä pitää lukea jos ne on niin perseestä?

Sit ku se on luettu ni sitä jaetaan eteenpäin.Ohan toi vähä outoo ku pysähtyy miettimään.Ihan ku näkis kadulla kakkaläjän,ottais valokuvan ja jakelis tätä sit kaikille.:unsure:
 
Piti lukea muutama kommentti tuosta iltapaskan artikkelista. Noh, sama homma jatkuu eli kehonrakentajat ja fitnessurheilijat on vapaata riistaa ja niita saa haukkua rajatta. Mutta sanopa jotain negatiivista jostain sairaalloisen ylipainoisesta laskiperseesta (eli toisinsanoen kauniista, rohkeasta ja rehellisesta ihmisesta) niin heti olet ahdasmielinen mulkku.
 
Piti lukea muutama kommentti tuosta iltapaskan artikkelista. Noh, sama homma jatkuu eli kehonrakentajat ja fitnessurheilijat on vapaata riistaa ja niita saa haukkua rajatta. Mutta sanopa jotain negatiivista jostain sairaalloisen ylipainoisesta laskiperseesta (eli toisinsanoen kauniista, rohkeasta ja rehellisesta ihmisesta) niin heti olet ahdasmielinen mulkku.
Oikea termi on kehopositiivinen.
 
Aiheuttaako muuten Mikelle yhtään stressiä SKL:n kisojen striimaaminen? Jengi kuitenkin totutusti odottaa helvetin hyvää ja ongelmatonta striimiä.

Meinasitko muuten samalla hoitaa myös valokuvauksen?
 
Aiheuttaako muuten Mikelle yhtään stressiä SKL:n kisojen striimaaminen? Jengi kuitenkin totutusti odottaa helvetin hyvää ja ongelmatonta striimiä.

Meinasitko muuten samalla hoitaa myös valokuvauksen?
Ei ressiä aiheuta, odotan innolla. Kuvata en toki kerkee, Antti Vähä ottaa kuvat.
 
Noniin se on kisapäivä ja varmaan myös @Mike yksi vuoden kohokohta kisaajien lisäksi kun niin syvällä skenessä olet mukana päivittäin.

Tuliko ne äänet kuntoon jota striimissä ropasitte? Ehdin vain vilkaista.
 
Back
Ylös Bottom