OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Olihan magee video taas jälleen kerran 😎 antaa aina motivaatiota omien kuvauksien harjottelulle, kun näki valmiin lopputuloksen tästäkin 💪

ja kyllähän meni käsi jumppa perille! Hauiksissakin meinaa puskea pikku domsseja, mitkä ei yleensä reagoi kivulla juuri mihkään treeniin. Kyynärpään takia täyty vähän Buranaa ottaa aamulla töihin lähtiessä, että sen verran se taas jostain damagea otti.

Domssien ja hienon videon lisäks sai taas ison annoksen treeni motivaatiota, iso kiitos treenistä.

117A7566.jpg

Kauanko hakkasit refreshiä että pääsit sanomaan tänne, muutoin ei kyllä paljoa ole kommenttia tähän ketjuun tullut vaikka kaikenlaista sisältöä tännekin tullut? Että oliko isokin projekti tulla postaamaan tuo kamala vääryys kun yksi random mainospaikka sattuu osumaan tohon kohtaan. Niin suomalaista, muutoin pidetään turpa kiinni, mutta kun on paikka valittaa, niin jo ollaan äänessä. Ole hyvä vaan tosi nopeeta toimivasta mobiilileiskasta.

Miken olisi kyllä aiheellista nyt palauttaa kaikki rahat, mitä Wolmari on hänelle maksanut foorumin lukemisesta. On kyllä niin huonoa palvelua, kun joutuu mainoksia katselemaan.
Kyllä tässä selkee kusetuksen maku on. Mä voin katsoa että laitan kiinteäksi ton yhden paikan ettei se vahingossa kerran ja jouluna satu osumaan peräkkäin toisen kanssa.

Ja nyt tulee sitten kyllä joulu monelle jotka mainoksista itkee. En ole valittanut, mutta julkaistaan nyt. Korona kun alkoi, se näkyi suoraan heti suoramyynnissä mainoksissa. Pelkkää googlen kuraa ollut 5 kuukautta ja mä olen menettänyt 17000 euroa myyntejä. Että saattaa jotkut ymmärtää miten vituttaa sitten lukea kun joku valittaa mainoksista.

Kyllä nuot mainokset vaan rehellisesti sanottuna ottaa hermoon, välillä jopa pistää vituttaan kun latailee ja juuri kun klikkaat otsikkoa niin eiköhän banneri pomppaa juuri sillä sekunnin sadasosalla siihen eteen että varmasti menee jonnekin helvetin mainossivulle mikä ei kiinnosta paskan vertaa. Eikä tässä ole kyse siitä ettenkö ymmärtäisi tarkoitusta.

Mainoksista kitisijoille voisi automaattisesti laittaa vaikkapa viikon bannit. Toki ne pomppailee joskus mutta enta sitten? Mika tassa maailmassa on taydellista? Erityisesti kun viela puhutaan ilmaispalvelusta.

Jos ne hairitsee alyttomasti, voisivat vaikka ottaa Mikeen yhteytta ja sopia maksusta jolla Mike suostuisi poistamaan mainokset taalta.

Mä en oo kans koskaan jaksanut häiriintyä mainoksista. Nämä kuitenkin saa aika vaivatta kelattua ohi tosin kun tv:ssä ne on katsottava. Lisäksi Pakkotoistoin kaltaisissa maksuttomissa alustoissa käyttäjien pitäisi ymmärtää, että sivuston omistajankin pitää joku siivu saada työstään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom