OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietty ku jossain pihalla touhuaa kameran ja pistoolin kanssa niin saattaa joku pelästyä herkästi
Joo pistooli ei käy päinsä, tulee vain sanomista kun joku soittaa kytät.
Vähän laittaa naurattaa ku aina valitat et reidet ei kasva vaikka kaikkes tehny niille. Onhan noissa jo lihaa ku mietitään millä mennää kuitenki. ja harvalla tollasia sisäreisiä. kyllä näkee että kyykätty on.
Työmäärä on aivan valtava mitä reisille olen tehnyt, eikä ne edelleenkään ole mitenkään suhteessa painostukseen. Mutta nyt sekoittelen kyykkyjä ja sitten laitteita kahdessa treeenissä viikossa.

Törkeen siisti toi toteutus kyykkäämisestä, jossa painoja morffautuu lisää joka toistolla. Hyvät musat ja hyvät kaikki!

Törkeen siisti toi toteutus kyykkäämisestä, jossa painoja morffautuu lisää joka toistolla. Hyvät musat ja hyvät kaikki!
Ihan sikasiisti se 170-180. Ja tossa näkee hyvin miten identtistä mun nostaminen on.

Lainaan viestiketjua todetakseni Yliksellä olevaan keskusteluun, että ei, minua ei ole bannattu Pakkikselta. Oon ajanut 6 päivää viikossa taksia tässä reilun 2 kk ajan (tänä aikana yksi saliohjaus) eikä ole ollut aikaa kirjoitella Pakkikselle.
Ei ole, eikä tulla bannaamaan. Se on kummaa miten kaikki väännetään tuolla päin persettä ja sitten hoetaan sitä valhetta ja yhtäkkiä se onkin sitten totta niille äpärille.

Mutta mitä mä teen, mä teen niin, että Tomi saa mainostaa sigussaan valmennuksia vapaasti, eli anna Tomi mennä ja laita linkki siguun jos se ei mitenkään riko sitten mun mainosdiilejä.

Ei ole, eikä tulla bannaamaan. Se on kummaa miten kaikki väännetään tuolla päin persettä ja sitten hoetaan sitä valhetta ja yhtäkkiä se onkin sitten totta niille äpärille.

Mutta mitä mä teen, mä teen niin, että Tomi saa mainostaa sigussaan valmennuksia vapaasti, eli anna Tomi mennä ja laita linkki siguun jos se ei mitenkään riko sitten mun mainosdiilejä.
Kiitokset. :nolo: Katsotaan sitten, kun voi taas ottaa ohjauksiin asiakkaita.

Lainaan viestiketjua todetakseni Yliksellä olevaan keskusteluun, että ei, minua ei ole bannattu Pakkikselta. Oon ajanut 6 päivää viikossa taksia tässä reilun 2 kk ajan (tänä aikana yksi saliohjaus) eikä ole ollut aikaa kirjoitella Pakkikselle.

Edit. Ja Ylilautaa toki luen vitun päivittäin. :hyper:

Tomi, mäkin itk.. luen!

captain3.jpg

Kun oot Mike enemmän kuin intohimoinen jalkojen treenaaja, niin ootko miettinyt pyöräilyn ottamista osaksi rääkkistimulaatiota? Niitä rata- ja kilpapyöriähän voi ajaa myös sisällä rullien päällä haluamallaan rataprofiililla jos ei ulkosalla ajo innosta. Ja pointtina nimenomaan huippupyörä lukkopolkimin jne. eikä mikään kuntopyörä. Kun tuota videoi katsoo niin aikamoista kinkkuosastoa pyöräilijöillä jotka toki lisäksi kyykänneetkin ahkerasti. Nuo pyörän päällä tehdyt setit varmasti mielettömiä koettelemuksia, voisivat sopivasti jaksotettuna tuoda jotain uutta ulottuvuutta. Ne lukkopolkimet ja huippupyörä on kintuille ihan eri juttu kuin normi pyöräily, kun siinä ei vain paineta alaspäin vaan työskennellään koko kehällä. Joku pyöräilyproo varmasti vois auttaa saamaan kokemuksen tollasesta jalkakurituksesta ja se ois mielenkiintoista saada koosteeksi someen, ja eihän sitä tiedä vaikka saisit siltä saralta irti jotain bodipuolta tukevaa.

View: https://youtu.be/7drHys2CPn0

Jos olis joku pro tossa hommassa tuttuna, niin vois esim yhteen jalkatreeniin liittää jotain tommoista.
Oot tehnyt jalkojen kanssa niin hurjia treenejä että saisit varmaan fillarirääkistä paljon irti, ja riittäisi kunto ja haponsietokyky tavanomaisia bodareita paremmin tohon.

Oot tehnyt jalkojen kanssa niin hurjia treenejä että saisit varmaan fillarirääkistä paljon irti, ja riittäisi kunto ja haponsietokyky tavanomaisia bodareita paremmin tohon.
Mayorsilla on hyvät spinning pyörät, niin niissä ollaan vedetty wingatea ja jotain sen kaltaista vois toki ottaa.

Ois kyllä kiva nähdä millasia watteja Mike pystyisi pyörällä tuottamaan. Hetkellinen tehontuotto voisi olla todella kova siihen nähden että mitään fillarointitaustaa ei ole.

Itse ajan kilpaa maantiellä ja onhan nuo pitkät vauhtikestävyysvedot julmia jaloille missä saatetaan mennä "pahimmillaan" jopa tunti putkeen jollain 170-180 sykealueella. Tämä siis treenissä, vaatii hitosti enemmän päätä ajaa tommosilla sykealueilla tunti treenissä kuin vaikkapa kolme tuntia kovaa kisaa.

Ei nyt liiotella, ensinnäkään en ole mitenkään tavattoman vahva jaloista, itseasiassa aika heikko ja kun me mennään tommoiseen fillarirääkkiin, niin se on aivan helvetin kaukana siitä mihin mulla kroppa on adaptoitunut. Varmasti kippaisin ihan siinä missä muutkin. Harjoitteena ja haasteena taas erittäin kiinnostava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom