Mikellä on se video Artun kanssa missä tekee hyppyjä boksille, siellä loppuu reisistä voima ja sanoo onpa outo. Tästä repi tietty porukka sit aika paljon huumoria.^ Mikäs tarina tuohon paidan tekstiin liittyy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikellä on se video Artun kanssa missä tekee hyppyjä boksille, siellä loppuu reisistä voima ja sanoo onpa outo. Tästä repi tietty porukka sit aika paljon huumoria.^ Mikäs tarina tuohon paidan tekstiin liittyy?
Ompa outo se on netissä. Ylilautalaisten kustannuksella pelaan jatkossakin. Hupaisia faneja.Onko jujuna väärinkirjoitus? "Onpa outo" olisi oikein kirjoitusasullisesti.
Ahaa. No tästä sitten faniarmeija suurella joukolla noita paitoja tilaamaan. Saattaa joskus vahingossa joku ylilaudankin jantteri sattua samalle salille.Ompa outo se on netissä. Ylilautalaisten kustannuksella pelaan jatkossakin. Hupaisia faneja.
Siis et pysty edes uutta tunnusta tekemään ja jatkaa sillä?Ei se striimaamisesta johdu, vaan simppelisti toi nimi on nyt vuosien jälkeen sitten pistetty banaaniin totaalisesti. Oishan se toki reilua antaa varoitus ja mahdollisuus sitten muuttaa, mutta että permabannit laakista.
Ei se suostu menemään ps networkkiin. Joka taas viittaa konsolibanniin, joka taas olis helvetin outoa kun kysessä on vain account id.Siis et pysty edes uutta tunnusta tekemään ja jatkaa sillä?
Joo, on muillekin käynyt samoin, vanhin keissi taitaa olla 8 vuoden käytön jälkeen nimestä permabannit. Oon koitttanut nyt mailaa Suomeen ja jenkkeihin, katsotaan mitä ne sanoo. Sais nyt edes sen nimen vaihtaa ettei kaikki contentti katoais.Itse en pelaile, mutta hieman Googlettelin uteliaisuttani. Noita ongelmia näkyy olevan muillakin. Auttaisiko, jos soittaisi tai ottaisi muuten yhteyttä (mail tai live chat) Supportiin?
Mä en sitä hintaa tonne valitettavasti määrittele. Mä vain teen sen paidan ja sitten ne tekee sen tonne, komissio noista tulee joku prosentti, mutta en sitäkään saa määritellä. Noi siis painaa, varastoi ja postittaa, eikä ite tartte noita minnekään varastoida.Mitä tuollasen paidan teettäminen maksaa yleisesti? Mietin vain, kun samaan hintaan saa ihan Nikeä ja Under Armouria esimerkkinä.