Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joo, eipä tule ylilautaa seurattua, siellä se voi ollakin ompa, kielikello kuitenkin kertoo oikeaksi kirjoitusasuksi onpa.

Vuosien pelaamisen jälkeen Playstation kiitti mua tänään permabannilla. Arvatkaa mikä syy?

Your Online ID is a violation of the Code of Conduct.

Eipä salkku-mutiainen tähän päivään mennessä ole paljoa haitannut, mutta nyt ne sitten päätti yhtäkkiä pistää peruuttamattoman permabannin.

Pleikallahan ei voi vaihtaa nimimerkkiä kun se kerran luodaan, vuonna miekka ja nakki. Joten ne vippas mun accountin ja pleikan banaaniin kerralla. Pleikka roskiskamaa ja pelit sen myötä myös. Ei tota voi edes myydä kun se on bannattu forever. Ja ne ei peru permabanneja millään tavalla. Varokaa siis mitä nickejä sinne laitatte koska joskus tulevaisuudessa voidaan kieltää vaikka mitä. Mä en pääse edes perumaan playstation plus palvelua, toivottavasti se ei ole automaattinen maksu.

Viimeksi muokattu:
Ei se striimaamisesta johdu, vaan simppelisti toi nimi on nyt vuosien jälkeen sitten pistetty banaaniin totaalisesti. Oishan se toki reilua antaa varoitus ja mahdollisuus sitten muuttaa, mutta että permabannit laakista.
Siis et pysty edes uutta tunnusta tekemään ja jatkaa sillä?

Itse en pelaile, mutta hieman Googlettelin uteliaisuttani. Noita ongelmia näkyy olevan muillakin. Auttaisiko, jos soittaisi tai ottaisi muuten yhteyttä (mail tai live chat) Supportiin?

Itse en pelaile, mutta hieman Googlettelin uteliaisuttani. Noita ongelmia näkyy olevan muillakin. Auttaisiko, jos soittaisi tai ottaisi muuten yhteyttä (mail tai live chat) Supportiin?
Joo, on muillekin käynyt samoin, vanhin keissi taitaa olla 8 vuoden käytön jälkeen nimestä permabannit. Oon koitttanut nyt mailaa Suomeen ja jenkkeihin, katsotaan mitä ne sanoo. Sais nyt edes sen nimen vaihtaa ettei kaikki contentti katoais.

Mitä tuollasen paidan teettäminen maksaa yleisesti? Mietin vain, kun samaan hintaan saa ihan Nikeä ja Under Armouria esimerkkinä.

Mitä tuollasen paidan teettäminen maksaa yleisesti? Mietin vain, kun samaan hintaan saa ihan Nikeä ja Under Armouria esimerkkinä.
Mä en sitä hintaa tonne valitettavasti määrittele. Mä vain teen sen paidan ja sitten ne tekee sen tonne, komissio noista tulee joku prosentti, mutta en sitäkään saa määritellä. Noi siis painaa, varastoi ja postittaa, eikä ite tartte noita minnekään varastoida.

Ilman logoja se on ton hintainen, sitten mitä enemmän siihen laitan kamaa, niin sitä kalliimmaksi tulee.

Screen Shot 2018-08-22 at 11.13.49.webp

Back
Ylös Bottom