Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko kellään muulla vastavaa ongelmaa, että enää forumille linkitettyjen instagram-postausten kuvat eivät näy luurilla selatessa? Näkyy vaan tyhjää siinä oletetun kuvan kohdalla. Aikaisemmin on toiminut ongelmitta, sama iPhone ollut koko ajan käytössä.

Itse huomannut että niiden tilien ig postaukset ei näy jotka ovat yksityisiä, eli en seuraa heitä.

Mulla näkyy tällä hetkellä instagramlinkkauksista sellainen 3:n sentin siivu yläreunasta kun surffailen Safarilla Mac:n kanssa. Näköjään sama juttu kun surffailee Chromella Android-tabletin kanssa.

Mulla näkyy tällä hetkellä instagramlinkkauksista sellainen 3:n sentin siivu yläreunasta kun surffailen Safarilla Mac:n kanssa. Näköjään sama juttu kun surffailee Chromella Android-tabletin kanssa.

Tämä sama itellä pc:llä ja luurilla. Muuttunut tässä lähipäivinä. Eihän tuo iso vaiva oo avata sitä IG linkkiä, mutta kummallinen juttu silti.

Ite käytän useampaa Wintoosa konetta ja hyvin näkyy Chromella. Muilla selaimilla en ole kokeillut. Sivuhistoriat tyhjennän suhteellisen säännöllisesti. Ai niin Android-tabletilla toimi myös ok.

Tyhjensin Android-tabletin Chromesta: History > Clear browsing data > Clear data ja ei auttanut, edelleenkin näkyy vain yläreunan siivu instagrammeista. Youtube preview:t näkyy kokonaisina.

Käynnistitkö uudelleen selaimen? Jos vastaus on "kyllä" käynnistä tablet uudelleen ja kokeile sitten.
Mun villi veikkaus on, että Instagram on tehnyt jotain päivityksiä ja siksi ei näy linkitetyt kohteet joillakin ulkoisilla saiteilla, kunnes saavat palautetta tarpeeksi ja korjaavaat mahdollisen bugin. Taisi olla talvella samankaltaista ongelmaa viimeksi, jos oikein muistan.

Windows, yksi saatanan kasa isoa haisevaa ripulia. Käynnistelee itseensä uusiksi miten huvittaa, kadottaa kokonaan verkon. Bootcamp lähti nyt vege ja seuraavaksi koitan Parallels. Striimaaminen Twitchiin on tosin aikalailla epätoivoista. Vaikka käytän megahyvällä paikalla isoa mainosta, niin olemassaolevat seuraajat eivät vain sinne tule. Onko sinne hankala rekata vai mikä estää tulemasta sinne esim kuten tubeen? Ihan vain haluan tietää, että onko matsku vain simppelisti turhaa vai onko se muuten vaikea käyttää?

Käynnistitkö uudelleen selaimen? Jos vastaus on "kyllä" käynnistä tablet uudelleen ja kokeile sitten.
Mun villi veikkaus on, että Instagram on tehnyt jotain päivityksiä ja siksi ei näy linkitetyt kohteet joillakin ulkoisilla saiteilla, kunnes saavat palautetta tarpeeksi ja korjaavaat mahdollisen bugin. Taisi olla talvella samankaltaista ongelmaa viimeksi, jos oikein muistan.
Puuttasin laatan ja edelleenkin instalinkeistä näkyy vain yläreuna..

Omalta osaltani ei vaan jaksa twitchia. Suurin osa mun suosikeista on youtubessa ja muita kanavia tulee seurattua lahinna vahingossa. En jaksa vaijya live striimeja ja yrittaa sovitella omia aikatauluja muiden mukaan. Joitain vakioaikaan tulevia striimeja yritan katsoa toissa taustalla, mutta sekin on usein epaonnistuva veto, kun harvoin saa rauhassa tehda toita ja kuunnella podcastia taustalla.

Puuttasin laatan ja edelleenkin instalinkeistä näkyy vain yläreuna..
Sama ongelma ollut joskus aiemmin jo.
Myös toisen saman alustan foorumilla jotkut media embedit tekee samaa.

Luultavasti korjaantuu kunhan vaan saavat sitä Xenforo media -lisäosaa päivitettyä. Ongelma saattaa toki johtua juurikin Instagramin pään muutoksista, mutta niihin tarvii vaan reagoida lisäosan puolesta.

Omalta osaltani ei vaan jaksa twitchia. Suurin osa mun suosikeista on youtubessa ja muita kanavia tulee seurattua lahinna vahingossa. En jaksa vaijya live striimeja ja yrittaa sovitella omia aikatauluja muiden mukaan. Joitain vakioaikaan tulevia striimeja yritan katsoa toissa taustalla, mutta sekin on usein epaonnistuva veto, kun harvoin saa rauhassa tehda toita ja kuunnella podcastia taustalla.
Mut eikös toi päde yhtälailla tubessa, ei se aikataulutus sielläkään muutu.

Kyllä mun mielestä twitch on ihan ylivertainen livelähetyksiin vs tube. Huomattavasti käyttäjäystävällisempi. Uskon että twitch vaatii paljon duunia että pääset oikeutettuun asemaan. Pitää olla strukturoitu aikataulu ja lähetysrakenne. Veikkaisin että jos kuukauden twitchaat joka päivä saman esim. klo 17-19 välisen ajan, niin saavutat jo kohtalaisen seurannan. Lähetyksistä vielä highlightit aina tubeen, maks 10 min pituisina. Se vain vaatii järjestelmällisyyttä ja aikaa, mutta sun ulosannilla ja habituksella voisi olla tosi toimiva ja tuottoisa setti varsinkin pidemmällä aikataululla. En usko että satunnaislähetyksillä saavutat twitchissä asemaa.

Mut eikös toi päde yhtälailla tubessa, ei se aikataulutus sielläkään muutu.
Mä tykkään noista sun ohjelmista, mut jotenkin ei tuu ladattua tota twitchiä pelkästään niiden takia. En usko että sisällöstä on kyse, ehkä siitä että en edes tiennyt koko ohjelmasta ennen kuin puhuit siitä. En tosin ole mikään nettivelho.

Kyllä mun mielestä twitch on ihan ylivertainen livelähetyksiin vs tube. Huomattavasti käyttäjäystävällisempi. Uskon että twitch vaatii paljon duunia että pääset oikeutettuun asemaan. Pitää olla strukturoitu aikataulu ja lähetysrakenne. Veikkaisin että jos kuukauden twitchaat joka päivä saman esim. klo 17-19 välisen ajan, niin saavutat jo kohtalaisen seurannan. Lähetyksistä vielä highlightit aina tubeen, maks 10 min pituisina. Se vain vaatii järjestelmällisyyttä ja aikaa, mutta sun ulosannilla ja habituksella voisi olla tosi toimiva ja tuottoisa setti varsinkin pidemmällä aikataululla. En usko että satunnaislähetyksillä saavutat twitchissä asemaa.
Mä en nää oikein pointtia lukita jotain tiettyä aikaa lähetykselle. Se aika kun on totaalisesti riippuva katsojien aikataulusta. 17-19 vakio poistaa isolta osalta mahdollisuuden katsoa. Toki nyt senverran, että ei yöllä tee, vaikka tube vetää kello 3 yöllä 40 katsojaa anyways.

Koitan nyt sitkeesti veivaa kerran päivässä sinne, alkuun se on ollut kamalaa säätöä ja edelleen jatkuu. Ei ole ongelmatonta suoratoistaa kamaa kunnon laadulla. Ja kun mua ei kiinnosta tehdä kusisellä web-kameralla ja surkealla äänellä tonne mitään.

Twitchissä myös bugaa ilmoitukse todella pahasti. Lukuisat katsojat ovat sanoneet, etteivät edes saaneet ilmoitusta striimistä vaikka olivat siellä.

Että Twitch ei kyllä millään tasolla tue aloittelevia striimaajia, vaan tekee niistä armottomasti näkymättömiä ja jos mun näkyvyydellä ja sen hyvin kattavalla käytöllä mainooksissa ei saa lisää seuraajia, niin joko A, materiaali ei kiinnosta tai B, jengi ei vain jaksa sinne mennä.

Surkein neuvo minkä olen saanut on se, että teet vain striimejä ja ehkä kahden vuoden päästä sitten jengi voi reagoida esim tohon mainokseen tossa ylhäällä.

Ei ihmiset niin ajattele, että kato, Mikellä on livejuttu, mut ehkä vuoden päästä kerkeen sinne, sen aikaa odottelen että se striimaa yksinään. Ne tulee joita kiinnostaa jos osaavat ja jaksavat.

Itse en oikeen varsinkaan Q&A tyyppisiä videoita jaksa katsoa kun samat kysymykset toistuvat aina, jotka on satoja kertoja jo käsitelty läpi.
Siksi tuon vaihdoinkin jo melkein heti muutaman jälkeen ihan vain Talk show jutuksi, jossa voi sitten käydä läpi kisoja sun muuta höpötystä. Mä nään tuon sillä, että jos jengi jaksaa katsoa kun joku pelaa, niin en näe sitten ongelmaa miksei jaksaisi katsoa myös eri aiheista keskustelua.

Itel kans tulee katottua noit sun striimejä ja Q&A tubessa..twitchissä en oo käyny kertaakaan ku en siellä kato mitään muutakaan..syystä tai toisesta ei tule mentyä ja jossei oo täällä nähnyt ilmoitusta streamista niin tubessa ku pyörii nii näkee ku live käynnissä sit tulee katottua..

Ei jaksa mitään Twitchiä... YouTubessa kyllä tulee seurattua. Ärsyttää kun kokoajan tulee uusia ohjelmia, niin ei vaan jaksa...

Twitch on omasta mielestä parempi, kivempi käyttää, muistaakseni mobiililla vielä kevyempi softa.
Mitä se mihinkään liittyy, että ei jaksa pyöriä "tietokonepelisaiteilla"?

Vähän asian vierestä moni iso tietokonepeliturnaus on koittanut siirtää striimit twitchistä tunteen/faceen ja saanut vaan paskaa niskaan ja huonompaa laatua.

Back
Ylös Bottom