Kyllä mun mielestä twitch on ihan ylivertainen livelähetyksiin vs tube. Huomattavasti käyttäjäystävällisempi. Uskon että twitch vaatii paljon duunia että pääset oikeutettuun asemaan. Pitää olla strukturoitu aikataulu ja lähetysrakenne. Veikkaisin että jos kuukauden twitchaat joka päivä saman esim. klo 17-19 välisen ajan, niin saavutat jo kohtalaisen seurannan. Lähetyksistä vielä highlightit aina tubeen, maks 10 min pituisina. Se vain vaatii järjestelmällisyyttä ja aikaa, mutta sun ulosannilla ja habituksella voisi olla tosi toimiva ja tuottoisa setti varsinkin pidemmällä aikataululla. En usko että satunnaislähetyksillä saavutat twitchissä asemaa.
Mä en nää oikein pointtia lukita jotain tiettyä aikaa lähetykselle. Se aika kun on totaalisesti riippuva katsojien aikataulusta. 17-19 vakio poistaa isolta osalta mahdollisuuden katsoa. Toki nyt senverran, että ei yöllä tee, vaikka tube vetää kello 3 yöllä 40 katsojaa anyways.
Koitan nyt sitkeesti veivaa kerran päivässä sinne, alkuun se on ollut kamalaa säätöä ja edelleen jatkuu. Ei ole ongelmatonta suoratoistaa kamaa kunnon laadulla. Ja kun mua ei kiinnosta tehdä kusisellä web-kameralla ja surkealla äänellä tonne mitään.
Twitchissä myös bugaa ilmoitukse todella pahasti. Lukuisat katsojat ovat sanoneet, etteivät edes saaneet ilmoitusta striimistä vaikka olivat siellä.
Että Twitch ei kyllä millään tasolla tue aloittelevia striimaajia, vaan tekee niistä armottomasti näkymättömiä ja jos mun näkyvyydellä ja sen hyvin kattavalla käytöllä mainooksissa ei saa lisää seuraajia, niin joko A, materiaali ei kiinnosta tai B, jengi ei vain jaksa sinne mennä.
Surkein neuvo minkä olen saanut on se, että teet vain striimejä ja ehkä kahden vuoden päästä sitten jengi voi reagoida esim tohon mainokseen tossa ylhäällä.
Ei ihmiset niin ajattele, että kato, Mikellä on livejuttu, mut ehkä vuoden päästä kerkeen sinne, sen aikaa odottelen että se striimaa yksinään. Ne tulee joita kiinnostaa jos osaavat ja jaksavat.