Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tollanen pakkotoistojen antaminen ja lättyjen laittaminen ja pois ottaminenkin on yllättävän raskasta tollasilla kuormilla ja intensiteetillä, joka teilläkin oli, varsinkin kun itse treenaa siinä samalla. Kertoo siis omistautumisesta ja treenikaverin hyvyydestä sekin.

Tollanen pakkotoistojen antaminen ja lättyjen laittaminen ja pois ottaminenkin on yllättävän raskasta kun itekin treenaa samalla, varsinkin kun treenien intensiteetti on melkosen kovaa ja painot suht isoja. Kertoo siis omistautumisesta ja treenikaverin hyvyydestä sekin.

On ja ei. Eihän se fyysisesti järjettömän raskasta oo vaan toimii hyvänä palauttavana toimintana omien sarjojen välissä vaikka puuskututtaa. Pitää tsempin ja intensiteetin päällä koko treenin ajan. Mutta omistautumisesta ja hyvästä treenikaverista ehdottomasti kertoo.

Kylhän ton tasoseen (mitä ulkopuolelle vaikutti anyway) treenikumppanuuteen liittyy todella paljon muutakin ku pakkojen anto. Sen lisäksi tässä tapauksessa vielä matskun tuotto ilmaiseksi.

Ja toi nyt on ihan paskaa, että treenit sujuis paremmin. Ne ei teknisesti faktana voi sujua paremmin, ei suju mullakaan. Ei mulle vastaavaa treenikaveria löydy enää. Ja vittu miten kiittämätön paskakomma kun mä olin messis erot ja treenit.

Samaa ajatellin kun äsken luin Peterin Insta kommentin. Peter on korostanut treenikaverin merkitystä ainakin yhdellä videolla. Jos treenaaminen ei olisi sujunut syystä tai toisesta, niin oishan yhteistyö loppunut aikaisemmin. Miehet kuitenkin paiski urakalla ties kuinka pitkään ja mikä on kiitos kun yhteistyö päättyi. Ei jaksa miettiä enempää. Parempi elää tässä ajassa.

Täytyy sanoa, että nyt kun on seurannut uusia videoita eri kavereiden kanssa ja Miken omia treenipätkiä, niin ne ovat todella paljon mielenkiintoisimpia kuin mitä viimeisimmät WLOGit olivat.

Tsemppiä Mikelle ja kiitokset uusista ja tulevista matskuista!!!

Mitenhän sitä voi kunnolla jotain pakkotoistoja joidenkin randomavustajien kanssa tehdä verrattuna pitkäaikaiseen treenikaveriin, joka osaa auttaa juuri oikeassa kohdassa ja sopivan paljon. Noissa Miken ja Peterin treeneissä näki, että molemmat osaa lukea toisen väsymistä sarjan aikana ja puuttua juuri oikealla hetkellä. Myös kannustaminen näytti siltä, että se oli molemmille juuri sellaista mitä tarvittiin saadakseen parhaat sarjat tehtyä. Vaikea kuvitella, että tyttöystävän kanssa saadaan vastaavia settejä tehtyä mitä wlogeissa nähtiin. Kisadietillä ja kisovalmisteluissa kanssa näkyi treenikaverin henkisen tuen merkitys. Mutta ehkä Peter siihen jostain kaivaa jonkun yhtä paljon omistautuvan tilalle.

Voihan se toki olla, että treenien sujumiseen vaikuttaa muukin asia, kuin se kuinka treenikaveri antaa pakkotoistoja ym. Jos yleinen fiilis on parempi, niin ei tuo varmaan kovin kaukaa haettua ole väittää, et myös treenaaminen maistuu paremmalle..

Voihan se toki olla, että treenien sujumiseen vaikuttaa muukin asia, kuin se kuinka treenikaveri antaa pakkotoistoja ym. Jos yleinen fiilis on parempi, niin ei tuo varmaan kovin kaukaa haettua ole väittää, et myös treenaaminen maistuu paremmalle..
Samaa mieltä. Saattaa olla että Mike ja Peter ovat olleet jo pidemmän aikaa ns. fake friendejä, jolloin ilmapiiri treenata oli paska. Peter ajattelee nyt: "vihdoin pääsin tosta Mikestä eroon"

En siis syyllistä ketään.

Nyt kun tässä on tätä kohua sulatellut ja joo sulattelen bodimaailman tapahtumia usein niin erittäin hyvä kun wlogit loppui. Vähän aikaa oli fiilis että mitähän sitä nyt katselee mutta vähän kun selaili noita uusimpia logeja niin niissä ärsytti moni asia. Fiilis oli aivan teennäinen ja huomasin välillä ehkä kireisiin väleihin liittyvää kiukuttelua/naljailua millä ehkä oli syvempi tarkoitus. Mä en tässä kummankaan puolelle asetu ja tämä lopputulos on täysin ymmärrettävä. Shit happens ja karavaani kulkee.

Mistähän mahtaa johtua ojentajien heikkous, penkistä nousee rontti 100kg ja nosto on tasainen. Ei siis hidastu loppuojennuksessa tms, mutta esim. ranskalaisia mutkatangolla vitoset päissä saan hikiset 6 toistoa.

Mistähän mahtaa johtua ojentajien heikkous, penkistä nousee rontti 100kg ja nosto on tasainen. Ei siis hidastu loppuojennuksessa tms, mutta esim. ranskalaisia mutkatangolla vitoset päissä saan hikiset 6 toistoa.
Penkissä aktivoituu ojentajista eri pää enemmän mitä ranskalaisessa. Ranskis ottaa enemmän sisempään päähän ja taas punnerrukset ottaa ulompaan päähän enemmän. Penkin apuliikkeinä siis mieluusti punnerruksia.

Ehkä Peter on heränny ja tajunnut sen tärkeysjärjestyksen.
Kyllä se tärkeysjärjestys tuli selväksi mulle tossa vuoden aikana, joka sitten johti homman loppumiseen. Mulle salilla on tärkeintä treeni, sitähän sinne mennään tekemään.

Back
Ylös Bottom