Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

1800-2000 kcal tuplissa ja tankkaus 4 päivän välein.
Eli oot siis dietillä? Vai tekeekö tuo 4 päivän välein tankkaus sen että massaa pystyy hankkimaan nykyisellä treenillä...Kuullostaa niin hurjan pieniltä kaloreilta sun kokoiselle karpaasille. Palaudut ilmeisen hyvin, vaikka tuplissa on noin pienet kalorit...

Eli oot siis dietillä? Vai tekeekö tuo 4 päivän välein tankkaus sen että massaa pystyy hankkimaan nykyisellä treenillä...Kuullostaa niin hurjan pieniltä kaloreilta sun kokoiselle karpaasille. Palaudut ilmeisen hyvin, vaikka tuplissa on noin pienet kalorit...
Kyllä tässä palutuu, mutta ei tässä metabolic dieetissä ole yhtään mukavaa päivää, syömäpäivätkin on ihan persereiästä. Ei tässä nyt mitään massaa kyllä hommata, mutta mulla on tommoinen alaselän polttelu projekti menossa, joten vedellään tätä nyt sitten niin helvetin pitkään kuin vaatii.

Kyllä ennemmin 2017 GT-R

05_nissangtr.jpg

Pakko myöntää että Mikellä on ainai automaku kohillaan :P

Pakko myöntää että Mikellä on ainai automaku kohillaan :p

Nyt kun näitä autoviestejä lukee niin huomaa juuri kuinka voi olla eri makuja niistä autoista. Joku kyseli z bemareista, omasta mielestä ne ollut aina aivan karseita, varsinkin z4. Ja taasen pikkusporteista esim joku focus rs on omasta mielestäni pirusti hienompi kuin saksalaisten premium-merkkien vastineet. Mutta tosiaan makunsa kullakin :D.

Se on monissa ulkopuolelta hienoissa autoissa kyllä ongelma. Varsinkin vähän vanhemmissa autoissa, kuten jotkut evo lancerit ja subarun imput ovat sisältä kuin johonkin corollaan istuisi ja ovet kolisee muovisen oloisesti. Ei kovinkaan hyvää laatuvaikutelmaa tule.

Eilen edessä meni tommonen GT-R. Omaan silmään hieman liian "kulmikas" ja jotenkin ei yhtään niin uuden näköinen kuin vuosimalli antaa ymmärtää :D

Moro. Mitä mieltä Mike olet nykytietämyksesi valossa 1-jakoisesta ohjelmasta, jossa koko kroppa käydään läpi 2-3 krt viikossa läpi raskaita perusliikkeitä varioiden, mutta kuitenkin pyrkien nousujohteisuuteen? Oletko itse treenannut yhtään menestyksekkäästi kyseisellä tyylillä?

Joku kyseli z bemareista, omasta mielestä ne ollut aina aivan karseita, varsinkin z4.
Jostain syystä Z4M Coupe on aina kolahtanut itsellä.

Hämmentävää tuossa autossa on se, että kun netistä katsoo kuvia niin suurin osa jopa rumia.
Livenä kun joskus näkee niin se on taas hieno.

2213442058_2d59f72fc9_b.jpg

Jostain syystä Z4M Coupe on aina kolahtanut itsellä.

Hämmentävää tuossa autossa on se, että kun netistä katsoo kuvia niin suurin osa jopa rumia.
Livenä kun joskus näkee niin se on taas hieno.

2213442058_2d59f72fc9_b.jpg

Puit ajatukseni sanoiksi. Kyllä henk. koht. suosikkimalleja kun puhutaan vielä uutena alle 70 tonnin leluista.

Duunin parkkihallissa niitä on kaksi ja molemmat omistajat ovat homoja, toinen heistä mainitsi että tämä malli on "heidän" suosiossaan. Tietysti jos tämä umpihomo on väärässä niin voin korjata asian hänelle :D

e: hän itse avasi keskustelun kun näki minun ajavan oman Audi TT:n halliin ja tuli kysymään muutaman kysymyksen autosta.

Hienoja kuvia tyttöystävän kanssa! Kuvista välittyy fiilis, että on tosi symppis tyyppi ja hyvin erilainen kuin aiemmat. Heh, kuulostaa, kun muka tuntisin ihmisiä - en tunne, mutta netti luo tietyn vaikutelman.

Duunin parkkihallissa niitä on kaksi ja molemmat omistajat ovat homoja, toinen heistä mainitsi että tämä malli on "heidän" suosiossaan. Tietysti jos tämä umpihomo on väärässä niin voin korjata asian hänelle :D

e: hän itse avasi keskustelun kun näki minun ajavan oman Audi TT:n halliin ja tuli kysymään muutaman kysymyksen autosta.
Tuli keskustelemaan koska, Audi TT sama homma homojen suosiossa. Niinkuin Mini coopper

Moro. Mitä mieltä Mike olet nykytietämyksesi valossa 1-jakoisesta ohjelmasta, jossa koko kroppa käydään läpi 2-3 krt viikossa läpi raskaita perusliikkeitä varioiden, mutta kuitenkin pyrkien nousujohteisuuteen? Oletko itse treenannut yhtään menestyksekkäästi kyseisellä tyylillä?
En ole tommoista itse testannut, joten ohjeeni on että koita rohkeasti kaikkia menetelmiä, joita on sun mahdollista toteuttaa täysimittaisena ja tehokkaasti.

Hienoja kuvia tyttöystävän kanssa! Kuvista välittyy fiilis, että on tosi symppis tyyppi ja hyvin erilainen kuin aiemmat. Heh, kuulostaa, kun muka tuntisin ihmisiä - en tunne, mutta netti luo tietyn vaikutelman.
Mun täytyy sanoa kerrankin näin julkisesti, että eipä ole eteen koskaan elämäni aikana tullut vastaavanlaista täydellisesti mulle sopivaa tyttöä. Meillä on niin samanlainen huumorintaju ja tuo tyttö saa musta esiin kaikki parhaat puolet. Sit se tärkein juttu toimii ihan törkeen hyvin, voi elämä!

jos voisit valita maailman huipuista uuden treenikaverin niin kuka se olisi? Säännölliseen treeniin olettaen että kemiat kohtaisi tietty kaikkien kanssa.

Back
Ylös Bottom