Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tällä mennään nyt ja about kerran viikossa reippaammin hiilaria.

- 600g rasvaton kana
- Good morning viherjauhe annos
- EAA 60g
- 1 banaani
- 3g Omega-3
- 2rkl Oliiviöljy
- 2rkl avokadoöljy
- M-Nutrition Strong Multivitamin & Mineral 2kpl
- Kaurahiutale 30g
- Kevytmaito 3dl
- Heraisolaatti 30g

Prodet siellä 230g
Rasva noin 70g
Hiilarit 65g

Rasva varmaan palaa kuukaudessakin jo reippaasti, mutta meen olojen mukaan. Hiilarit saa olla vain aamulla ja treenin yhteydessä että sokerit on pääosin tasaiset. Kaliumia pitää varmaan erikseen ottaa lisää.

Ootko treenitehoissa huomannut mitään vaikutusta?

Vitsit kun on kyllä mielenkiintoista
Tuo lihalla vedetty kuukausi, todella superhyvä olo kokoajan, treenitehot jopa paremmat kuin 103kg painoisena hiilareilla. Mutta ei mun kroppa vaan kestä sitä tyydyttyneen rasvan määrää, niin liha on poistettava. Nyt on sitten ihan kliinisen tason ruokavalio. Mahdollinen fiksaus on nostaa hiilarit vähän päälle 100g ja pudottaa rasvaa 20g.

- 500g rasvaton kana
- EAA 40g
- 1 banaani
- 3g Omega-3
- 1rkl Oliiviöljy
- 1rkl avokadoöljy
- Kaurahiutale 60g
- Kevytmaito 3dl
- Heraisolaatti 30g
- Mustikka/vadelma 100g

Verikokeista. Mulla on yli 10 vuoden data kolesteroleista, joissa LDL on seilannut 3.6-4.5 välissä aivan sama mitä söin. Mulla on jostain syystä ollut aina sellainen käsitys, että en oikein voi vetää isosti punaista lihaa tai kananmunia. Nyt kun kuukausi on vedetty todella alhaisilla hiilareilla pääosin punaisella lihalla, niin ei ole enää epäselvää, että sitä mun ei kannata syödä, tyydyttynyt rasva ei vain sovi. En nyt viitsi edes sanoa missä LDL on, vaikka HDL samalla meni reippaasti ylöspäin. Jopa triglyt nousi ilman hiilareita, jossa ei ole enää mitään järkeä.

Sikäli hölmöä, että mulla on ollut ihan loistava olo kokoajan. Nyt sit mussutetaan kanaa ja rasvat sitten oliivi -avokadoöljyistä ja pähkinöistä.

Ja tää nyt on päivänselvää verikokeista, että ruokavalio tähän on syynä, näin en ole koskaan syönyt. Onneksi tässä on vaan 2kk ollut LDL korkeammalla.

Tohon lihaan siirtymisen edeltävä aika on varmaan 10 vuotta kanaa, mut en halua enää sitä tukun kanaa vetää, vaan parempaa kanaa kaupasta 600g päivässä. Rasvan määrä putoaa nyt reilusti alle 100grammaa päivässä ja kun en hiilareita ota 1dl aamupuuroa ja intrajuomaa lukuunottamatta, niin tuun kiristyyn varmaan taas helvetinmoista vauhtia. En vaan noita hiilareita halua alkaa enää mättämään kun tällä matalalla tasolla on todella mukava olla kun ei oo koskaan nälkä. Kerran viikossa tankkaan sit extrahiilaria.

Mikä sai kelkan kääntymään ton LDL:n osalta? Jos nyt ymmärsin oikein, että sen nousun takia vähennät punasen lihan syöntiä.

Lean mass hyper respondereilla on alhaiset triglyt, alhainen verenpaine, korkea HDL ja korkea LDL. Ei tulehdustilaa hiilareista, hyvä insuliiniresistenssi. Silti uunot tuijottaa vain LDL arvoa lääketeollisuuden aivopeseminä.

Mikä sai kelkan kääntymään ton LDL:n osalta? Jos nyt ymmärsin oikein, että sen nousun takia vähennät punasen lihan syöntiä.
No se vain jatkoi nousuaan, samoin triglyt poikkeuksellisesti nousi ylemmäs vaikka hyvin viitteissä ovatkin. HDL nousi kanssa, mutta toi LDL on jo aivan sairaan korkee. Vaikka se johtuukin ravinnosta ja veressä on nyt enemmän rasvaa energiana, niin rajansa kaikella arvoissakin. Ja triglyt mulla pitäis olla 0.5-0.8 luokkaa, ei yli yhden. Kyllähän mä lihaa voisin syödä jos se olis rasvattomampaa, se tyydyttynyt rasvan määrä taitaa olla mulle sopimatonta isommassa määrässä. Ohan se outoa, että hyvin alkukantaisesti syöden mun kroppa vetää tämmöisen reaktion.

Ajan kanssa toi voisi varmaan tasottua, mutta en mä ala tommoisia arvoja katseleen. Saan nyt ainakin selville, onko se totta mitä aina olen pelännyt, että punainen rasvaisempi liha ja kananmunat mulla vaikuttaa poikkeuksellisen paljon koleen.

Mähän söin 10 vuotta vain kanaa ja heti kun siirryin vain lihaan, tuli tommoinen lukema. Tässä mun LDL kun vedän kanaa, riisiä, lisäravinteita, testoa ja kahta anabolia, että ei se mun LDL lääkkeistä nouse etenkään kun niitä ei anabolisten osalta edes ole nyt koneessa.

Screenshot 2025-12-14 at 9.18.24.webp

Eli jos me tuijotettais vain LDL arvoa, niin mun pitäis vetää hiilareita ja kiskoa teston kanssa treniä ja stanoa. Mutta kun se nyt ei ole vain LDL arvo, kaikki muu vaikuttaa myös.

Viimeksi muokattu:
Tuo lihalla vedetty kuukausi, todella superhyvä olo kokoajan, treenitehot jopa paremmat kuin 103kg painoisena hiilareilla. Mutta ei mun kroppa vaan kestä sitä tyydyttyneen rasvan määrää, niin liha on poistettava. Nyt on sitten ihan kliinisen tason ruokavalio. Mahdollinen fiksaus on nostaa hiilarit vähän päälle 100g ja pudottaa rasvaa 20g.

- 500g rasvaton kana
- EAA 40g
- 1 banaani
- 3g Omega-3
- 1rkl Oliiviöljy
- 1rkl avokadoöljy
- Kaurahiutale 60g
- Kevytmaito 3dl
- Heraisolaatti 30g
- Mustikka/vadelma 100g
jos tästä pudotat rasvaa vielä 20g niin jäljellä jää tyyliin ei mitään? vai onko tuossa kaikki rasva mukana mitä vrk otat?

Vielä kiristetty.

- 500g rasvaton kana
- EAA 60g
- 1 banaani
- 3g Omega-3
- 2rkl Oliiviöljy
- 2rkl avokadoöljy
- Kaurahiutale 50g
- Mustikka 100g

Nyt on tyydyttyyt rasva niin alhaalla, ettei se voi vaikuttaa enää mihinkään. Kerran viikossa vähän extraa. Noi hiilarit ei droppaa sokereita, joten saan nälän pysymään poissa ja olot tasaisena. Saa nyt nähdä sitten miten paljon paino putoaa ja paljonko massaa menetän.

Kokeiluna ymmärrän että haluat katsoa miten alas putoaa kun eläinrasvat jää lähes nollaan. Mutta kokeilun jälkeen hyvä edes vähän lisätä. Myöskin aiemmassa viestissä näin positiivisena kevyt maidon mukana. Siinä on C15 rasvahappoja mitä esiintyy riittävästi käytännössä vain maitorasvassa sekä lampaanrasvassa. Erittäin hyvä rasva terveydelle olla edes vähän mukana. Rasvainen maito tai juustot.

Kokeiluna ymmärrän että haluat katsoa miten alas putoaa kun eläinrasvat jää lähes nollaan. Mutta kokeilun jälkeen hyvä edes vähän lisätä. Myöskin aiemmassa viestissä näin positiivisena kevyt maidon mukana. Siinä on C15 rasvahappoja mitä esiintyy riittävästi käytännössä vain maitorasvassa sekä lampaanrasvassa. Erittäin hyvä rasva terveydelle olla edes vähän mukana. Rasvainen maito tai juustot.
Laitan sitten kuukauden päästä kananmunia ruokavalioon jos LDL putoaa kunnolla.

Onpa ihme että kroppa saadaan paskottua tuollasella ruokavaliolla, 90kg+ treenaava mies. Viherjauhe.. Mikset oikeesti syö kasviksia vaan otat jonku teelusikallisen jotaki jauhoa ja luulet että olet oikella tiellä? Joku vuosi sitten kehuin parsaa parhaaksi jne.
En yhtään ihmettele jos kuolet ennen ens kesää. Ainaki kannattaa valmistautua kuolemaan jo ihan tosissaan kun tuota ikääki on. 70g rasvaa..Ja kummastellaan kun on outo olo ja arvot vituillaan.

Tai ota yhteys ihan johonki tunnettuun peeteehen, kun tuo sinun oma tapa on sysipaska. Tiedätkö sä oikeesti ruokavalioista paljon mitään?

Onpa ihme että kroppa saadaan paskottua tuollasella ruokavaliolla, 90kg+ treenaava mies. Viherjauhe.. Mikset oikeesti syö kasviksia vaan otat jonku teelusikallisen jotaki jauhoa ja luulet että olet oikella tiellä? Joku vuosi sitten kehuin parsaa parhaaksi jne.
En yhtään ihmettele jos kuolet ennen ens kesää. Ainaki kannattaa valmistautua kuolemaan jo ihan tosissaan kun tuota ikääki on. 70g rasvaa..Ja kummastellaan kun on outo olo ja arvot vituillaan.

Tai ota yhteys ihan johonki tunnettuun peeteehen, kun tuo sinun oma tapa on sysipaska. Tiedätkö sä oikeesti ruokavalioista paljon mitään?
Ei tässä ole mitään kroppaa paskottu, vaan HDL mennyt kanssa ylös. Liian paljon tyydyttynyttä rasvaa vain nosti mulla LDL arvon. Kuukauden päästä se on taas alempana. Ja toi kuoleman toivominen on jo ylilauta kamaa, joten älä viitti. Jos mun ruokavalio ahdistaa sua noin kovasti, niin parempi varmaan keksiä jotain muuta tekemistä.

Musta on tullut monelle vähän liian merkittävä ihminen kun jopa ruokavalio herättää noin vahvoja tunteita.

Ei tässä ole mitään kroppaa paskottu, vaan HDL mennyt kanssa ylös. Liian paljon tyydyttynyttä rasvaa vain nosti mulla LDL arvon. Kuukauden päästä se on taas alempana. Ja toi kuoleman toivominen on jo ylilauta kamaa, joten älä viitti. Jos mun ruokavalio ahdistaa sua noin kovasti, niin parempi varmaan keksiä jotain muuta tekemistä.

Musta on tullut monelle vähän liian merkittävä ihminen kun jopa ruokavalio herättää noin vahvoja tunteita.
Missä kohtaa hän toivoi kuolemaasi?

Kovia jätkiä täällä ku ne polttaa päreensä toisten asioista. Minä tule täältä nyt,pois alta jos sulla on pukelin mukana eikä kotona.Tämä on rajua,kovaa ja vie kaiken muun multa,pois alta! Raivoatteko te kaupassaki ihmisille jos joku katsoo puhelinta? Miksette vedä turpaa jos näette puhelimen jollaki? 10kg käsipainolla päälakeen täysiä. "sillä oli puhelin kädessä,saatana"
Tosiasiassahan te ette puhu kellekään mitään.
:D ironinen kommentti kyllä ottaen huomioon että ottaa kierroksia mun ruokavaliosta.

Back
Ylös Bottom