Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: Mr.

Meta description: 20

Oli toimettomana 4K näyttö varastossa, niin pistin pöydän läpi pysty polen johon noi kiinni.
Screenshot 2026-02-14 at 18.51.09.webp

Psylliumin lisääminen mulla toimii kyllä kovasti, LDL pudonnut nyt yhteensä 2.0 alaspäin. Triglyt meni kanssa alaspäin lisää. Pudottelen nyt tyydyttyneen rasvan alas ja lisään kauraa kananmunien tilalle aamulla. Kattoo sitä taas. Mulla on niin rajut miinukset tässä ja 13kg alas painoa, niin rasvoja kiertää energiaksi helvetisti veressä kokoajan. Pudotan inasen rasvaa ja lisään sen kauran aamulle tyyliin 30-50g hiutaleita. Oliiviöljyä pitää lisää, muuten kalorit menee entistä alemmas.

Olenkin ihan kokonaan unohtanut noi sitruliini-malaatit ja beta-alaniinit treeniä ennen tai treenin aikana. Joskus vuosia sitten niitä oli jossain mun PWO juomissa, mutta nykyään joko en ota ollenkaan kofeiiniakaan tai jos otan niin sitten vaan sitä 200 mg tai ihan maks. 300 mg ennen treeniä. Noi on molemmat ihan toimivia aineita ja kannattaisi kyllä ottaa itsekin ne käyttöön ihan erillisinä aineina ei PWO:ssa. Erikseen otettuna on lisäksi kätevämpi annostella ne riittävän isoina määrinä oman painon mukaan että toimii maksimaalisesti.

Oliko niissä joku suositeltu annostelumäärä grammoina per painokilo?

Oliko niissä joku suositeltu annostelumäärä grammoina per painokilo?
Niissä on enemmän tärkeetä että ottaa efektiivisen määrän, kehonpainolla ei sillai merkitystä. Esim ALC vaatii 2gramman annostuksen, että se toimii kunnolla kognitiivina, näin esimerkkinä.

Niissä on enemmän tärkeetä että ottaa efektiivisen määrän, kehonpainolla ei sillai merkitystä. Esim ALC vaatii 2gramman annostuksen, että se toimii kunnolla kognitiivina, näin esimerkkinä.
Ok eli otan sitten varmasti toimivan määrän eli sitrulliini-malaattia 10 grammaa ja beta-alaniinia 5 grammaa. Noista purkeista mitä tilasin riittää siis sitrulliini-malaattia 60 annosta ja beta-alaniinia 120 annosta. Ei nämä kyllä paljon maksa vs. hyödyt.

Back
Ylös Bottom