Kuvia, linkkejä, artikkeleita...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ollut tämä linkki tavoittanut meikäläistä ennen tätä:kippis1:

Kannattaa tehdä tuo nutrition trivia(trivia/nutrition trivia). Aivan älyttömän hyvä testi, joka todella mittaa ravintotietoutesi. Aikaakaan ei pitäisi tuhrautua kuin maksimissaan muutama minuutti.

Originally posted by Krusifiksi
Kannattaa tehdä tuo nutrition trivia(trivia/nutrition trivia). Aivan älyttömän hyvä testi, joka todella mittaa ravintotietoutesi. Aikaakaan ei pitäisi tuhrautua kuin maksimissaan muutama minuutti.
Joo, 5 sekuntia. Mulla näkyi vaan 2 kysymystä. (BCAA ja ECA). :confused:

Originally posted by Tomi

Ihan samat mullakin näkyivät. Ikäänkuin vitsinä tuota korostin, olisi pitänyt liittää tämä :D tuohon aiempaan postaukseen.

Originally posted by Tomi

Ja niihinkin oli laitettu vastausvaihtoehdot vaikeimman kautta, eli valitse oikea vastaus yhdestä vaihtoehdosta. Kevyttä aliarviointiako???

Originally posted by Jylli81
Ja niihinkin oli laitettu vastausvaihtoehdot vaikeimman kautta, eli valitse oikea vastaus yhdestä vaihtoehdosta. Kevyttä aliarviointiako???
No joo, siis tuon sivun ideahan on se,e ttä ensiksi saa miettiä, mikähän se vastaus on ja kun uskoo tietävänsä, niin katsoo sitten sieltä alasvetovalikosta, mikä se oikea vastaus on. Tämä selvä, koska sivulla ei ole mitään "submit answer"- nappia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom