Kuvia Kari Kattaisesta ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Off topic, mutta tuolta alussa annetusta linkistä kun katteli kuvia niin on jotenkin uskomatonta että Reijo Pasanen ei ole muuttunut pätkääkään yli 12 vuoteen suuntaan tai toiseen. Eli ei ole kunto huonontunut tosiaankaan, mutta ei ole grammaakaan tullut kyllä lisääkään 12 VUOTEEN! :eek:

Omituista että joku pystyy/jaksaa pitää itsensä samassa kunnossa 12 vuotta...luulisi jo motivaation olevan vähintäänkin hakusessa. :rolleyes:

Kaikella kunnioituksella kuitenkin, helvetin kova kuntohan tuo on, kunhan ihmettelen! :kippis1:

heh!samaa tsiikailin itsekin. Hienoa kuitenkin, että pasanen jaksaa painaa ja näyttää nuoremmille mallia.

JWO sanoi:
Off topic, mutta tuolta alussa annetusta linkistä kun katteli kuvia niin on jotenkin uskomatonta että Reijo Pasanen ei ole muuttunut pätkääkään yli 12 vuoteen suuntaan tai toiseen. Eli ei ole kunto huonontunut tosiaankaan, mutta ei ole grammaakaan tullut kyllä lisääkään 12 VUOTEEN! :eek:

Omituista että joku pystyy/jaksaa pitää itsensä samassa kunnossa 12 vuotta...luulisi jo motivaation olevan vähintäänkin hakusessa. :rolleyes:

Kaikella kunnioituksella kuitenkin, helvetin kova kuntohan tuo on, kunhan ihmettelen! :kippis1:

Tarkoitit tätä kuvaa: http://www.jkkuntofitness.fi/galleria1718.php
Kun ikää tulee lisää ( yli 40 vuotias ) on jo kova saavutus, että pystyy
olemaan yhtä kovassa kunnossa kuin alle 30 vuotiaana.
Pappa Heikkinen kehittyi 40 vuotiaana mutta hän aloittikin vasta silloin treenaamaan. Boogie on paremmassa kunnossa kuin 90- luvun alussa...
vaikka on jo "ikä" miehiä.

JWO sanoi:
Off topic, mutta tuolta alussa annetusta linkistä kun katteli kuvia niin on jotenkin uskomatonta että Reijo Pasanen ei ole muuttunut pätkääkään yli 12 vuoteen suuntaan tai toiseen. Eli ei ole kunto huonontunut tosiaankaan, mutta ei ole grammaakaan tullut kyllä lisääkään 12 VUOTEEN!
Pasasellahan oli noin 10 vuoden kilpailutaukokin! Eli luultavasti panostus ei ollut samanlaista kuin silloin kun on kisat mielessä.

Tuosta pyöräilijätyypin 98x98kg kyykystä että eikös se ollut joku 300kg kyykkääjä? Muistelisin jostain lukeneeni jotain tälläistä että olisi kyykkäämisen aloittaessaan vissiin saanut juuri tuolla 98kg kilolla ykkösen ja sitten 20 toiston sarjoilla saanut paljo isommat raudat ylös. Jonkun usa:n vahvamieskilpailijan sivuilla oli.
//Tuossa videossahan se sivu näkyikin, linkki itse artikkeliin.

Mike sanoi:
10x100 kuulostaa paskapuheelta. Olen netissä nähnyt pätkän(on forumillakin) jossa joku fillarimies tekee 98 toistoa kyykkyä(tosin painoakin oli tangossa 98kg), on meinaan sitten täysin kuollut yhden sarjan jälkeen ja näillä fillarimiehillä se kestävyys on hurjaa luokkaa.

Ittekin oon nähny ton kyykkyvideon, mutta luistelijat on jopa pyöräilijöitäkin kovempia. 4-kertaisen olympiavoittajan Eric Heidenin kerrotaan kyykänneen 300-toistoa omalla painolla, eli 82-kilolla. Tiedä onko totta, mutta hänen kerrotaan olleen järjetön treenihullu kuitenkin..

Kattaisen mitathan olis käyneet Classic bodybuilding kisaan.. jota kehittymisvaraa meillä Classic-kisaajilla kyllä on:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ironteme sanoi:
Kattaisen mitathan olis käyneet Classic bodybuilding kisaan.. jota kehittymisvaraa meillä Classic-kisaajilla kyllä on:D

Ei millään pahalla, mutta siinä on klassikit aika kaukana perässä. Kaude voisi itse hiukka kertoilla menosta 'ennen vanhaan', jos vaan ehtii ja kiinnostaa? Tuli aika monta kisaa käytyä kattomassa, missä Kari oli mukana. Tuskinpa muistaa mutta kerran kokeili myös meikäläisen rasvaprosenttia ja teki dietti ohjeen.

arpo sanoi:
Ei millään pahalla, mutta siinä on klassikit aika kaukana perässä. Kaude voisi itse hiukka kertoilla menosta 'ennen vanhaan', jos vaan ehtii ja kiinnostaa? Tuli aika monta kisaa käytyä kattomassa, missä Kari oli mukana. Tuskinpa muistaa mutta kerran kokeili myös meikäläisen rasvaprosenttia ja teki dietti ohjeen.

Sitäpä juuri tarkoitin, että perässä ollaan:D . Tosin puhtaana urheilijana voi olla aika hankalaa päästä noin kireeksi/ suhteellisen massiiviseksi... (Mulla ei mitään Karia vastaan, oli ihan HEMMETIN kovassa kondiksessa, ja arvostan häntä suuresti, tarkoitin vaan, että Classicissa ei varmaan tota tasoa nähdäkään, mikäli niitä testejä joskus oikeasti otetaan..).

ironteme sanoi:
Sitäpä juuri tarkoitin, että perässä ollaan:D . Tosin puhtaana urheilijana voi olla aika hankalaa päästä noin kireeksi/ suhteellisen massiiviseksi... (Mulla ei mitään Karia vastaan, oli ihan HEMMETIN kovassa kondiksessa, ja arvostan häntä suuresti, tarkoitin vaan, että Classicissa ei varmaan tota tasoa nähdäkään, mikäli niitä testejä joskus oikeasti otetaan..).

Rauhaa... ei minulla ole varaa arvostella sinua. olet oikealla tiellä. oisi vaan helkkarin kiva kuulla mitä nää jermut nykyään puuhaa, miten on mennyt ja miten ajattelee lajista. Boogihan täällä on, mutta missä se nyt ei olisi? :D :D

arpo sanoi:
Rauhaa... ei minulla ole varaa arvostella sinua. olet oikealla tiellä. oisi vaan helkkarin kiva kuulla mitä nää jermut nykyään puuhaa, miten on mennyt ja miten ajattelee lajista. Boogihan täällä on, mutta missä se nyt ei olisi? :D :D

Joo, innostuin vaan realiteeteista selittämään (ja näin lahjattomathan selittelee), sori. Ilman muuta ois kiva kuulla monen vanhan parran kuulumisia. Itse olen jonkun verran mm. Keräsen Peten kanssa jutellut, hänellähän on yli 20-vuotinen kilpailijaura takanaan, ja on nähnyt monen moista. Luulen, että Petekin tykkäisi hieman linjakkammista tyypeistä, kuin nämä nykyiset ammattilaiset massamonsterit (en itsekään jaksa ihailla Cutlereita ja Colemanneja, - en ainakaan esikuvamielessä). Rädyn Jorman kuulumiset kiinnostaisi myös.

miksi ei nykyään suomen kehoilijat voi näyttää yhtä hyviltä? Mikä seikka puuttuu yhekskyt ja kahekskyt luvuilta?

Ja ihan terveen kritiikin nimissä kysyn, en halveksunnan.

Sain emailitse yhden kuvan Kattaisesta. Katsokaa tuota yläkertaa.

Liitteet

• kattainen.webp
    kattainen.webp
    115,6 KB · Katsottu: 5 619
Mike sanoi:
Sain emailitse yhden kuvan Kattaisesta. Katsokaa tuota yläkertaa.
Malli ei silmääni miellytä, mutta täytyy kyllä sanoa, että kireys on kohdillaan. Ei noin revittyjä kyllä usein nykylavoilla näe, ainakaan Suomessa. :rock:

jylhiz sanoi:
Juups, oli eno ihan kivassa kunnossa takavuosina.

Jos puhuisin bronxia fluentisti sanoisin, että haiskahtaa name-dropping tässä nyt hieman ;)

MOT Englanti 4.6 englanti-suomi

"name-dropping s hienoilla tuttavuuksilla ylpeily
One vanity I am rarely guilty of is ~. Hienoilla tuttavuuksilla ylpeily on eräs turhamaisuuden muoto, johon syyllistyn vain harvoin."[suora lainaus ---> NET MOT]

jylhiz sanoi:

ei kai nyt mies yhdestä älämölöstä säikähdä? Laita niitä kuvia, kiitos, Nam Nam! Oli se kuiteskin aika huima mies!:worship:

Back
Ylös Bottom