Kuvia ihmisistä lapsena ja aikuisena

Mun mielestäni ei pitäisi haukkua netissä ketään rumaksi... mutta eihän nuo ole mitään aikuisia, jos lapsikuvat on otettu -93. Teinejä ne on, ja teinithän on tunnetusti vain joko rumia tai kauniita.
Juurikin näin!

Että laittakaahan vain niitä omia kuvianne arvosteltaviksi, niin nähdään mitä peikkoja siellä ruudun toisella puolen oikein kirjoitteleekaan... :david:

edit. Kuvat olivat kieltämättä hauskoja!

Mun mielestäni ei pitäisi haukkua netissä ketään rumaksi... mutta eihän nuo ole mitään aikuisia, jos lapsikuvat on otettu -93. Teinejä ne on, ja teinithän on tunnetusti vain joko rumia tai kauniita.

No tuskinpa noi fishki.netin venäläiset kauheasti pahoittaa mieltään.

Mä olin ruma jo lapsena ja samalla johdonmukaisella linjalla jatketaan :D . Ihmetytti vaan sama kuin mxm:ää eli miten noissa joissain fotoissa porukalla olemus heittänyt täysin asteikon toiseen päähän vuosien saatossa. Toisilla sitten toisin päin ja mutanttikersasta onkin kasvanut ihminen.

Tästä threadistä tuli kyllä melkoinen tarve mennä munasillaan läpyttelemään muovilapiolla hiekkalinnaa uimarannalle ja pistää photoja tulemaan.

Tos on ideaa, pakko ottaa itesta ku kerkee..!! Postailkaa tanne omat luonnokset jos joku meinaa teha:D Hauskaa katteltavaa noi on!!
Ei kai nyt kukaan tähän yleiselle puolelle kuviaan postais? Itselleni ei ainakaan tulisi mieleenkään! Vippi-puolelle sellaisen triidin voisi toki perustaakin.

Back
Ylös Bottom