Kuvaaja/ kuvaukset Oulussa

Eli kun täällä nyt näyttää näitä kuvia alkavan olemaan ja tasokin on melko hyvä niin mietin onko pakkotoiston oululaisjänissä yhtään valokuvausta harrastavaa.

Siinä kun kaikki hyötyisivät, harjoitusta ja näyttöjä kuvaajalle, hyvät ja laadukkaat kuvat kuvattavalle.
Itse olen ainakin kiinnostunut.

Löytyykö muita?

Ja löytyykö ennenkaikkea kuvaajaa?

Jos täältä ei löydy niin eräs ystäväni on kyllä harrastaja, voitaisiin pitää kuvasessiot Oulussakin. Mutta mukavaahan se olis pitää homma pakkiksen sisällä kun muutkin näyttää täällä näitä tekevän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt vasta huomasin tämän tredin... Mutta siis kyllä, olen Oulusta ja harrastan valokuvausta. Miksipä ei täälläkin päin voisi jotain kuvaus systeemiä joskus järjestää.

Jep, kuvat julkaistaan täällä ilman muuta jos sellaisia tulee. Eli jos Oulun seudulla on kuvattavia, niin ottakaa yhteyttä. Kuvien tyyli ja aihe vapaa.

Mitään varsinaista kuvagalleriaa minulla ei ole netissä tällä hetkellä. Toki sellaisenkin voisi väsätä. Tuolla nyt kuitenkin muutamia lomakuvia: Miami

Mä olen tosiaan ainakin mukana ehdottomasti. Vois jopa tota Oulussa järkättävää miittiä yhditää tähän.
Halukkaat vois sitten vaikka tulla ensin kuvattavaksi ja sitten miitti jatkuis siitä.

Odotellaan nyt sit bulletproof muita kiinnostuneita.

Ja Mike, offcourse my mate, tulee ehdottomasti tänne niin kauan kun niitä ihmisiä tätä kautta kysellään.

Ja täällähän se paras on pärstäänsä näytellä.

Miksi et ole Mike itse kierrellyt kauempana ottamassa kuvia muidenkin kaupunkine tylleröistä ja poikasista?

Jep, kuvat julkaistaan täällä ilman muuta jos sellaisia tulee. Eli jos Oulun seudulla on kuvattavia, niin ottakaa yhteyttä. Kuvien tyyli ja aihe vapaa.

Mitään varsinaista kuvagalleriaa minulla ei ole netissä tällä hetkellä. Toki sellaisenkin voisi väsätä. Tuolla nyt kuitenkin muutamia lomakuvia: Miami

Nyt menee pahasti :offtopic: jutusteluks, mutta mikä on toi "käsipatsas" joka nois Miamin kuvissa seisoa tököttää.... omaan silmään tosi siisti

siis tästä on kyse
http://www.vallineva.com/miami/pages/5739.htm

Miksi et ole Mike itse kierrellyt kauempana ottamassa kuvia muidenkin kaupunkine tylleröistä ja poikasista?
Mansessa olen käynyt toki, mutta muualla ei ole tullut käytyä. Rahaa kun noihin keikkoihin palaa aina, siksi koitan pysyä täällä stadin alueella. Olisi toki kiva kuvailla mimmejä muuallakin.

Mansessa olen käynyt toki, mutta muualla ei ole tullut käytyä. Rahaa kun noihin keikkoihin palaa aina, siksi koitan pysyä täällä stadin alueella. Olisi toki kiva kuvailla mimmejä muuallakin.

Niin, hyvähän se ois käydä muuallakin.
JA ylipäätään palstan yliherrana voisit vierailla muidenkin paikkakunnan miiteissä.

Mukava ois kuvata MIMMEJÄ, on se kumma kun ei ennään nättejä poikiakan viitti kuvata :D

Niin, hyvähän se ois käydä muuallakin.
JA ylipäätään palstan yliherrana voisit vierailla muidenkin paikkakunnan miiteissä.

Mukava ois kuvata MIMMEJÄ, on se kumma kun ei ennään nättejä poikiakan viitti kuvata :D
Juu, mimmejä etupäässä. Ukkoja sitten tuolla bodaripuolella.

Kylhän mää voisin, mutta kun on vähän ollut nyt tuo syömä- eikä treenikausi päällä. Siis viimeiset neljä kuukautta :D

Kylhän mää voisin, mutta kun on vähän ollut nyt tuo syömä- eikä treenikausi päällä. Siis viimeiset neljä kuukautta

No no, tuohan nyt ei mitään haittaa. Ei muuta kun viestiä, niin sovitaan kuvauksista. :)

Laitanpa tänne nyt ne yhteystiedotkin:
mika(piste)vallineva(miukumauku)mail(piste)suomi(piste)net

Toteutuivatkos nämä kuvaukset koskaan?

Ei vielä, mutta asia on vireillä ja kuvia on tarkoitus ottaa. Mitään kiirettä tässä ei ole pidetty, kun tuo kesäkin jo meni ja ulkona ei enää viitsi kuvata.
Mutta kunhan jotain on saatu aikaiseksi, niin uskoisin että kuvia näkyy täälläkin. Ellei sitten kuvattavan kanssa tulla siihen tulokseen, että tuotokset on paras pitää arkiston kätköissä... :)
Tietenkin hyvin onnistuneet kuvat voisi rohkaista muitakin kiinnostuneita mukaan kokeilemaan mallina olemista.
Mutta siis, kun tämä ketju nyt sopivasti nostettiin ylös, niin asia on edelleen ajankohtainen.

sport.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom