Kuva ja ääni ei synkkaa!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NYSSE
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä eteen kun kuva ja ääni ei synkkaa?
Kodekit on,bspayer on ,ääni ja kuva hyvälaatuiset mutta
kun prkl eri tahdissa.Codecit on ja bsplayer.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä imuroit leffan? Voihan olla että vika on siinä eikä käyttämässäsi softassa. Kokeile toistuuko virhe muilla elokuvilla.

Onko kyseessä xvid-leffa? Silloin kodekit auttavat?
Onhan Sulla koneella pelkästään ffdshow-filtteri uusin versio ja ac3-filtteri?
Siinä on kaikki tarvittava!

NYSSE sanoi:

Itsekin olen pähkäillyt saman ongelman kanssa tavallisten mpeg-tiedostojen kanssa.

No Meksikosta tuli,mutta tuli sieltä paljon muutakin eikä töki
yhtään.Kyseessä on Deep Purple live v.1972,vaikuttaisiko asiaan?
Xvid on ja kaikilla soittimilla v... tökkii.

Mulla tämänhetkinen tilanne se, ettei kuulu enää ääni ollenkaan!
Voi perkele! Kai se on kohta pakko Windows asentaa uusiksi...

NYSSE sanoi:

Ootkos kokeillu Divfix ohjelmalla korjata avia? Ties vaikka vika on tiedostossa, eikä sinun koneessa..

Postaan tänne toisella foorumilla kirjoittamani ongelmankuvauksen:

"mulla on vanha pentium 3, 450 Mhz. Muistia 256...divxit ovat pyörineet viime kuukausina monitorin välityksellä hyvin. Laatu ja korjausasetukset joudun pitämään kuitenkin divx-kodekeista nollilla!

Minulla on käytössä uusimmat divx-kodekit (viralliset) ja uusin BSPlayer-versio.
Pari päivää sitten alkoi tökkimään! Xvid-leffat näkyvät normaalista, mutta avi-päätteellä varustetut sarjat, kuten Shield ja Viva la Bam ovat poissa synkasta, siis ääni ja kuva eivät stemmaa?!.."

Tämä jälken kaikki mahdollinen ja mahdoton kokeiltu ja korjausasennus Windowsista:

"Ok. Win2000 asennettu korjausasennuksena. Asensin uusimman ffdshow:n, uusimman ac3-filtteri, g-spotin, divx-playerin ja bsplayerin.

Nyt skulaa taas leffat loistavasti, mutta noi The Shield-sarjan osat ovat edelleen out of sync!! G-Spot ilmoittaa seuraavan kodekin puuttumisesta:

"4CC : DX50/divx ja name : DivX5.0"

Kaikki muut toistuvat siis paitsi ei Shieldi!! Synkkaongelmia ei ole xvideissä tai muissa.

Mitä teen?

näyttää myös requiem for a dreamin filussa codec not installed. Tällä kertaa kyseessä div3, eli divx low motion!! Kun painan G-Spotin rendering-nappia, se näyttää kaiken olevan siinä ok? Ilmoittaa videon käyttävän HPlus YUV Video Rendereriä... (mulla on creativen purkukortti koneessa)"

Auttakaa viisaammat..alkaa mennä hermot pikkuhiljaa!!

Asennettu on jo ennen näitä päiviä.
Mulla herjaa kaikki kodekit vuorotellen, mutta renderointi ilmoittaa Gspotissa aina,että kaikki on kuitenkin kohdallaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom