Postaan tänne toisella foorumilla kirjoittamani ongelmankuvauksen:
"mulla on vanha pentium 3, 450 Mhz. Muistia 256...divxit ovat pyörineet viime kuukausina monitorin välityksellä hyvin. Laatu ja korjausasetukset joudun pitämään kuitenkin divx-kodekeista nollilla!
Minulla on käytössä uusimmat divx-kodekit (viralliset) ja uusin BSPlayer-versio.
Pari päivää sitten alkoi tökkimään! Xvid-leffat näkyvät normaalista, mutta avi-päätteellä varustetut sarjat, kuten Shield ja Viva la Bam ovat poissa synkasta, siis ääni ja kuva eivät stemmaa?!.."
Tämä jälken kaikki mahdollinen ja mahdoton kokeiltu ja korjausasennus Windowsista:
"Ok. Win2000 asennettu korjausasennuksena. Asensin uusimman ffdshow:n, uusimman ac3-filtteri, g-spotin, divx-playerin ja bsplayerin.
Nyt skulaa taas leffat loistavasti, mutta noi The Shield-sarjan osat ovat edelleen out of sync!! G-Spot ilmoittaa seuraavan kodekin puuttumisesta:
"4CC : DX50/divx ja name : DivX5.0"
Kaikki muut toistuvat siis paitsi ei Shieldi!! Synkkaongelmia ei ole xvideissä tai muissa.
Mitä teen?
näyttää myös requiem for a dreamin filussa codec not installed. Tällä kertaa kyseessä div3, eli divx low motion!! Kun painan G-Spotin rendering-nappia, se näyttää kaiken olevan siinä ok? Ilmoittaa videon käyttävän HPlus YUV Video Rendereriä... (mulla on creativen purkukortti koneessa)"
Auttakaa viisaammat..alkaa mennä hermot pikkuhiljaa!!