:hyvä:
thx :kippis1:
thx :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Googlen kuvahaun hakusana: runk kari (neljäs kuva)Löytääkö kukaan sarjakuvaa näsäviisaasta (runk)Karista? Kari ja tyttöystävä matkustavat tapaamaan tyttöystävän vanhempia ja Kari viisastelee vähän liikaa.
Nyt olisi haastava edessä. Olisi hakusessa sellainen animaatio, onko se nyt giffi, jossa jonkinäköne heebo yrittää tuhota jotain ovea(?). Hieman anime-tyylisesti toteutettu. Kunnon räjähtelyä ja pommitusta. Mustavalkoinen, jos oikein muistan. Se joka tämän löytää saa... Ison kiitoksen ja aplodit.
Ei minulla ollut parempaakaan tekemistä...
![]()
En tajua miten te osaatte löytää näitä. Jos itse yritän jotain ettiä, niin ei tule päähän noita hakusanoja jos minkäänlaista. Kiitos todella paljon ja *aplodit* :hyvä: 
No niih, elikkäs tarve olisi sille hauskalle lentokoneonnettomuusohje kuvalle, kysytty aiemminkin, mut nyt ei vaan löydy:(
Edit: elikkäs se jossa kuvitettu ohje ja tekstit niitä hauskoja..
Olisi haussa kuva "seksionnenpyörästä". Siis jossain netin syövereissä on kuva pyöreästä kiekosta, jossa on eri sektoreissa englanniksi erilaisia seksiin liittyviä tehtäviä, asentoja yms. Siis parisuhdepeli. Löytääkö joku tuon jostain?!
Siinä oli jotenkin kierolla huumorilla nimetty ne sektorit. Lähinnä sen takia kiinnostaisi. Muutenhan tuollainen on suht. helppo askarrella itsekin.
Yhteen kohtaan tulee "suden nussinta" otaksun?Pitää varmaan askarrella itse jollain savolaisteemalla tms.