Kuumottavin leffa ikinä???

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensimmäinen Grudge (jenkkiversio) oli kamala, teatterissa katsottuna säikähteli myös muiden katsojien reaktioita. Narisevan äänen kuuleminen puhelimesta tuossa leffassa toi melkein paskat housuun, onneksi kukaan kaveri ei ole älynnyt tehdä samanlaista källiä myöhemmin noin tosielämässä. Kakkososaa en ole pystynyt katsomaan.

Hassua, että se on niin pelottava, vaikka ainakin kakkosessa melkein kaikki jännityspaikat oli spoilattu musiikilla. Aina tiesi mitä tuleman pitää. Ois siitä paremmankin saanut.

Lapsena kuumotti elokuva Tuntematon soittaa. Näin siitä viikkokausia painajaisia.

Itellänikin kuumottavien leffojen listalla on monia samoja joita tässä ketjussa onkin jo mainittu, mutta yks mitä en löytäny oli signs. Voihan olla että olen ainoa joka on kyseisestä leffasta sitä mieltä että se on kuumottava, mutta itse olen kattonut useamman kerran ja vieläkin tuppaa oleen aika pertanan jänskä.

Itellänikin kuumottavien leffojen listalla on monia samoja joita tässä ketjussa onkin jo mainittu, mutta yks mitä en löytäny oli signs. Voihan olla että olen ainoa joka on kyseisestä leffasta sitä mieltä että se on kuumottava, mutta itse olen kattonut useamman kerran ja vieläkin tuppaa oleen aika pertanan jänskä.

Et ole ainoa, toi on niin vittumainen leffa etten enää toista kertaa katso.

Kahtoin The Thingin viimekesänä jonkin krapulapäivän iltahämärissä. Elikkä olo oli jo valmiiks hiukan ahdistunut ja väsynyt niin tämä leffa kyllä osu ja uppos.
Leffan tunnelma on aivan loistava ja meinas tulla jännäkakka housuun ku se koira teki pienen muodonmuutoksen..

Tuli silloisen eukon kanssa katottua kasa kauhuleffoja pari vuotta sitten eikä ole hetkeen tehnyt enää mieli.

Mm. Descent, Amityville Horror, Hohto ja Shutter. Hyi helvetti. Tiedättehän sen tunteen kun astuessa pimeään huoneeseen juoksee nopeasti valokatkaisijalle ja voi taas huokaista helpotuksesta? :D

Peleistä kun oli puhetta niin F.E.A.R oli kyllä suht hyytävä kokemus.

Mun mielestä toi on lähinnä hiton tylsä. Kuumottavin leffa on kyllä Manaaja, kun sen junnuna katoin jonain pimeänä marraskuun iltana.

Katsoin Lynchin Mulholland Drive elokuvan hirmuisessa krapulassa, myöhään illalla, pimeässä huoneessa ja yksin tietenkin. Leffa hämmensi (kuten Lynchin leffat yleensä) ja jäi päähän pyörimään ja kun liskojen yö saapui niin kaikki oudoimmat kohtaukset näyteltiinkin unessa uudestaan. En oppinut tästä mitään ja katsoin saman herran Lost highwayn jälleen krapuloissani mutta tällä kertaa keskellä päivää.. jännittävä elokuvaelämys siitä huolimatta. Kuumotti kyllä omalla tavallaan nuo lehvat, night terroreilla tai alkoholin väärinkäytöllähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä :)

Muutama vuosi sitten tuli katseltua Stephen Kingin IT, kun se tuli TV:stä. Tuli ihan hirveät traumat, vaikka en kauhean pieni kersa enää ollutkaan. Pellet pelottaa edelleen jonkin verran. :itku:

Muutama vuosi sitten tuli katseltua Stephen Kingin IT, kun se tuli TV:stä. Tuli ihan hirveät traumat, vaikka en kauhean pieni kersa enää ollutkaan. Pellet pelottaa edelleen jonkin verran. :itku:
Mutta pellethän ovat iloisia, ystävällisiä, ja... torahampaisia :D

it-pennywise-howling.jpg

Triviaa: Children of Bodom -yhtyeen Deadnight Warrior -biisin alkunauru on tästä leffasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aliensit kuumotti oikein kunnolla joskus pienenä, hyi... Varmaan yksi syy siihen, miksi mulla oli aika kova pimeänpelko.
:offtopic: Ja vielä pienempänä kuumotti Pikku Kakkkosen "Varokaa heikkoja jäitä, ummhh!" varoituspätkä niin paljon, että piilouduin joka kerta sohvan taakse:D. Mutku se nalle ja sen ääni oli niin kamalia, vieläki tulee kylmät väreet ku näkee/kuulee kyseisen jutun jossain...

Kauhuleffoja en ole paljoa katellut, mutta viime vuosien leffoista tulee mieleen jenkki Ring. Käytiin kattomassa kaveriporukalla joskus 15 vuotiaana ja olis tehnyt mieli vaan pistää silmät kiinni tai häipyä teatterista kesken leffan, mutta kun ei pystynyt. Kaikista parasta oli, kun leffan ehkä järkyttävimmän kohtauksen jälkeen vilkaisen kaveriani ja se istuu sellainen pahvinen popcorn-kippo naamalla, kun ei viittinyt pistää silmiä kiinni:lol2:. Tietysti repesin ihan totaalisesti, olin varmaan ainut joka nauroi salissa kyseisen leffan aikana...(anteeksi jos pilasin jonkun kauhunautinnon). Mutta vakavasti puhuen, sain tosta leffasta traumat moneksi kuukaudeksi ja välillä jo toivoin, etten olis kyseistä leffaa käynyt koskaan kattomassa.

Aliensit kuumotti oikein kunnolla joskus pienenä, hyi... Varmaan yksi syy siihen, miksi mulla oli aika kova pimeänpelko.
:offtopic: Ja vielä pienempänä kuumotti Pikku Kakkkosen "Varokaa heikkoja jäitä, ummhh!" varoituspätkä niin paljon, että piilouduin joka kerta sohvan taakse:D. Mutku se nalle ja sen ääni oli niin kamalia, vieläki tulee kylmät väreet ku näkee/kuulee kyseisen jutun jossain...

Kauhuleffoja en ole paljoa katellut, mutta viime vuosien leffoista tulee mieleen jenkki Ring. Käytiin kattomassa kaveriporukalla joskus 15 vuotiaana ja olis tehnyt mieli vaan pistää silmät kiinni tai häipyä teatterista kesken leffan, mutta kun ei pystynyt. Kaikista parasta oli, kun leffan ehkä järkyttävimmän kohtauksen jälkeen vilkaisen kaveriani ja se istuu sellainen pahvinen popcorn-kippo naamalla, kun ei viittinyt pistää silmiä kiinni:lol2:. Tietysti repesin ihan totaalisesti, olin varmaan ainut joka nauroi salissa kyseisen leffan aikana...(anteeksi jos pilasin jonkun kauhunautinnon). Mutta vakavasti puhuen, sain tosta leffasta traumat moneksi kuukaudeksi ja välillä jo toivoin, etten olis kyseistä leffaa käynyt koskaan kattomassa.

Mulla oli täysin sama juttu, toi pikkukakkosen varokaa heikkoja jäitä! Vielläkin karmii se, huh!

Mulla oli täysin sama juttu, toi pikkukakkosen varokaa heikkoja jäitä! Vielläkin karmii se, huh!

Joo sama juttu oli pienenä täällä (ei tosin enää).:D Aina kauhun ja jännityksensekaisin tuntein odotti tuota loppua. :hyper: On se ihme kun tuntuu että kaikkia tuo on joskus pelottanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom