Kuumin, Rumin, Hauskin pidätetty ala Idaho

ironchef

Ironchef's World
Hauska lista Idahon epäillyistä. Archivesta löytyy Kuumia kissoja ja ihan saatanan rumia huoria. Uskomattoman hauskan näköisiä miehiä myös. :hyper:

http://www.thestumponline.com/infamous.htm

"Ville Vallaton"
browder02072005.jpg

- Omaisuuden tuhoaminen ja poliisin pahoinpitely/vastustaminen

"Eija Ahvo"
boehm12152004.jpg

- Hetkellinen talteenotto. (ei syytä ilm.)

Kuuma kissa (huomaa katumus)
carrol12222004.jpg

-Alaikäisen alkoholin hallussapito ja nauttiminen

Grrrrr...
deveraux03072004.jpg

-Näpistys

WTF?!
kimmell07272004.jpg

-Huumaavan aineen vaikutuksen alaisena ajaminen

Etsikää lisää...

Napakymppi Rebound 2005

*Tunnussävelmä feidaa*
* Kamera kiertää yleisöä yleisöä yleisöä*
*Taputuksia*

Kari: -Kiitoksia kiitoksia ja tervetuloa jälleen napakympin pariin näin hienona lauantai-iltana. Ja meillä onkin täällä studiovieraina peräsuolijoen mieslaulajat. Oikein paljon tervetuloa. Jahas ja Kaitsulla onkin siellä pianon päällä vaikka mitä lahjaa ja kaikkea. Minä otankin nämä kaikki.

Kaitsu: *heiluu pianotuolilla* -heh heh heh. (*mutinaa*.s.ana.kele.)

*Raikuvia taputuksia ja muutama hillitty kiljahdus*

Kari: -Nonii ja sitten siirrytäänkin itse asiaan. Jahas ja täällä onkin meillä paikalla mister x. Tervetuloa. Kukas olet mistäs tulet ja millä mielin kisassa mukana?

Herra X: -No mie olen Jorma kolmekytävuotta ja tuun tuolta pitäjänmäen maakellarista. Että sieltä...

Kari: *katsoo kysyvästi mister Xää*

Mister X: -Nii ja ihan tuota leikkimielellä ollaan täälä mukana ko nuo kaverit ilimotti.

Kari:: -heh heh

Kari: *nousee ja kävelee särmin toiselle puolen* -Nonniin, nyt kun ollaan tutustuttu tähän meidän komeaan Herra Xään päästäänkin tänne minun lempipuolelle eli naistenpuolelle vai mitä Kaitsu. Heh heh.

*Karikävelee neiti a:n viereen*

Kari: -Ja tässä meillä onkin neiti A. Hei. Kukas olet ja mistä tulet ja millämielin mukana?

Neiti A: -No heipä hei. Mä olen Lissu ja tulen Vorssastapäin. 34 on ikää ja yksityisyrittäjä olen. Harrastan kuntosalia ja tanssimista kun töiltä ehdin. Asiakkaat ilmotti mukaan Ja ihan kokeilemaan tulin tänne, että ihan ollaan leikkimielellä.

*taputuksia*

*Kari nousee ja kävelee seuraavan naisen luo*

Kari: Ja täällä meillä on neiti B. Hei. Kukas olet ja mitäs tulit?

neiti B: -No heipä hei. Maisa 40vee ja lastenhoitaja ammatiltani ja ihan leikkimielellä mukana ja uhri... eiku siis kaveri ilmoitti mukaan leikkiin.

*taputuksia ja yksittäinen huuto*

*Kari liikkuu seuraavan tuolin luo*

Kari: Viimeisenä muttei ollenkaan vähäisimpänä täällä on meillä neiti C. Heipparallaa. Mitäs Mitäs ja Miksi?

Neiti C: -No Hei Kari. Titta kolmekymmentä plus ja kauneudenhoidon ammattilainen Kuopiosta. Harrastan meikkitaidetta ja lukemista. Kaverit ilmotti mukaan ja ihan seikkailumielin mukana ollaan.

Kari: -Noniin että tässä oli sitten ihanat neidit ja kohta päästäänkin asiaan että Herra X: voi siellä takana ottaa sen ensimmäisen kysymyksen valmiiksi...

jatkuu...

ironchef sanoi:
Napakymppi Rebound 2005

*Tunnussävelmä feidaa*
* Kamera kiertää.... *klips*

Repesin :hyper: Jälleen taattua laatua...

Back
Ylös Bottom