Kuumeesta

Ikä
40
Miten te pakkotoistoilaiset hoidatte flunssaa? Mulla flunssaa pukkaa päälle ja ylihuomenna ois abi risteily. oisko mitään hyvää keinoa välttää kuumen nousua tms.:urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla vähän samantyyppinen tilanne. Aion pysytellä sisätiloissa niin paljon kuin mahdollista ja hörppiä jotain lämpöstä (minttukaakaoo). Jos sitten risteilyllä tauti vielä haittaa niin buranaa lärviin ja viinaa päälle :kippis1:

Hehe noh pakkokait se nyt kerran elämässä tollasta juhlistaa, vaikka pikkasessa flunssassakin :). Millon trebla lähdössä risteilylle ja mistä?
Ite nyt juon lämmintä minkä ehin ja jätän reenit tältä viikolta väliin.

Mä olin 2 viikkoo sitten 40 asteen kuumeessa. Nyt angiina päällänsä, mutta kuumetta ei oo. Vaan kurkkukipua ja päänsärkyä. Tosin oon ilonen, että oon nyt kipee, kun laivalle oon mäkin menossa. Tosin en millään abi-meiningillä vaan ihan kaveriporukalla hiihtoloman alussa.

Kotona makoilen, juon kuumaa ja nappailen lääkkeitä...

Mä ainaki vedän C-vitamiinia jonkun 2g ku tulee ekat flunssan oireet. Yleensä menee ohi. Ja flunssan aikanaki se lyhentää kipeenä olo aikaa kummasti. Kannattaa hommata jotain poretabletteja. Niissä on enemmän C-vitamiinia ku imeskeltävissä tms. Ja pelkkään nenän vuotamiseen auttaa allergialääkkeet, vaikkei ehkä heti uskos. Mulla ainaki nää auttaa. Kokeile.

Juu pitääpä käydä kaupasta niitä poretabsuja...nyt vasta kurkku kipeä mutta pelottavasti alkanu palella. kiitti neuvosta

Originally posted by draeclin
Hehe noh pakkokait se nyt kerran elämässä tollasta juhlistaa, vaikka pikkasessa flunssassakin :). Millon trebla lähdössä risteilylle ja mistä?
Ite nyt juon lämmintä minkä ehin ja jätän reenit tältä viikolta väliin.

Lauantaina lähtö Helsingistä.. Ei abiristeilyä voi väliin jättää jos kuumetta on alle 40 astetta :D Tosin hiukan rennommin voi olla syytä ottaa ettei henki lähde..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom