Kuume ja lihaskipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wezku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen pötkötellyt kotona kuumeisena maanantai illasta asti. Kuume on heitellyt 37-39´c välillä. Muita oireita on ollut hetkellinen musertava päänsärky aina jalkeille noustessa ja tietysti sellainen jäykkyys jatkuvasta makaamisesta.

Eilen illalla huomasin kylkien, vatsalihasten ja alaselän olevan hieman kipeitä. Tänä aamuna joukkoon kuului jo rinta, kädet, olkapäät sekä yläselkä. Ei siis tavallista treenisärkyä vaan sellaista ns. pinnallisempaa. Esim. hauiksen jännittäminen ei tunnu millään lailla epänormaalilta, ei kipua, mutta pelkkä
sormenpäiden kevyt liikuttelu hauiksen pinnalla sattuu niin pirusti.
Sama selällä, kulmasoutu onnistuisi hyvinkin mutta kun otin college paidan pois ja paidan kangas liukui selkänahkaa pitkin niin särki vietävästi.

Juonut olen kuin kameli viime päivinä, ruoka on jäänyt aika vähiin. ( muutama omena ja jogurtti päivässä.)

Osaako kukaan kertoa mikä voisi olla kipujen syy?? itse en ole kuumetta sairastanut ainakaan 4-5 vuoteen..

Toivottavasti ei lintuinfluenssa, koska olen itsekin juuri kipeä.:D
Jotain pahaa virusta kyllä on liikkeellä, kun en itsekään hetkeen ole varsinaisesti kipeä ollut.
Kuume palauttaa ja rentouttaa lihaksia, mutta ongelma on, että se myös löysää niitä liikaa. Siksi itse oon kevyitä ja lyhyitä treenejä tehnyt kipeänäkin.
Lihakset tulevat kipeiksi osin juuri tuon niiden rentoutumisen takia. Käsittäkseni vatsalihaskalvo reagoi jotenkin flunssaan ja kuumeeseen ja olettaisin, että sen takia vatsan seudulla on kipeytymiä. Esim. nivustyrä tulee usein ulos juuri flunssassa yskimisen tai aivastelun takia.

Tuo on minun mutu käsitykseni asiasta. En takaa, että se on faktaa.:lol2:

Back
Ylös Bottom