Kuuma puheenaihe etusivulleko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Pitäisikö Pakkotoiston etusivun uutisiin lisätä ajoittain kovaa keskustelua aiheuttavien topiccien linkkejä? Välillä forumille tulee todella kovaa vauhtia viestejä kerääviä ketjuja jotka paisuvat päivässä megaisoiksi ketjuiksi.

Olisiko siis paikallaan uutisoida niistä ja nostaa niitä tuonne etusivulle täkyiksi?

Näen tämäntyyppisessä "mainonnassa" ongelmana sen että usein noissa suurimmissa ketjuissa on ihan valtavasti sitä kuraa, eli ne eivät mitenkään toimi malliesimerkkinä siitä laatukeskustelusta mitä palsta on kuitenkin pullollaan..

Lisäksi uskoisin että ne jotka palstaa lukevat törmäävät väistämättäkin noihin suurimpiin ketjuihin sillä roikkuvathan ne alafoorumeiden yläpäässä ihan itsestäänkin.

Ei varmaan etusivulle, mutta onnistuisikohan foorumin etusivulle tälläisen listan päivitys? Eli esim TOP10 viestejä/pv keräävät ketjut yms.

E: Toisaalta ne ovat yleisen puolen ketjuja, eivätkä suoraan liity Pakkiksen imagoon treeni-foorumina.

Monessa ketjussa tosiaan jauhetaan myös paljon asiaan kuulumattomasta, mutta kuitenkin niistä asioista joita ihmiset lukevat ja joista on porukka kiinnostunut. Tosin tuo mainostus lisäisi vielä kiinnostusta ja vielä enemmän ketjut paisuisivat entisestään.

Mä en kyllä laittais etusivulle noita aiheita... ne kuumimmat aiheethan on just niitä kaikista paskimpia eli esim. itketään miks joku nyrkkeilijä ei pääse linnanjuhliin tai ihmetellään miks neekerit on niin homoja tai yleistä keskustelua munakarvoista ja pillulimasta.

IMO turhaa, löytyyhän ne suurimmat keskustelu piikit aina listan yläpäästä. Etusivu kannattaa jättää kaikista spesifistisimmille tapauksille, kuten kuville ja tapahtumille

Mä en kyllä laittais etusivulle noita aiheita... ne kuumimmat aiheethan on just niitä kaikista paskimpia eli esim. itketään miks joku nyrkkeilijä ei pääse linnanjuhliin tai ihmetellään miks neekerit on niin homoja tai yleistä keskustelua munakarvoista ja pillulimasta.

No en mä nyt sinne mitään päättömiä juttuja ole laittamassa, vaan tyyliin pressanvaalit ja mr. olympiat sun muut kovat jutut joista keskustellaan valtaisasti. Kai minä nyt vähän katson miten laadukas se ketju on.

Niin joo, olinpas taas typerä. :nolo: Tollaset aiheet olis varmaan ihan kiva lisäys sinne etusivulle!

EDIT: Nii mäki luulin, että ne siirtyis automaattisesti niinku vitsku sano.

Viimeksi muokattu:
No en mä nyt sinne mitään päättömiä juttuja ole laittamassa, vaan tyyliin pressanvaalit ja mr. olympiat sun muut kovat jutut joista keskustellaan valtaisasti. Kai minä nyt vähän katson miten laadukas se ketju on.

No sitten! Luulin, että eniten keräävät siirtyisivät automaattisesti tuonne. Jos sen pystyy muokkaamaan mitä laittaa niin asiahan on eri täysin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom