Kuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Olisi tarkoitus hankkia hyvät, mutta halvat kuulokkeet pelaamiseen (cs :D) ja musan kuunteluun. Maksimihinta saisi olla luokkaa 60€, mikille ei ole tarvetta ja mielellään johdolliset. Olen ajatellut jotain Sennheisereitä, mutta suositelkaa jotain.
Kunhan vaan on sellaset, että kuulee askeleet ym countterissa, että voin frägätä kaikki :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuolta kannattaa ainakin katsoa hinnat
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/

Tuossa yksi vaihtoehto: Sennheiser HD-200
Itellä Sennheiser HD-280, jotka maksoivat 110€, mutta kaipa nämä ovat aika paljolti juniorversio noista:)

Anttilasta taisin ostaa about 60 egellä Phillipsin HP840, jotka sopii mun betonihifi-korville kuin nyrkki Megamasan silmään......

Mursu^ sanoi:
Olisi tarkoitus hankkia hyvät, mutta halvat kuulokkeet pelaamiseen (cs :D) ja musan kuunteluun. Maksimihinta saisi olla luokkaa 60€, mikille ei ole tarvetta ja mielellään johdolliset. Olen ajatellut jotain Sennheisereitä, mutta suositelkaa jotain.
Kunhan vaan on sellaset, että kuulee askeleet ym countterissa, että voin frägätä kaikki :evil:

Jos haluaa vielä halvemmat kuin noi Wintikan Philipsit, niin näitä suosittelen:
Philips SBC-HP800 http://www.accessorystore.co.uk/acatalog/Philips_SBC_HP800_Hi_Fi_Headphones.html

Maksaa varmaan maksimissaan 40 egee ja noissa on hinta/laatusuhde kohdallaan.

Netissä on/oli joskus sellanen liike joka myi käytettyjä hifi/studio kamoja ja ite ostin sieltä noin 10-15v vanhat huippu studio kuulokkeet..on kyllä aivan helvetin hyvät,vaikka ikää on..makso 30e. En vaan millään muista liikkeen nimeä.. Niin ja malli on Sennheiser HD-530.

Merkkinä suosittelisin Sennheiseria. Malli sitten hinnan ja sen mukaan miltä tuntuvat päässä. Kannattaa tosiaa ostaa kuulokkeet jotka on hyvän tuntuset päässä niin niitä tulee sitten myös käytettyä.

Relg sanoi:
mukaan miltä tuntuvat päässä. Kannattaa tosiaa ostaa kuulokkeet jotka on hyvän tuntuset päässä niin niitä tulee sitten myös käytettyä.
Joo ei kannata ostaa sellaasia vempuloita mitkä painaa korvanlehdet lyttyyn ja puristaa päätä kasaan. Ittellä on Creativen HS-300, aika halppikset on ja painaa vähän korvia mutta oon jo tottunut siihen. Mikrofooni on mielestäni hyvä näinkin halpoihin kuulokkeisiin ja mikin varren taipumisosa on mahtava.
edit: Ja erikois kiitoksen saavat volumensäädin ja mute/on-kytkin.

Liitteet

• 5002010000033.jpg
    5002010000033.jpg
    29,8 KB · Katsottu: 420
Nyt on harkinnassa Sennheiser HD-515 ja hinta n.75€, mutta vaikuttavat hyviltä.
Toinen vaihtoehto olisi Sennheiser HD 500 Fusion joissa on hintaa n.70€.
Vähän mennään yli sen 60€, mutta laatu maksaa :D.
Jos jollain on kokemuksia kyseisistä kuulokkeista niin kertokaa ihmeessä.
...ja jos joku olisi myymässä jtn hyviä kuulokkeita niin ilmoittakaa :)

abine sanoi:
Ittellä on Creativen HS-300, aika halppikset on ja painaa vähän korvia mutta oon jo tottunut siihen.

Kröhöm, tuskin ovat pelikäyttöä ajatellen kovinkaan hyvät. Kannattaa laittaa sellaset suljetut, vai miksi niitä nyt kutsutaankaan, ettei vaan tule häiriöääniä ulkopuolelta.

Mursu, pelaa ennemmin ET:tä. ;)

Fat Rat sanoi:
Kröhöm, tuskin ovat pelikäyttöä ajatellen kovinkaan hyvät
Joo se on vaan nii että laatu maksaa, siinä oli hyllyllä sellaaset 70 euron ja sitte noi 15 euron niin valitsin ne halvemmat, kaikkea ei voi saada mitä haluaa.Ja kyllä noi ny ainakin mun pelikäyttöön soveltuu ja varmaan minen muunkin.

abine sanoi:
Joo se on vaan nii että laatu maksaa, siinä oli hyllyllä sellaaset 70 euron ja sitte noi 15 euron niin valitsin ne halvemmat, kaikkea ei voi saada mitä haluaa.Ja kyllä noi ny ainakin mun pelikäyttöön soveltuu ja varmaan minen muunkin.

No tässähän oliki yläraja balttiarallaa 60 euroa tredin aloittajalla. Summa jolla saa jo ihan ok kuulokkeet. Ja mitä tohon soveltuvuuteen, niin tarkoitushan oli kuulla myös askeleet ym. hiljaset äänet. Ainakin ET:tä pelatessa eron suljettujen ja avoimien kuulokkeiden välillä huomaa aika selkeesti.

Sukulaku sanoi:
tuolta kannattaa ainakin katsoa hinnat
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/

Tuossa yksi vaihtoehto: Sennheiser HD-200
Itellä Sennheiser HD-280, jotka maksoivat 110€, mutta kaipa nämä ovat aika paljolti juniorversio noista:)

mulla senheisserin hd-500 ja joskus kun lähtee käveleen niin ei etes tajua että kuulokkeet päässä, hoksaa vaan et mikä lähti päästä ja kuulokeket rämähtää lattialle :D sen verta kevyet ja "luonnolliset" päässä.

Otinpas vanhan threadin ylös kun sattui olemaan sopiva nimi.
Eli olen kuulokkeita ostamassa ja kyselisin vähän että mitä kannattaa pistää merkille kuulokkeita ostaessa taajuusvastetta, impendanssia (siitä tulikin mieleen voisiko joku ystävällisesti selvittää että mitä tuo impendanssi tekee?)
Kuulokkeet tulevat pelikäyttöön ja musiikin kuunteluun.
Olen hiukkasen katsellut ja nuo Sennheiserin HD 200 master kuulokkeet kuulostavat hyyvältä jos jollakulla on kokemuksia kyseisistä kuulokkeista kuulisin niitä mielelläni.

Kiitos jo etukäteen!

edit: vai onko creativen HQ-2300D hintansa väärti? (n.75€) tuntuisi ainakin pelaamiseen soveltuvan

Koss PortaPro. Siitä huiput kuulokkeet, suosittelen! Parhaat hintaluokassaan. Itsellänikin on tuommoiset.

Näillä kuulokkeilla on elinikäinen takuu, kertoo jotain laadusta.

seventh sanoi:
Otinpas vanhan threadin ylös kun sattui olemaan sopiva nimi.
Eli olen kuulokkeita ostamassa ja kyselisin vähän että mitä kannattaa pistää merkille kuulokkeita ostaessa taajuusvastetta, impendanssia (siitä tulikin mieleen voisiko joku ystävällisesti selvittää että mitä tuo impendanssi tekee?)
Kuulokkeet tulevat pelikäyttöön ja musiikin kuunteluun.
Olen hiukkasen katsellut ja nuo Sennheiserin HD 200 master kuulokkeet kuulostavat hyyvältä jos jollakulla on kokemuksia kyseisistä kuulokkeista kuulisin niitä mielelläni.

Kiitos jo etukäteen!

edit: vai onko creativen HQ-2300D hintansa väärti? (n.75€) tuntuisi ainakin pelaamiseen soveltuvan

Taviskuulokkeissa nyt ei nuo speksit merkkaa paljoakaan kun ne on kuormana aika helppoja oikeastaan mille tahansa vahvarille. Impedanssi ei "tee" mitään, käytännössä se vaan vaikuttaa vastuksena signaalipolulla. Asialliset kuulokkeet ovat taajuusvasteeltaan aikalailla suorempia kuin normikajarit. Osta vaan kuulokkeet jotka istuu päähän eivätkä kuulosta paskalta. Jos oikein hifistelet niin impedansseja voi alkaa mallailemaan vahvarin kanssa mutta käytännössä normikäytössä sillä ei ole merkitystä. Varmaan nuo Senkut on aika kovia halvassa hintaluokassa, musakäytössä joku Gradon halpismallikin voisi olla ihan ok. Jos oikeasti haluat hyvää saundia niin sitten pitää ostaa myös erillinen kuulokevahvari (esim. creek, rega, musical fidelity).

Itselleni sopivat Sennheiser HD-212 Pro:t ovat suljetut, suht tarkka soundi ja alapäätä löytyy mukavasti. Seuraavaksi tulee hd-600 kunhan löytyy ylimääräistä rahaa. Kannattaa ehdottomasti käydä kuuntelemassa liikkessä ennenkuin ostaa edes halpiskuulokkeita, oma korva kertoo sen mikä kuullostaa hyvältä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom