Kuulokkeet, jotka pysyvät päässä lenkillä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kossin The Plug ovat toimineet tosi hyvin, ikää noilla on joku pari-kolme vuotta ja hyvin muotoutuu pehmusteet korvaan ja kestää korvassa!

No itse ostin Creative Zen Nanon Verkkokauppa.comista 80 eurolla, kun se olisi Gigantissa maksanut samaan aikaan 150 euroa. Nyt ovat näköjään tajunneet jo vähän laskea hintaa. Kannattais Gigantinkin varmaan keskittyä ihan suosiolla tohon kodinkonepuoleen.

Mulla on myös Koss:n plugit, jotka meni kyllä totaaliseen käyttötyhjiöön noiden uusien oston jälkeen. On hieman erilainen sointi. :)

Edit: Eihän tässä missään ollut mitään hintarajaa kerrottu, vaan haluttiin ehdotuksia kuulokkeiksi, jotka pysyvät päässä myös lenkillä.

Viimeksi muokattu:
Mulla meni noista Kossin 'The Plugeista' johto noin reilun vuoden käytön jälkeen. Eka meni toisesta kuulokkeesta, ja pari kuukautta sen jälkeen toisesta, alko sellasella pätkimisellä ja rahinalla kuulokkeessa. Jotenkin se johto vaan nirhautuu sieltä sisältä. :itku:

Jotkut kuulokkeet ois ostettava, ja plugit ehdottomasti, mitään ämpäreitä en korvilleni laita. Samanlaisia Kosseja en enää halua, onkohan noissa Spark Plugeissa samanlainen johto, vai kestäsköhän se enemmän käyttöä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla meni noista Kossin 'The Plugeista' johto noin reilun vuoden käytön jälkeen. Eka meni toisesta kuulokkeesta, ja pari kuukautta sen jälkeen toisesta, alko sellasella pätkimisellä ja rahinalla kuulokkeessa. Jotenkin se johto vaan nirhautuu sieltä sisältä.

Joo kosseista paukkuu noi johdot aika helposti, mutta lähes kaikilla malleilla on se elinikäinentakuu kuitenkin.

Niken Vaporit oli itselläni ja ne oli kyllä mielestäni hyvät/halvat (jotain 29€).

Joo kosseista paukkuu noi johdot aika helposti, mutta lähes kaikilla malleilla on se elinikäinentakuu kuitenkin.

Puoltaa myös porta proiden hankintaa tuo takuu. Ite olen kyllä kanssa repin joka suuntaan niitä johtoja vahingossa ja hyvin on kestäny.

Mites, onko kellään kokemusta Sennheiserin CX 300:sta? On tosin hinnaltaan jo "keskitasoa", 50-60€.
35890_01.jpg

Kunhan muistaa, että elinikäinen takuu tarkoittaa tuotteen elinikää. Toisin sanoen jos kuulokkeet hajoavat vaikka 3v päästä niin niiden eliniän katsotaan olleen melkeinpä lopussa eikä takuusta ole iloa. Tietysti tuo ikä on veteen piirretty viiva...

Käytän lenkillä ihan perus nappikuulokkeita. Vapaa-ajan soitteluun mulla on sitten paremmat Sennheiser PX200-läpät.

Taitaa nuo napit yleisesti olla lenkille paremmin soveltuvat. Vähemmän "tiellä", kevyemmät ja ei ainakaan minulla tuo äänenlaatu ole niin tärkeä lenkeillä. Kunhan kuuluu.

Jos välttämättä haluutte Plugien mölinää kuulla, niin niihin saa lisäosana (verkkiksestä joskus ainakin) sellaiset joulukuusen malliset kumiset tulppaosat joilla ne pysyvät paremmin korvassa ja paikalleen asettaminenkin on helpompaa. PortaProt tosin pesevät mennen tullen äänenlaadussa, jos ulkokäytössä tuulen humina pehmusteissa ei haittaa.

Itse ostin ne gigantissa ja siellä oli kyllä hinta paljon kovempi kuin tuo 20€ :wall:

Saman tein myös minä, mutta laittoivat päälle tarran, jossa lukee:

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Jos löydät tämän nyt ostamasi tuotteen 30 päivän kuluessa ostopäivästä muualta halvemmalla saat 125% hintaerosta takaisin. Edellytys korvaukselle on, että vertailutuotteen on oltava kaikkien saatavilla normaalimyynnissä."

Onkohan tämä http://www.tktietokonekauppa.fi/inde...17&p_id=009817 normaalimyyntiä kaikille saatavilla.

Kokemusta?

Saman tein myös minä, mutta laittoivat päälle tarran, jossa lukee:

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Jos löydät tämän nyt ostamasi tuotteen 30 päivän kuluessa ostopäivästä muualta halvemmalla saat 125% hintaerosta takaisin. Edellytys korvaukselle on, että vertailutuotteen on oltava kaikkien saatavilla normaalimyynnissä."

Onkohan tämä http://www.tktietokonekauppa.fi/inde...17&p_id=009817 normaalimyyntiä kaikille saatavilla.

Kokemusta?
Käsittääkseni tuo hintatakuu kattaa suomalaiset verkkokaupatkin.

TK:lla on kaksi myymälää Helsingissä, joten se on ihan tavallinen kauppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom