Kusettaa jatkuvasti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

BenDover

Banned
Ei varsinaisesti urheiluvamma.. mutta laitampa tänne kuitenki.

Eli siis virtsaamisen tarve lisääntynyt taas aloitettuanu treenaamisen. En käytä kreatiinia. Pahiten tämä häiritsee yöllä. Käyn aina kusella ennen nukkumaanmenoa, kuitenkin jo 15 minuutinpäästä juuri saamassani unenpäästä kiinni alkaa kusettamaan taas... alkaa käydä välillä vituttaan..

Jotenkin melko varma että johtuu treenaamisesta tavalla tai toisella.

Kellään samoja kokemuksia ?

Joop reenistä se johtuu! ei mitään vakavaa!
itellä epäiltiin diabetestäkin mutta lopulta selvisi että reenaamisesta se johtuu! ole huoleti kyllä se siitä rauhottuu

Joop reenistä se johtuu! ei mitään vakavaa!
itellä epäiltiin diabetestäkin mutta lopulta selvisi että reenaamisesta se johtuu! ole huoleti kyllä se siitä rauhottuu

Muistatko tarkemmin mistä tarkalleen johtuu ? Aineenvaihdunnan vilkastuminen tms ???

Kiinnostais itseäkin tietää miten voi tuo liittyä treenaamiseen. Epäilisin jotain virtsatietulehdusta tms ennemminkin.

Sama homma ollu viimeaikoina itellä, ei tosin mitenkään paha, mutta niin että nyt huomaa. Mulla ei koskaan ole treeni tohon vaikuttanut, tosin nyt ku oon taas alottanut treenaan kovaa ja säännöllisesti niin yhtäaikaisesti kusetus on lisääntynyt.

Onko sitä tulossa vanhaksi vai miksi se treeni nyt yhtäkkiä kusetusta aiheuttais ku ei ole ennekään aiheuttanut.

Hmm.. olisiko mahdollista että lisääntyneen treenin seurauksena veden juonti ja aineenvaihdunta olisi nopeutunut jolloin liika kusetus olisi ihan ymmärrettävää? Daibetes tulisi itselläkin mieleen koska ei treeni itsessään kyllä saa mua kusettamaan, lisääntynyt veden juonti kylläkin.

Käytkö illalla treenaamassa? Jos käyt, niin silloin en yhtään ihmettele, että saat rampata kusella (varsinkin, jos on mukana jotain piristeitä)

Sama täällä. 2 kertaa yössä kusella tai vähintään kerran. Mitä myöhempään käy reenaamassa ni sitä enemmän vaan on aineenvaihdunta kiihtyny. Ihan normaalia toi on. Täytyy vaan juoda vähä vähempi iltasella. Sellaset ihmiset ku ei liiku ollenkaan ni ne käy kaks kertaa vuorokaudessa kusella:hyper:

e: niin ja jos juo paljon kahvia niin ku mä niin se pistää myös diureesia kiihtymään

Mäkin juoksen vessassa yötä päivää ja kesken tunninkin koulussa.joka kerta. vessatus on treenin jälkeisinä tunteina kyllä hyvinkin tehokasta:D mulla on perusaineenvaihdunta aika hyvä ja se voi viitata siihenkin.Toisaalta janokin on jatkuva,ja tuo juomisen ja vessassa juoksun noidankehä pysyy yllä,olipa treenipäivä tai ei.Sellaisina päivinä,kun ei tee just muuta kun istuu 10h,ei pissata niin paljoa ja sitten toisaalta turpoan aika pahasti. Liittynee nesteenpoiston tehoon kropassa, ja just siihen aineenvaihduntaan.urheilevilla kavereilla sama juttu.

Voipi olla eturauhanen tulehtunut. Kokeile ota puolitoista buranaa aamua iltaa 3-4 päivää. Ja muista vältellä kylmää. Särkeekö selkää?

Tietenkin en tiedä olet kumpaa sukupuolta!! naisilla tätä ei luonnollisesti ole.

Ja jos ei mee ohi niin lääkäriin!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voipi olla eturauhanen tulehtunut. Kokeile ota puolitoista buranaa aamua iltaa 3-4 päivää. Ja muista vältellä kylmää. Särkeekö selkää?

Tietenkin en tiedä olet kumpaa sukupuolta!! naisilla tätä ei luonnollisesti ole.

Ja jos ei mee ohi niin lääkäriin!!

Ei kyllä säre selkää..hmm.. pitää selvitellä. Eihän tää nyt mitenkään niin iso ongelma ole, mutta kiinnostaa tietää mistä johtuu.

Tää voi olla aika kaukaa haettua, mutta kerrompa kuitenkin. Mulla oli taannoin raudanpuutteesta johtuva anemia. Ko. vaiva oli kehittynyt suht pitkällä aikavälillä liki huomaamattomasti. Ihmettelin vain sitä, että vessassa sai ravata yöllä pahimmillaan jopa 4-5 kertaa, kuin vaari konsanaan. Hemoglobiinin kohottua rautalääkityksen ansiosta yöllinen kusettaminen loppui kuin seinään.

Mä käyn kanssa aika iltasella treenaamassa, ja kyllähän sitä saa pari kertaakin ehkä käydä yössä kuseksimassa. Kiva kuulla että tämä on "normaalia", tuli jo mieleen ne television mainokset "Onko sinulla tihentynyt virtsaamistahti? SINULLA ON ETURAUHASONGELMIA! MUAHHAHHAA! Osta lääkettä tai KUOLET!":curs:

Samaa ongelmaa täälläkin,välillä ollut vielä helvetinmoiset kivut,mutta mitään ei löytynyt.Kaikki mahdolliset veritestit ja vissiin kusitestitkin otettiin(en muista enää).

Mulla on vaihtelevasti pissiongelmaa. :-D Noloa ku olin ex-jätkän kanssa toista kertaa (?) niillä ja katottiin jtn leffaa. Just suoraa treeneist sinne ja ravasin varmaa 10 kertaa vessas sen leffan aikana.

Kevääl joutu aika tieheeseen ravaa vessas, sillon kävinki aika vakituisesti salilla. mmmhh.. Hauskinta vaan, et jengi epäili et mul oli bulimia (!) ku ravasin tosi usein vessas. Voi herrajumala, onneks jollain ihmisil on oma elämä..

Tuttua kauraa toi kusettaminen täälläkin, muutenkin kun on vilkas rakko niin parin kuukauden sali tauon jälkeen sitä taas muistaa mitä se teettää. Hyvä kun autolla salilta kotiin kerkiää ja sitten se onkin tasasta juoksemista noin 4 tuntia salin jälkeen. Tasottunee taas jossain vaiheessa mutta rasittavaa enivei....

Muistatko tarkemmin mistä tarkalleen johtuu ? Aineenvaihdunnan vilkastuminen tms ???

Joop sitähän se. Varsinkaan jos et ole punttia aiemmin reenannut niin se aineenvaihdunta tosiaan vilkastuu sitä myöten että kusella käydään vähän väliä. ja tietysti nesteen kulutuksen lisääntymisellä on vaikutuksensa mutta kyä toi sullakin rauhottuu ennen pitkää. hyvin huomaa vieläkin kun kesällä on 4 viikkoa taukoa jonka aikana kevyttä pumppailua (sali kiinni), ja kun salille pääsee ja kova treeni alkaa niin taas ralli veeseessä alkaa:rock:

Ei kyllä säre selkää..hmm.. pitää selvitellä. Eihän tää nyt mitenkään niin iso ongelma ole, mutta kiinnostaa tietää mistä johtuu.

Juu ei se mullakaan ollu iso ongelma. Kunnes eräs syksyinen aamu totesin että vittu ku pää hajoaa kun kusettaa koko ajan. Lopulta tuntui, että kun istuu. Kokoajan pitää keskittyä ettei tuu housuun.

Eli tarkoitin sitä että voi pahantua aika nopeasti! Ja sen takia lääkäriin että varmistaa ettei ole mitään vakavampaa.

Ja niille jotka ei tiedä mitä tämä on niin tulee todennäköisesti selviään jos elää riittävän vanhaksi.

Meinaa aika iso prosentti yli 50 miehistä kärsii tästä.

Juu ei se mullakaan ollu iso ongelma. Kunnes eräs syksyinen aamu totesin että vittu ku pää hajoaa kun kusettaa koko ajan. Lopulta tuntui, että kun istuu. Kokoajan pitää keskittyä ettei tuu housuun.

Eli tarkoitin sitä että voi pahantua aika nopeasti! Ja sen takia lääkäriin että varmistaa ettei ole mitään vakavampaa.

Ja niille jotka ei tiedä mitä tämä on niin tulee todennäköisesti selviään jos elää riittävän vanhaksi.

Meinaa aika iso prosentti yli 50 miehistä kärsii tästä.

Mitäs lekuri keksi ratkaisuks?

Back
Ylös Bottom