Kurko lonkero

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sam79
  • Aloitettu Aloitettu

Sam79

VIP
Eli tuli ostettua muutama pullo kyseistä juomaa ja hyi helvetti!
Maistui ihan siltä kuin perinteiseen Alkon lonkeroon (en muista merkkiä) olisi lisätty vettä. Onkos muilla maistunut blandatulta vai olenko se vaan minä.(ja 2x6-pack pohjia)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi saatana! Kaikki lonkerot maistuu pahalle
Varsinkin ne kurko lonkut :urjo:

Ei noita lonkeroita tai siidereitä voi kyllä kovin montaa muutenkaan juoda. Ja harvoin olen hyvää lonkeroa tai siideriä maistanut.

Originally posted by PyrtZi
Kyllähän sitä paremman puutteessa juo, mutta Karhu on paljon parempaa. :kippis1:

Kurkoon en enään koske, mutta Karhu on kyllä loistava valinta! :kippis1:

Kaikki käymisteitse valmistetut lonkerot on pahoja.

Originally posted by Sam79
Onkos muilla maistunut blandatulta vai olenko se vaan minä.(ja 2x6-pack pohjia)

Nirso oot jos ei maistu noilla pohjilla...

Re: Re: Kurko lonkero

/
Nirso oot jos ei maistu noilla pohjilla...

Pari kaveriakin pisti merkille että oli blandattu maku.
Ja toi pohjien määrä, yleensä juon mitä vaan mutta nyt maistu vähän kököltä. Kyllä mä ne join :D

Vähän aiheen vierestä, mutta pakko avautua. Meinaa hermot mennä, kun kurkon mainos pyörii tv:ssä. :curs: 2 helvetin ärsyttävää läskipersettä. Kai se vetoaa paremmin keskiverto Suomalaiseen makkarakaljakurkoon. Eikä ole ainoa tuon tyylinen mainos. Jollain puhelinoperaattorilla oli vähän vastaava.

Originally posted by Oguman
Vähän aiheen vierestä, mutta pakko avautua. Meinaa hermot mennä, kun kurkon mainos pyörii tv:ssä. :curs: 2 helvetin ärsyttävää läskipersettä. Kai se vetoaa paremmin keskiverto Suomalaiseen makkarakaljakurkoon. Eikä ole ainoa tuon tyylinen mainos. Jollain puhelinoperaattorilla oli vähän vastaava.

Äläs nyt! Toihan on hauska mainos ja taustalla soi hyvä musa.

"Suhteellisen kurkoa".:D

Originally posted by Sam79
Kurko lonkero

Yhden pullon olen maistanut ja siihen se myös jää:urjo: aivan kamalan makusta ja väristä (haaleaa vettä).

Näkeehän sen siitä mainoksesta kelle toi kurko on suunnattu:lol2:

Ei kus.. siis kurko kauheeta oo ku vertaa noihin siidereihin joita tulee mitä ihmeellisimpiä sekoituksia. Maistakaa jäätee siiderii niin siinä on vasta kauheeta PASKAA :urjo:
Mut ei ole karhun voittanutta :kippis1:

Hyvää se on. Tosin Palmu-lonkero on vielä parempaa. Ovat vain vähän turhan kalliita. Toivottavasti noiden Alkon lonkeroiden hinnat tippuu veronalennuksen myötä. Alennuksen pitäisi vaikuttaa noihin viinasta ja blandiksesta tehtyihin juomasekoituksiin.

karhu on mun paras kaveri...:thumbs:

Re: Re: Kurko lonkero

Originally posted by kekexx
Kaikki käymisteitse valmistetut lonkerot on pahoja.

Samaa mieltä. Jo ajatuksenakin perverssejä nämä maitokauppojen sekoitukset, joissa on käytännössä siideriä pohjana ja sitten jotakin makua kuten nyt esim. greippiä.

Ei mene jakeluun kenen makunystyröitä hivelee hedelmämehulla lantrattu siideri. Jos limuviina joskus maistuu niin ei se ainakaan allekirjoittaneelle ole mikään ylivoimainen rasti kipaista Alkosta pullo kirkasta ja sotkea siitä sitten ihan sellaista mehujuomaa kuin haluaa.

Ja jos on kahden ainesosan sekoittaminen liian vaikeaa niin ne Alkon viinapohjaiset lonkerot ja hedelmälimpparit on kyllä 6 pykälää maukkaampia kuin käytetyt oksennukset.

Prkl, kun tämä viikonloppu piti mennä raitistushommissa, mutta nyt tämä selostus alkoi janottaa. Ehkä jos vaan muutaman saunajuoman...

[Varautukaa n. klo 5.30 palstalle ryöppyävään laskuhumalaiseen kebabhönkäyksen hajuiseen filosofointiin.]

Originally posted by jpm
Se verigrape on aivan loistavan makuista. :kippis1:

Aihetta sivuten.

Ihme äpäräsuomea nämä nykyajan mainospellet keksii.
Mitä kieltä on VERIGRAPE?

Kai Härmäläiset ovat niin juntahtavia että ei suomenkielinen potaska mene kaupaksi, mutta annas olla kun etiketissä lukee AMERICA niin se on siinä.

Muuten, purukumi valmistaja Jenkillä on maku nimeltä HOTSALMIAK.

Salmiak?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom