Kokemuksen syvä rintaäänikö sieltä kuuluu? ;)neutraali sanoi:En tiedä onnistuuko tietystä tredistä bannaaminen mutta tietylle osiolle bannaaminen ainakin onnistuu.
:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokemuksen syvä rintaäänikö sieltä kuuluu? ;)neutraali sanoi:En tiedä onnistuuko tietystä tredistä bannaaminen mutta tietylle osiolle bannaaminen ainakin onnistuu.
JuuPecman sanoi:Kokemuksen syvä rintaäänikö sieltä kuuluu? ;)
:lol2:
Selvä, tuo olisi vain ollut hemmetin kätevää joissain tapauksissa.Mike sanoi:Ei voi bannata tredeistä, vain alueilta.
Mike sanoi:Kunnioitus ..
SniffDaddy sanoi:Jos tilanne menee siihen mitä itse pelkään, että keskustelut on ns. yhden totuuden keskusteluja, eipä paljon ole mitään järkeä keskustella enää mistään. Mode/ylläpito aloittaa ketjun ja sanoo eka viestissä absoluuttisen totuuden, ja muut nuolee persettä.
masantti sanoi:Mitäs tosta report bad post napista tapahtun? Onko sille käyttöä?
Kaikki ei hiffaa, että olen raivonnut viimeiset 30 vuotta, 4 viimeistä siitä vielä pahiten. Ehkä Pakkotoisto siksi on isoin alan saitti Suomessa kun nokkamiehenä on joku joka ei nuole perseitä. Olen reilu, mutta kun tarpeeksi kepillä tökitään koiraa, niin kyllä se jossain vaiheessa puree, turha siinä enää sitten on rauhotella kun käsi on suussa. Taas kerran, tule säkin tänne meitsin saappaisiin. Moni on mun saappaisiin hyppäämässä, saappaat voi näyttää ulospäin hienolta, mutta kun sinne jalan laittaa ja lämpimään paskaan astuu, niin tuleekin todellisuus, ei se forumin vetäminen olekaan "yks, risti kaks ja kotiin". Tässä pitää miellyttää yhtä jos toista ja kuten huomattu, on mahdotonta miellyttää kaikkia. Toinen huutaa että musta tausta ja toinen huutaa että eipäs kun valkoinen. Jos siihen sitten sanoo, että perkele, ei laiteta taustaa ollenkaan, niin vastaus on "elä mike suutu, elä vedä herneitä nenään". Lupaan jatkossa olla vetämättä herneitä nenään, siirryn astetta kovempaan menoon vetämään marmorikuulia perseeseen.masantti sanoi:Asiahan ei tietystikkään minulle kuulu, mutta älä suotta mike raivoa noin paljoa, palstallahan menee kuitenkin vielä toistaiseksi hyvin.
Uskon varsin hyvin miten asian laita todella on, mutta kuten itse totesitkin niin kaikkian miellyttäminen ja hyyssääminen ei onnistu, joten jotkut joutuvat pettymään (trollaajat). Hyvä näin, jatka samaan malliin. :kippis1:Mike sanoi:Taas kerran, tule säkin tänne meitsin saappaisiin.
:lol2:Mike sanoi:Kunnioituksesta, nyt olen aika äimänä jo. Jos kekexx ei paskan vertaa kunnioita tai arvosta sitä työtä mitä tässä on 4 vuotta kohta tehty, niin milläs vitulla tässä sitten ansaitsee senverran arvostusta, ettei joka saatanan pilkkua raiskata hengiltä?