Kurinpalautus.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
neutraali sanoi:
En tiedä onnistuuko tietystä tredistä bannaaminen mutta tietylle osiolle bannaaminen ainakin onnistuu.
Kokemuksen syvä rintaäänikö sieltä kuuluu? ;)
:lol2:

Lyhyesti: kannatan kurinpalautusta Pakkotoistolla.

Tarkemmin: Eikö Pakkotoiston ydinideaan (voima/keho) liittyviä threadejä voisi jotenkin tuoda enemmän esille? Tuollaiset Yleiset topicit kuten jo nyt pahamaineiset kissaväittelyt, Freddie Mercuryt ja kännithreadit voisi haudata jonnekin piiloon, ettei pääasia unohtuisi. Itseäni ainakin vituttaa avata joku Queenin musiikkiin liittyvä threadi ja huomata parin päivän päästä, että olen juuttunut johonkin homoväittelyyn. Eihän sinne tietenkään tarvitsisi kirjoittaa, "mutta kun ne aloitti!". ;)

Offtopicille meno on kyllä harmittavaa, hyvät aiheet menee päin honkia.
Mutta jos joku ohjailee tahallaan nuot jutut sinne offin puolelle toistuvasti, siitä voisi bannia antaa, herkemmin.

Mike sanoi:
Kunnioitus ..

..pitää ansaita.

Johtajuus tarkoittaa sitä, että voi tehdä päätöksiä. Jos joku ehdottaa jotain, niin ei siitä tarvi hermostua, se on vain _ehdotus_, johon voi sanoa joo tai ei. Asiantuntijoita käytetään asioihin, joihin ei itse ehdi paneutua. Heidän näkemyksiin sanotaan joo tai ei. Johtaja tekee päätöksensä omista näkökulmistaan riippumatta muista. Toivottavasti johtaja tekee hyviä päätöksiä. Toivottavasti.

Ei kai tässä mitään uutta ole..

SniffDaddy sanoi:
Jos tilanne menee siihen mitä itse pelkään, että keskustelut on ns. yhden totuuden keskusteluja, eipä paljon ole mitään järkeä keskustella enää mistään. Mode/ylläpito aloittaa ketjun ja sanoo eka viestissä absoluuttisen totuuden, ja muut nuolee persettä.

Edit: Olikin jo mainittu, joten ei viitsi toistaa.

masantti sanoi:
Mitäs tosta report bad post napista tapahtun? Onko sille käyttöä?

Siitä lähtee linkki threadiin+komenttisi modeille sähköpostiin, eikö Mike? Pari postia ainakin meikäläiselle tullut.

Siitä tulee joo maili jokaiselle modelle.

Kunnioituksesta, nyt olen aika äimänä jo. Jos kekexx ei paskan vertaa kunnioita tai arvosta sitä työtä mitä tässä on 4 vuotta kohta tehty, niin milläs vitulla tässä sitten ansaitsee senverran arvostusta, ettei joka saatanan pilkkua raiskata hengiltä?

Olen sanonut moneen otteeseen, että ruudun siltä puolen on helvetin helppo arvostella ja neuvoa miten tätä forumia pitäisi vetää. Jos nyt sovitaan niin, että niinkauan kun kävijämäärät nousevat, niin annatte meidän tehdä työmme. Kun ne alkaa laskemaan selkeällä trendillä, niin esim Kekexx voi tulla puikkoihin tuhlaamaan ajastaan 8 tuntia päivässä tähän hommaan. Kuuntelemaan kaikenmoisia turhanpäiväisiä "neuvoja", siinä sitten saa harjoitella sen kunnioituksen ansaitsemista.

Kun Pakkotoistoa kehitetään, kysyn aina Pakkotoistolaisilta mielipidettä, kuten esim nyt tuossa aikuisten osio jutussa tein. Se napina mikä tuli siitä mikki hiiren kuvasta tuossa headerissa, siis kuvasta mikä olisi ollut vain joulukuun tuomassa joulumieltä. Se EI JUMALAUTA ole mitään palautetta tai kehitysehdotusta, se on vittuilua ja vielä ärsyttävää semmoista.

Asiahan ei tietystikkään minulle kuulu, mutta älä suotta mike raivoa noin paljoa, palstallahan menee kuitenkin vielä toistaiseksi hyvin. :)

masantti sanoi:
Asiahan ei tietystikkään minulle kuulu, mutta älä suotta mike raivoa noin paljoa, palstallahan menee kuitenkin vielä toistaiseksi hyvin. :)
Kaikki ei hiffaa, että olen raivonnut viimeiset 30 vuotta, 4 viimeistä siitä vielä pahiten. Ehkä Pakkotoisto siksi on isoin alan saitti Suomessa kun nokkamiehenä on joku joka ei nuole perseitä. Olen reilu, mutta kun tarpeeksi kepillä tökitään koiraa, niin kyllä se jossain vaiheessa puree, turha siinä enää sitten on rauhotella kun käsi on suussa. Taas kerran, tule säkin tänne meitsin saappaisiin. Moni on mun saappaisiin hyppäämässä, saappaat voi näyttää ulospäin hienolta, mutta kun sinne jalan laittaa ja lämpimään paskaan astuu, niin tuleekin todellisuus, ei se forumin vetäminen olekaan "yks, risti kaks ja kotiin". Tässä pitää miellyttää yhtä jos toista ja kuten huomattu, on mahdotonta miellyttää kaikkia. Toinen huutaa että musta tausta ja toinen huutaa että eipäs kun valkoinen. Jos siihen sitten sanoo, että perkele, ei laiteta taustaa ollenkaan, niin vastaus on "elä mike suutu, elä vedä herneitä nenään". Lupaan jatkossa olla vetämättä herneitä nenään, siirryn astetta kovempaan menoon vetämään marmorikuulia perseeseen.

:piis:

:joulu2:

Mike sanoi:
Taas kerran, tule säkin tänne meitsin saappaisiin.
Uskon varsin hyvin miten asian laita todella on, mutta kuten itse totesitkin niin kaikkian miellyttäminen ja hyyssääminen ei onnistu, joten jotkut joutuvat pettymään (trollaajat). Hyvä näin, jatka samaan malliin. :kippis1:

edit: siis en haluisi edes tulla koettamaan palstan pyöritystä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä tää tästä lutviintuu, luotatte vain modeihin ja ylläpitoon, niin kaikki menee noileesti. Kehitetään Pakkista yhdessä, mutta jätetään ne pilkut rauhaan, koska niistä tulee vain tätä pahaa henkeä.

Ne jotka Pakkista haluavat kehittää, niin ilmoitukset/palaute osiolle vain kommentteja mitä uudistuksia tai korjauksia voisi tehdä.

Mike sanoi:
Kunnioituksesta, nyt olen aika äimänä jo. Jos kekexx ei paskan vertaa kunnioita tai arvosta sitä työtä mitä tässä on 4 vuotta kohta tehty, niin milläs vitulla tässä sitten ansaitsee senverran arvostusta, ettei joka saatanan pilkkua raiskata hengiltä?
:lol2:
Hyvä postaus, tiukkaa settiä. Mää tykkään taiteesta.

Se mitä mää yritin sanoa, on se että, neuvojia tulee aina olemaan, eikä niistä tarvi niin hirveästi välittää. Tuon kunnioitusjutun laitoin siihen, koska semmoinen sanonta on olemassa ja se jotenkin sopi aiheeseen. Minusta on mukavaa, että on ihmisiä, jotka jaksavat tehdä työtä yleisen hyvän puolesta.

Mulla on kyllä kokemusta asiakasrajapinnasta ja paskasta mitä siihen voi liittyä eli jos sää haluat niin mää voi kyllä ottaa homman vastuulleni.

Ja jottei tule väärinymmärryksiä; minulla ei muistaakseni juuri koskaan ole ollut pahaa sanottavaa Pakkotoistosta, vai onko(?) Eikö se nyt JUMALAUTA meinaa jo jotain :)
;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom