Kuopiolaiset hoi!! Kiinnostusta vaparitreeneihin??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wippe
  • Aloitettu Aloitettu
Kuopiolaisia punttimimmejä huhuilisin, löytyisikö kaupungista vaparitreeneistä kiinnostuneita mimmejä? Ajatuksena olisi, jos saataisiin pieni porukka kokoon ja voisi järjestää yhteistreenejä Kuopiohallissa. Ei tarvitsisi olla taituri ennestään eikä edes kisamielessä treenaava, vaan mukaan voisi tulla ihan huvin vuoksi.

Ilmaise kiinnostuksesi trediin tai privaan tai mailiin zippa.dabba@dnainternet.net (maili voimassa 10.6.2007 asti, sitten vaihtuu operaattori)

Mää oisin ainaki aivan innolla mukana! :hyper: Mitään, siis yhtään mitään, en vielä osaa, mutta todella haluaisin oppia. Kesän oon tosin töissä muualla, mutta syksyllä tuun taas Kuopioon. Toivottavasti saadaan porukka kasaan! :thumbs:

Kenties, kenties jos vaan aikaa muulta treeniltä liikenee!

Kiva, että muutama kiinnostunut löytyy.. :D Itse olen ajatellut aloitella heti, tai no niin heti kun taas on olkapää kunnossa. Kuopiohalliin pääsee pääsymaksun hinnalla treenailemaan, mikäli voimistelualue ei ole varattu. Varauskaan ei pahan hintainen ollut (14/7 euroa per tunti).

Toivottavasti muitakin vaparitreenaajia löytyy... että saataisiin jotain pientä ryhmää aikaiseksi! Ja jos joku haluaa heti messiin niin eikun viestiä mulle, mukavampi se ois harjoitella kun ois joku varmistamassa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom