Kuolemattomia sanontoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Venla
  • Aloitettu Aloitettu
Replay, eikös se ole "pölöjä" eikä "tyhymä"? Anyway, vetoan siihen, ettei Oulun murre ihan täydellisesti ehtinyt tarttua, kun aikaakin oli vain vuosi ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gillyanne sanoi:
Replay, eikös se ole "pölöjä" eikä "tyhymä"? Anyway, vetoan siihen, ettei Oulun murre ihan täydellisesti ehtinyt tarttua, kun aikaakin oli vain vuosi ;)
Gillyanne, eikös se ole "pölijä" eikä "pölöjä?"
Oli ainaki sillon ku itevvielä pohojois-pohojammaalla assuin..:)

"Monella on ruokaa ja rahhaa, mutta harvala tämmöstä rellukkamahhaa!":D

Isiukolla on tapana sanoa ku tulee jostaki raha-asioista puhetta (ja hällä sitä rellukkamahhaa on:rolleyes: ).

mummeli

Mun mummoni heitti aika legendaariset lotkautukset tuossa männä vuosina...

tuli mun huoneen ovelle ja huusi: "Saatana, huone o sekasi ku sinkkose emännä vitukarvat!"

jonka jälkeen tuli sisälle, liukastui ja huusi: "Ja lattia liukas ku papin kulli!" :hyper:

Meen mummo on kyl kreisi tyyppi! :worship:

"Saatana, huone o sekasi ku sinkkose emännä vitukarvat!"
Mua on aina askarruttanut kuka tää Sinkkosen rouva on.
En myöskään tunne Sivosta--> "Kiiltää ku Sivosen mulukku"

"Miehellä on ryhti ku ruunan kulli...on varmaan peräsuoli ja selkäranka vaihtaneet paikkaa.":whip:

Glyptis sanoi:
Gillyanne, eikös se ole "pölijä" eikä "pölöjä?"
Oli ainaki sillon ku itevvielä pohojois-pohojammaalla assuin..:)
Pölijä, ainaski mun mielestä. Ei meillä kotona koskaan oulua puhuttu ja suurin osa kavereistakin oli tullista tulleita.

Siitä tulikin mieleen toinen sanonta:"sehän on hullu kuin tullista tullu."

Vituttaa nottei veri kierrä :D

Ei ihan samaa luokkaa, mutta näitä kuulee työpaikoilla ihan liikaa kun on hiljaisia hetkiä ja vaikka kahvihuoneessa kukaan ei puhu:

"Kaikenlaista..."
"Vai semmoista..."
"On muuten kaunis ilma tänään.."
"On ilmoja pidellyt..."

"Toinen silmä kahtoo vittuu ja toinen silmä kahtoo että mihis vittuun se toinen silmä kahtoo".
"Läpi menee ku väärä raha"
"Heittää ku härän pylly"
"Ohut ku pierun kuori"

"Lähti kuin Tero työkkäristä", mistä lie kuullu

Njoo ja tuli toinenki mieleen.
Kuunnellaan jonku kaverin juttuu on se sitten tyhmää tai tasotonta.

Piirretään viiva ilmaan silmien korkeudelle ja sanotaan, "katsos pekka(nimi muutettu), tässä näin menee se hyvän läpän raja.." Sitten mennään vaiks kyykkyyn ja piirretään toinen viiva varpaitten kohdalle ja jatketaan "..ja täälä alhaalla näin menee toi sun juttus."

Ja myöskin. Kun kuunnellaan jonkun kaverin juttuu niin keskeytetään se yhtäkkii kesken lauseen sanomalla "kerro lisää ZZZZzzzZZZzzz"

"maailma muuttuu, mutta sutenööri se vitut välittää"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom