Kuolemattomat leffat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pomme sanoi:
Onhan niitä jokunen huippu leffa, mutta jos yksi pitäisi valita niin kyllä Conan The Barbarian on ehdottomasti ylitse muiden, omalla tavallaan..

Aivan. Elokuvahistorian maskuliinisin kohtaus on varmasti, kun Conan heittaa sen amman takkaan!

Nii ja The Quest For The Holy Grail on mielestani aika assa. Tohon vois lukea aika pitkalti muukin Monty Pythonin tuotanto.

Muistaako kukaan/Onko kukaan nähny leffaa joka kertoi Mike Tysonin elämästä ja joku nuori poika näytteli nuorta Tysonia...Siis tämä ei ollut dokumentti vaan elokuva.

Kummelin kultakuume.. toimii aina ja iänkaikkisesti...aamen..:rock:
nähny sen about 150krt..:D

js darra päivinä uuno turhapurot :kippis1:

Tarantinon vanhempi tuotanto ehdottomasti! :worship:
Kill billit ei oikein iskeny

corb77 sanoi:
Kill billit ei oikein iskeny

Muhun kyllä iski :rock: . Ja olen kuullut, että Tarantino suunnittelee (tai ainakin jossain vaiheessa suunnitteli) Kill Bill 1:n ja 2:n yhdistämistä. Yhdistetystä leffasta voisi tulla jopa parempi, kun joitain ehkä hieman turhia tai liian pitkiä kohtauksia muokattaisiin uuteen uskoon.

Myös Pulp Fiction oli aivan loistava :hyper: .

Ja nyt pääsiäisenä pitää varmaan katsoa Jackie Brown, kun oon sen missannut...

edit: American History X sekä Piano ovat myös jääneet mieleen.

Forrest Gump.
Paluu Tulevaisuuten Triologiat.
Rockyt.
American History X.
Long Kiss Goodnight.

E: Sataset paukkuu <3

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh itse olen katsonut x kertaa Terminaattorit ja Jonesit sekä Star Warsit ja sitten muutamia muita en muista nimiä.

-Bad Luck Love "vittu mä oon prosessissa" :hyper: oon kattonu ton jo niin monta krt ettei näyttelijätkään tiedä yhtähyvin vuorosanoja!

-Rambot :rock:

-American History X

hmmm :rolleyes: onhan noita.. tuossa varmaan 3 kärki mitä nyt äkkiseltää tuli mieleen!

Monella on American History X kuolemattomat leffat -listallansa. Ei siinä mitään, se on hyvä leffa. Itseäni vain on aina kiinnostanut, että miksi (enkä nyt tarkoita ketään pakkislaista) lähes kaikki skinheadit ja muut äärioikeistoa kannattavat tahot pitävät AHX:ää "iha vitun kovana leffana q siinä piestään neekereitä!" Ovatko he sitten niin vitun tyhmiä, etteivät tajua, että leffassa nimenomaan laitetaan skinheadit sun muut isänmaantoivot huonoon valoon ja että leffa yrittää kertoa, että he tekevät väärin?

Allah sanoi:
Monella on American History X kuolemattomat leffat -listallansa. Ei siinä mitään, se on hyvä leffa. Itseäni vain on aina kiinnostanut, että miksi (enkä nyt tarkoita ketään pakkislaista) lähes kaikki skinheadit ja muut äärioikeistoa kannattavat tahot pitävät AHX:ää "iha vitun kovana leffana q siinä piestään neekereitä!" Ovatko he sitten niin vitun tyhmiä, etteivät tajua, että leffassa nimenomaan laitetaan skinheadit sun muut isänmaantoivot huonoon valoon ja että leffa yrittää kertoa, että he tekevät väärin?

niin. tässä täytyy kuitenkin ymmärtää, että on olemassa monenlaisia skinheadeja. nämä mainitsemasi ihmiset luokittelisin ihan vaan juntteihin.

Rockyt, Rambot sit arskalta Terminator 2, Predator 1, Commando, Conan barbaarit...Sit viel Hot Shots sekä mies ja alaston ase elokuvat:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom