Kuntosalit Vaasassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnssI^^
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Terve,

Olen nyt elokuussa muuttamassa Vaasaan, ja treenipaikka pitäis löytää. Kattelin tota Wasa Gym Housee, näyttää hyvältä ja hintakin on ihan ok, ehkä jopa opiskelijallakin ois varaa.. :D Onko kenelläkään tietoa löytyykö Vaasasta jotain vielä edullisempaa salia?
Kiitän jo etukäteen vastauksista!

Uusi halpissali: http://www.easyfit.fi/ ,taisi olla 29,90e/kk. Ei mitään hajua millanen paikka, kun olen ajellut vaan ohi.
"Paras" ja suosituin on Sports Gym, mikä näkyy tietysti myös hinnassa. http://www.wsc.fi
Wasamove löytyy myös keskustasta. Tästäkään ei ole mitään hajua millanen paikka. http://www.wasamove.fi/
Sitten tietysti kaikki kaupungin omat salit...Täällä ollu Vaasa ketjussa niissä keskustelua. Löytyy pari ihan pätevää paikkaa.

Palosaaren Hotel Teklassa on edullinen sali. Olikohan 4€ kerta. Tosin tuota en suosittele..

Okei kiitoksia tiedoista! Kyllä se Gym House noista vaikuttaa parhaalta, esittelyvideon perusteella ei näytä olevan vapaita painoja ollenkaan tuolla easyfitissä.. Ei taida tuolla yliopiston tiloissakaan olla missään minkäänlaista salia.

Olen käynyt Easyfitillä tammikuusta lähtien, eli siitä asti kun se avattiin. Kyllä löytyy myös vapaita painoja. Sali on jaettu ns. miesten ja naisten osioon, mutta molemmille puolille ovat kummankin sukupuolen edustajat tervetulleita. Miinusta annan ylätaljan puuttumiselle, mutta sekin on korvattu laitteella, johon voi sitten laittaa keikkoja oman mielen mukaan.

Hinta on tosiaan edullinen ja ryhmäliikuntatunneista ainakin spinning on myös miesten mieleen.

Ja tosiaan easyfitille ei tarvitse sitoutua vuodeksi tms vaikka tuo kuukausimaksu on käytössä. Kaikissa tapauksissa on kuukauden irtisanomisaika. :)

Gym Housesta sen verran, että se on paras vaihtoehto, jos haluat rautaa nosta ja reenata miesten kanssa. Wasa sport clubilla pyörii jaloissa jumppatytöt ja kuntosalitädit. Mutta jos sellaisesta tykkää, niin mikäs siinä. :D

Halvimmalla pääset Hietalahden kuntotalossa. Avain (kertamaksu 10e) + lataukset Uimahallilla: 20e/kk, 90e/6kk tai paras; 130e/vuosi. Salilla hintaan nähden erinomaiset treenitilat, välineet ja laitteet sekä sopivan ÄJJÄ meno :)

Onko Vaasassa muitakin kaupungin saleja kuin Hietalahden kuntotalo (tai muita halpoja ja hyviä)? Olen käynyt Hietalahdessa, se on todella hyvä punttisali ja edullinen. Ainoa ongelma on sijainti. Olen kyllästynyt käymään siellä talvella. Easy Fit olis sijainniltaan ja hinnaltaan ok, mutta pelottaa tosiaan, että pääseekö siellä tekemään sitä mitä haluaa... täytyy ainaki käydä kattomassa, kun on taas Vaasassa...

Kannattaa aluksi ottaa jokaisesta salista viikon ilmaisjäsenyys. Näin voit nähdä, mikä sali sopii sinulle parhaiten. Viikon ilmaista reeniaikaa saa kysymällä tiskiltä ainakin Gym housesta, Wasamovesta, Easy Fitistä sekä ainakin opiskelijoille Wasa Sports Clubilta. Neuvottelemalla pitkän sopimuksen voi saada huomattavasti listahintaa halvemman kuukausimaksun. Itse käytän Wasa Sports Clubia käytännön syistä, kun luentojen välissä saattaa olla kahden tunnin tauko niin siinä välissä ehtii vetää reenit sekä käydä syömässä poistumatta kampukselta... :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
http://www.youtube.com/watch?v=wRACxwirDQs&feature=player_embedded Tuossa joku esittelyvideo. Aika laitepainoitteiselta ja jotenkin turhan siistiltä vaikuttaa :D Toisaalta pari kaveria käy jumppailemassa tuolla ihan mielellään eli kai se ainakin kokeilun arvoinen olisi..

Luonnollisesti olen ton täysin turhan videon jo katsonut. Haluisin kuulla mitä siellä oikeesti on, kun toi video nyt on mitä on. No, näkeehän sen sitten omin silmin kun on taas Vaasassa...

Kävin eilen tutustumiskerralla Easyfitissä, olen triathlonisti ja wannabe crossfittaaja

+ laitteet uusia ja hyvänlaatuisia
+ aukioloajat 05-23 joka päivä
+ spinning sali näytti ihan kunnolliselta en tosin kokeillut pyöriä
+ hinta 29.90/kuukausi, ikuukauden irtisanomisaikaa
+ penkkiennätys tuli sivuttua 100kg :) , en uskonut olevani lähelläkään penkki ennätyskuntoa mutta pakkohan oli kokeilla ku olin äijjäporukalla matkassa

- ei ollut soutulaitteita
- ei oo dippipaikkaa
- ei ollu smithiä
- ei oo leuanvetopaikkoja (yks oli mutta se oli yhdistettynä ainoaa kyykkypaikkaan)
- 1 pieni peili jonka edessä 4 jamppaa tekemässä hauiskääntöjä, muuten peilitön sali
- tosi vähä tankoja ja vapaita painoja
- penkkihuoneen lattia tosi pölyinen
- tosi ahdas mavepaikka
- vain yksi kyykkypaikka

Yhteenvetona: tuntuu että paikka ei ole vielä valmis, jos riittää että tekee laitteilla ja juoksee matolla niin sitten ok paikka

EN VAIHDA JÄSENYYTTÄNI POIS Wasa Sports CLubilta, ainakaan ennenkuin vaasan avataan crossfit sali

Palosaaren Hotel Teklassa on edullinen sali. Olikohan 4€ kerta. Tosin tuota en suosittele..

Edullinen ja minä kyllä suosittelen! Vapaita painoja riittävästi jopa vetoon ja kyykkyyn, sekä käsipainoissa muistaakseni mennään yli 50kg eli ei ihan heti lopu kesken. +:ssaa saunasta!

Legenda Vilposen sali on sitten se parempi vaihtoehto!

Osaisko joku suositella salia vanhan vaasan sairaalan lähistöltä? Vaaditut kriteerit on edullisuus ja vapaat painot. Duuni alkaa 1,5 viikon päästä ja luonnollisesti heti pitäs päästä treenailee ilman että kahta viikkoo joutuu ettii kunnollista punttista...

Osaisko joku suositella salia vanhan vaasan sairaalan lähistöltä? Vaaditut kriteerit on edullisuus ja vapaat painot. Duuni alkaa 1,5 viikon päästä ja luonnollisesti heti pitäs päästä treenailee ilman että kahta viikkoo joutuu ettii kunnollista punttista...

Haapaniemen kuntosali on noin 2 km päässä sairaalasta, ite en tosin ole käynyt useampaan vuoteen, mutta silloin aikoinaan oli edullinen (kuukausi 35e) ja vapaita painoja löytyy, kyseessä siis melkoinen Rocky Balboa sali.
Hapskin kiskalta saa avainkortin, siitä salille on noin 300 m.

Minkälaisia kokemuksia Wasamovesta? Työpaikan kautta ilmeisesti olis edullista kulkea tuolla, mutta en ole vielä testannut. Tulenko pettymään vai mitä mieltä ihmiset ollette?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom