Kuntosaliohjaajaksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Teppo22
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tässä mietiskellyt vähän että mitä sitä ryhtyisi oikein tekemään työkseen kun ei oikein nuo putkihommat kiinnosta vaikka koulutuksen omistankin ja niissä olisi hyvä palkkakin mutta itselle kyllä tuo työssä viihtyminen ja kiinnostus menee palkan edelle. On käynyt mielessä että voisi olla kiva päästä kuntosalille töihin? Ajattelin siis kysyä nyt täällä vähän että onko kellään kokemusta moisesta (luulisin että on...) että minkäslaista hommaa se loppupeleissä on, vaaditaanko siihen mitään koulutusta, mitä asioita olisi hyvä osata/tietää erityisen hyvin ja sitte semmosta suuntaa antavaa palkka tietoa.?

En oikein tiennyt minne topicille tästä kirjoittelisin niin valitsin sitten tämän. :)

Kiitoksia kuitenki jo etukäteen jos viitsitte vastailla ja kertoa kokemuksianne! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaaditaan koulutus. Kuntosaliohjaajakoulutukset kestää yleensä muutaman viikonlopun ja hinta pyörii siinä 1000e nurkilla.. Palkka varmaan jossain 10e/h nurkilla.

Itse olen miettinyt myös kyseistä alaa. Oliko tähän jokin ikäraja, kun muistaakseni personal reineriksi piti olla olikohan se 21v, että pääsee kurssille.

Itse en ainakaan moiseen ikärajaan ole törmännyt. Jokapaikassa tosin on ehto, että kuntosaliohjaajakurssi on käytävä ennen PT-kurssia. Paitsi jos löytyy uralta jotain merkittävää valmennustyötä tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom