Kuntosalikamoja vuokralle, koska korona?

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
46

Olikohan tästä jo puhetta forumilla? Useat salit joutuvat sulkemaan ovensa korona takia ja täällä keksitty vuokrata kamoja kulujen kattamiseksi. Mielestäni loistava win-win idea. Itse voisin helposti vuokrata kk-maksun hinnalla levytangon ja 150kg painoja pariksi kuukaudeksi. Tuollainen setti maksaa helposti sen 500€ eikä niitä oikein tällä hetkellä ole edes saatavilla mistään. Eli saa laittaa yv:tä jos vuokraus mahdollista:giggle:

Ketjun voi siirtää oikeaan paikkaan jos tarvis..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä salilla jäsenet saa ns. helposti kuljetettavia välineitä lainaan sitä kk maksua vastaan. Itse kävin hakemassa lyhyen 15 kg tangon ja muutaman levyn. Kotoa löytyy kuitenkin omasta takaa leuanveto paikka, renkaat, kahvakuula setti ja vastuskumit.

Nopeasti vilkaisin salilla niin lähes kaikki vastuskumit, kuntopallot, kahvakuulat ja bodypump tangot oli jo lainassa. Näköjään vetävät live jumppia netin kautta mihin noita voi myös hyödyntää.

Meillä salilla jäsenet saa ns. helposti kuljetettavia välineitä lainaan sitä kk maksua vastaan. Itse kävin hakemassa lyhyen 15 kg tangon ja muutaman levyn. Kotoa löytyy kuitenkin omasta takaa leuanveto paikka, renkaat, kahvakuula setti ja vastuskumit.

Nopeasti vilkaisin salilla niin lähes kaikki vastuskumit, kuntopallot, kahvakuulat ja bodypump tangot oli jo lainassa. Näköjään vetävät live jumppia netin kautta mihin noita voi myös hyödyntää.
Ja mikä sali kyseessä? Voisin kans käsipainot vuokraa. Loppu joka helvatin paikasta mistä ettiny.

Keski-Suomessa, yksityinen sali ja vain jäsenille lainaavat. Eli ei auta ns. ulkopuolisia.
Juu no sieltä tänne pääkaupunki seudulle on turha lainailla mitään. Maksaa jo kuskaaminenki sen verran et sillä rahalla ostais omat, ainoo vaan et näyttää joka paikasta olevan loppu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom