Kuntosaleja Tampereella?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Olen muuttamassa Tampereelle syyskuun alussa ja pitäisi löytää kunnon sali tuolta. En siis tunne oikeastaan yhtään paikkakuntaa ennestään (mitä nyt lomareissuilla olen tuolla käynyt). Oulussa olen treenannut tuolla Kunnonpaikassa ja nyt siis joudun sen jättämään... ja myös treenikaveri jää sinne... :(

Treenikaveri olis ihan ehdoton etenkin raskailla viikoilla...

Olen muuttamassa Tampereelle syyskuun alussa ja pitäisi löytää kunnon sali tuolta. En siis tunne oikeastaan yhtään paikkakuntaa ennestään (mitä nyt lomareissuilla olen tuolla käynyt). Oulussa olen treenannut tuolla Kunnonpaikassa ja nyt siis joudun sen jättämään... ja myös treenikaveri jää sinne... :(

Treenikaveri olis ihan ehdoton etenkin raskailla viikoilla...

Minne päin Tamperetta olet muuttamasa? Ihan keskustaan?

Heh, enpä vielä tiedä kun ei ole vielä edes asuntoa tuolla... Työt aloitan Nokialla syyskuun alussa ja Tampereen puolelle olis tarkoitus muuttaa ja varmaankin sinne mistä asunnon sattuu saamaan...

Kannattaa käyttää searchia, täällä on keskusteltu lukemattomia kertoja Tampereen saleista. Itse suosittelisin Wolfia tai Atleticoa. Molemmat löytyy helposti googlettamalla. :)

Edullinen hinnoiltaan mutta monipuolinen laitteiltaan on steelbody keskustassa tullintorin takana. On erikseen naisten sali ja sekasali naisille ja miehille (jossa yleensä käyn mieheni kanssa yhdessä). Siellä käy kaiken ikäistä ja -kokoista porukkaa myös paljon ihan tosissaan treenaavia, ihan mukavasti meidätkin on otettu vastaan, ei mitään kyräilyä tms. vaan jopa apua esim. laitteiden säätöjen kanssa.:) itse en pitänyt esim. GoGo:sta, kun siellä oli sellaista pintaliitojengiä, jotka näytti tulleen sinne vaan esittäytymään ja esitteleen uusia treeniasujaan ja kyttäs meitä uusia tooosi pitkään nenänvarttaan pitkin...:jahas: mut elixia kalevassa on kans ihan kiva paikka, jossa on monipuolisesti myös ohjattuja tunteja, aika kallis tosin... siinä mun kokemuksia täkäläisistä saleista. täällä niitä riittää kyllä, et on ainakin mistä valita!

itse en pitänyt esim. GoGo:sta, kun siellä oli sellaista pintaliitojengiä, jotka näytti tulleen sinne vaan esittäytymään ja esitteleen uusia treeniasujaan ja kyttäs meitä uusia tooosi pitkään nenänvarttaan pitkin

Kyllä se GoGo on ihan hyvä paikka eikä siellä kukaan nenänvartta pitkin tuijota! Ehkä juttu on nyt kiinni ihan sun omasta asennoitumisesta.

Onko tuo Albatrossi kovin kuuma kesällä? Jotku on vaan noin sanonu... Ite olen nimittäin tuota katsonu ja tuntuis että se olis melko edullinen paikka ja vaikuttais muutenki kivalta. Atletico olis ehkä muuten kans, mut se on aika paljo kalliimpi ja siellä on sit toi jäsenyys, tosin en vielä tiedä että pitääkö tuonne sitoutua vuodeksi vai riittääkö tuo 1 kk:n irtisanomisaika (täällä Oulussa olin jäsen sellasella salilla, missä oli tuo 1 kk:n irtisanomisaika ja hyvin pääsin tuosta eroon... :) )

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
En ole kokenut Albatrossia liian kuumaksi kesäisin, kyllä se menettelee. Laitteita on riittävästi eikä yleensä tarvitse paljoa jonotella. Olen asunut hetken aikaa muualla, joten en tiedä jos jokin on muuttunut, mutta ennen ei ainakaan ole ollut mitään jäsenmaksuja vaan olen maksanut ainoastaan kk-kortin hinnan. Syksyllä palaan taas Albatrossiin. Siellä on mukava käydä kun se on valoisa ja siellä käy kaikennäköistä ja -kokoista porukkaa. Eikä tosiaan ole hinnalla pilattu!

Kyllä se GoGo on ihan hyvä paikka eikä siellä kukaan nenänvartta pitkin tuijota! Ehkä juttu on nyt kiinni ihan sun omasta asennoitumisesta.

ei kyse todellakaan ollut kiinni mun "asennoitumisesta". Näin vain tapahtui kun kävin siellä ja piste. Kuten sanoin, ne oli mun KOKEMUKSIA ko. saleista... jos ei mennyt perille... ja niin, myös Fressi vaikutti hyvältä treenauspaikalta, mutta päädyttiin SteelBodyyn hinnan ja kuukausimaksumahdollisuuden ja monipuolisuuden sekä ilmapiirin takia.

Toi Albatrossi vaikutti kyl kivalta paikalta jahyvä jos tuol käy kaikenlaista porukkaa. Haluisin et salilla olis hyvä hyvä meininki, enkä kyl pidä mistään tekstiiliurheilupaikoista... Ton SteelBodyn nettisivuista ei oikein saanut selvää että onko tuo sali millainen...En tiedä pitäiskö kaikkia käydä kokeileen jollain tutustumiskäynnillä... :D

Sehän on toki yksi mahdollisuus ja tuollaisen "tutustumiskäynnin" saa yleensä melko edulliseen kertahintaan, eli ehkä kannattaa koittaa :)! Ja muutenkin kannattaa ehkä ostaa aluksi yhden kerran kortti, ennen kuin pamauttaa koko vuodeksi kortin itselleen ;)

Minäkin olen vielä (toistaiseksi) albatrossilainen. Tykännyt olen - ruuhkaa ei mitenkään haitaksi asti (tosin ruuhka-aikana en pahemmin käykään), kaikille löytyy treenimahdollisuuksia ja fiilis on mielestäni hyvä. Kesällä sali on mielestäni hieman tunkkaisenkuuma, mutta häiritsevää tämäkään ei ole. Maksan ei-sitovasta kanta-asiakkuudesta 45 euroa kuukaudessa, ja tähän kuuluvat myös jumpat, joita on talvisaikaan hyvä valikoima. Suosittelen kyllä.

Kiitti kaikille kommenteista! Nyt näyttäis siltä, että lähden kokeilemaan tuota Albatrossia eka... :) Harmi vaan ettei tuollakaan ollu pilatesta tai balancea. Maksaako se kanta-asiakkuus jotain? Se, mikä mua ihmetyttää noissa Tampereen saleissa, on noi aukioloajat... aukeavat aika myöhään ja menevät ainakin viikonloppuisin melko aikaisin kiinni... itse kun totuin täällä siihen, että kulkukortilla pääsee treenaileen joka päivä 06-24 välillä...

Kanta-asiakkuus itsessään ei maksa mitään - ainoana erona lienee, että kk-maksu otetaan suoraveloituksena. Sitoutua ei siis tarvitse.

Pilatesta on ollut Alballa 2 kertaa viikossa koko talven ja osan kesästäkin. BodyBalancesta en nyt mene takuuseen.

Eli siis tuolla on monipuolisempi jumppa ym. tarjonta talvisin..?? :D
Joo, tuo suoraveloitussysteemi passaa mulle kyllä hyvin, koska siihen olen täällä jo tottunutkin... :) Hyvältä kuulostaa tuo paikka!

jumppavalikoima on talvella parempi kuin näin kesäisin! joihinkin muihin saleihin verrattuna jumppia ei ole kovin paljoa, mutta riittävästi kuitenkin, ja minusta sopivasti erilaisia löytyy.. että kyllä sieltä hyvät reenit saa :)

ja ihan muuten albatrossi salina on tosi kiva paikka, ei ole kuuma ainakaan tämän kesän keleillä :rolleyes: kovalla helteellä tietysti lasikatto tekee tehtävänsä, mutta hikihän siellä salilla tulee muutenkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom