Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on varmaan aika tapauskohtaista, mutta sehän sano että ne, jotka oli syksyn siellä on niitä "kokeneita" ja uudet on noobeja. Sitten kun noobi on kehittynyt tarpeeksi niin ne vetäjät antaa luvan mennä sinne kokeneitten treeneihin :kippis1:Millon oikein tossa voi sanoa itteensä "kokeneeksi", meillä ois huomenna näille "kokeneille" oma vuoro. Noobeille (minä) keskiviikkosin ja sunnuntaisin ois sitten kuntopiiriä (vaapaehtoinen)...
Olen tykästynyt kuntonyrkkeilystä ja parisen kertaa viikossa nyrkkeilen säkkiin. Mutta kertokaapa, onko väliä, vaikka oikeakätisenä olen oikea kylki edessä ja oikea jalka edessä. Eikö "normaalin" oikeakätisen pitäisi juuri olla vasen kylki ja jalka edessä? Itsellä vasen käsi ja koko vasen puoli kropasta on huomattavasti vahvempi. Mitä hyötyä/haittaa tästä "väärästä"tyylistä on?
Eli periaatteessa olet oikeakätinen, mutta käytännössä vasenkätinen. Ja eiköhän käytäntö tässä asiassa ratkaise :P
Minusta se menee ihan oikein jos nyrkkeilet noin.
Kun on kohta kuukauden käyny räpeltämässä tuolla niin rupee tuo kuntoki vähän paranemaan. Huomaa hyvin kun ei aina käy niin lähellä kuolemaa jo alkulämmittelyissä :D
miksiköhän se taka käsi on aina vahvempi vaikka vaihtaisi ns väärän puolen eteenVee, ihan miten koet homman luontevammaksi. Sen käden kumpi on edessä pitäisi kuitenkin olla se heikompi, eli sen takakäden puolen kuuluu olla vahvempi.
Itsekin olen vasen kätinen mutta suurin osa urheilusta menee sitten oikealla, ei kuitenkaan kaikki. Ja nyrkkeilen kuten oikeakätiset. Harmittaa hieman tuo sillä vasenkätisyys on taistelulajeissa etu, sillä ihmiset on tottuneet tappelemaan oikeakätisiä vastaan.