Kuntoilu- ja kuntosalivälineiden sekä -laitteiden huolto, ylläpito ja korjaaminen

En törmännyt tällaiseen ketjuun haulla, joten tässä olisi.

Mulla on räkki, tanko, jne. kotona. Minkä mallista öljyä olisi kannattavinta laittaa tuonne tangon laakereiden joukkoon? On alkanut kitisemään viime aikoina.

Voipi olla tyhmä kysymyskin, pahoittelen jo nöyrästi etukäteen.

Jos oikein ymmärsin niin tarkoitat levytangon laakerointia? En ole sellaista avannut mutta 99,9% varmuudella siellä on vaseliinissa oleva kuula-, liuku- tai neulalaakeri(t). Vaseliinia lisää (ei mitään öljyä) jos laakerit on muuten ehjät :)

Hiton hyvä vinkki jos paikkansa pitää, kiitos siitä. :thumbs: Muuten mä olisin saattanut laittaa ties mitä sinne. Levytanko juu kyseessä.

Tästä en netistä muualta oikein tahtonut löytää vinkkiä mitenkään. Varmaan silmät puusta ja hiirikäsi juustosta tehty.

Mistäs tiedät levytangoista noin hyvin, jos saanen tiedustella?

Hyvä video. Tuli inspis avata koko p* tuolta sivuista ja ottaa pyörivät osat pois, putsata vanhat rasvat pois, ja laittaa jokin voitelurasva sinne. Teflonpohjainen lienee jees, niin pysyy liukkaana kovillakin vastuksilla, eikä pölyt pääse väliin. Tarvitsen tosin omaa tankoani varten ~2.6 mm momenttiavaimen hylsyn tuota hommaa varten... --->K-rautaan siis.

Mulla kävi alussa mielessä että valutan vain vähän oliiviöljyä tuolta sivusta, niin ehkä se siitä. :lol2: t: hönö.

Ostin olympic power bar merkkisen tangon jossa pinnilukitus päätyholkeissa . mistähän noille pinneille sais korvikkeet kun ei niitä näytä löytyvän myytävänä missään.

Ostin olympic power bar merkkisen tangon jossa pinnilukitus päätyholkeissa . mistähän noille pinneille sais korvikkeet kun ei niitä näytä löytyvän myytävänä missään.

Sokkahan niissä yleensä on päässä? Otat sen mukaan ja meet auto- tai moottoripyörätarvikemyymälään ja pyydät sen kokoset sokat.

Back
Ylös Bottom