Kunnianosoitus valokuvaaja Mika Sirénille kovasta työstään!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mika on nyt touhunnut viimeiset 3-4 vuotta valokuvien kanssa jatkuvasti kehittyen siinä. Työtunnit kuvien parissa ovat järkyttävän suuret.

"Yöt ovat parasta ja luovinta aikaa minulle", Mika selittää.

Voi vain nostaa hattua kunnioituksella kovasta työstä ja omistautumisesta kehonrakennuksen taltioimiseen.

Hyvät pakkislaiset, saanko esitellä, Mika Sirén ja lihaksien estetiikka!

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QjkAeW45FHQ&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QjkAeW45FHQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>​

Loistavaa Mikat!!! :thumbs: Tota pätkää jäi vaan tuijottamaan...

Loistavaa Mikat!!! :thumbs: Tota pätkää jäi vaan tuijottamaan...
Akki on vielä kuvaamatta, muista sitten dieetillä pistää privaa, niin keksin sulle jonkun siistin teeman ja saadaan sutkin historiaan galleriaan. Joku pirtsakka idea kehittelyn alle.

Thanks Nyyssikselle videootista.

Akki on vielä kuvaamatta, muista sitten dieetillä pistää privaa, niin keksin sulle jonkun siistin teeman ja saadaan sutkin historiaan galleriaan. Joku pirtsakka idea kehittelyn alle.

Thanks Nyyssikselle videootista.

Pistin privaa jo nyt, vaikken vielä olekaan dieetillä. On nimittäin muhinut tossa yks idea jo pidemmän aikaa ;)

Hieno video. Siinä tuli vajaaseen seitsemään minsaan paljon harvinaisen hienoja kuvia.

Väänsin muuten tota ihan sika lailla (3 yötä). Kuvia kun on niin maan perkeleesti. Valitse nyt sieltä sit parhaimmat ja sopivimmat. Yritys oli kuitenkin luoda sellaista kronologisuutta alkuun ja toisaalta antaa läpileikkausta kuvien erilaisuudesta.

Musat ei meinannu yhteistyöhön ollenkaan. Sain tapella ihan huolella ennenkuin lähti toimimaan.

imo. Ilman Mikan panostamista suomalaisen kehonrakennuksen ylläpitämiseen, ja ikuistamiseen ei lajin näkyvyys olisi nykypäivänä lähellekkään tätä luokkaa!

imo. Ilman Mikan panostamista suomalaisen kehonrakennuksen ylläpitämiseen, ja ikuistamiseen ei lajin näkyvyys olisi nykypäivänä lähellekkään tätä luokkaa!
Allekirjoitan tämän täysin. Mike on tehnyt todella hyvää työtä lajille. On myös huomanneet sen liiton taholta. Hänethän palkittiin tänä vuonna. Ja arvostus on myös maamme rajojen ulkopuolella kova. :dance:

Näin se Mike vaan löysi täysin uuden harrastuksen bodauksen kautta! :kippis1:

Hyötyä on varmasti ollut bodauksesta...tuntee/tietää lihasten anatomiaa ja sit vielä tutustunut jo valmiiksi moneen huippubodaajaan! :)

Olen sen verran uusi etten ole alusta asti nähnyt Miken töitä mutta pidän kovasti. Joskus itsekin 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa tilaisuuksia kuvanneena ja studio kuvauksia tehneenä. Sanomattakin on selvää kuinka paljon näkyvyyttä ja myös sitä kautta kuuluvuutta bodyskene on hänen kauttaan saanut. ISO KÄSI Mikelle :hyvä:

Mulla toi Bisleyn video ei auennut, missä vika?

Pistin privaa jo nyt, vaikken vielä olekaan dieetillä. On nimittäin muhinut tossa yks idea jo pidemmän aikaa ;)

Mä olen ehdottomasti sen idean kannalla. Saattanen jopa toimia assarina ja art directorina.

:D

Kaikkihan lähinnä Miken osalta lähti liikkeelle kuvista haastatteluihin, joita Mike duunasi tänne pakkikselle. Meikä taisi olla ensimmäinen ja sit tuli Jaana Kohonen ym... Mikähän kamera Mikellä oli silloin käytössä?

Back
Ylös Bottom