Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1-2 annosta on jopa lääkärien suositus jos kolesteroleja katsotaan. Pitäis itekin ottaa iltaisin, jos siis tietäis mikä on annoskoko.
En ole maistanut pisaraakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei vain ole alkoholilla mitään annettavaa mulle, paitsi joku pikku lasi viiniä kolesteroleihin, jos siitä tosissaan olis apua.Mää oon mike aina muuten ihaillut sun suhtautumista alkoholin käyttöön, tietääkseni et juo ollenkaan?
Arvostan.En ole maistanut pisaraakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei vain ole alkoholilla mitään annettavaa mulle, paitsi joku pikku lasi viiniä kolesteroleihin, jos siitä tosissaan olis apua.
Itse juon todella harvoin humalahakuisesti, mutta en ole löytänyt ei alkoholillisia juomia jotka täsmäisi maun puolesta. Esim sour oluet tai viinitEn ole maistanut pisaraakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei vain ole alkoholilla mitään annettavaa mulle, paitsi joku pikku lasi viiniä kolesteroleihin, jos siitä tosissaan olis apua.
Kolesterooliin vaikutaa ne fytoaineet ja antioksidantit mitä viinissä on, mutta ne nyt saa nauttimalla marjoja ja rypäleitä ilman alkoholiakin. Alkoholi saattaa akuuteissa tapauksissa toimia kuten aspiriini jos on rintakipua, jos ei nitroa ole käytettävissä, mutta ennaltaehkäisyyn se ei toimi, vaan päinvastoin. Itse en ole nuoruusvuosien jälkeen alkoholia juonut kuin lasin pari viiniä tai kuoharia jossain tilanteissa kun on "pakko". Omat häät oli yksi sellainen, siellä meni lasi kuohuviiniäEn ole maistanut pisaraakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei vain ole alkoholilla mitään annettavaa mulle, paitsi joku pikku lasi viiniä kolesteroleihin, jos siitä tosissaan olis apua.
Ehkä se maailma ja treenikään ei sittenkään siihen kaadu jos lasin pari otan tarjottuja juomia.1-2 annosta on jopa lääkärien suositus jos kolesteroleja katsotaan. Pitäis itekin ottaa iltaisin, jos siis tietäis mikä on annoskoko.
Joo totta!Tuskin se palautumista auttaa, mutta jos muutenkin juot harvoin, niin mitä sitä suotta tressaamaan, anna mennä vaan.
Viinasta saa hyvin kaloreita treenaamista ajatellen. Pullo viinaa tai laatikko kaljaa, joka päivä treenaamisen ohella, niin massa ja voimat kasvaa.Itse ryyppäsin joka la vielä 5 vuotta sitten. Ainakin yksi kesä meni tuota tahtia. En tietenkään suosittele ryyppäämistä kenellekään. Mutta mielestäni vaikutus treeneihin ei ole niin suuri kun puhutaan. Olin myös kokonaan juomatta 3 vuotta tuon jälkeen. Treeneissä ja fysiikassa en huomannut mitään eroja. Jos lauantaina ryyppäsi maanantaina oli aina treenit normaalisti. Eikä nyt pidä käsittää niin että väitän olevani super ihminen johon ei viina vaikuta mitenkään. Tottakai se on elimistölle myrkkyä ja varmasti vaikuttaa veriarvoihin. Itse treeneihin en näe juurikaan eroa vaikka kuinka mietin. Muistetaan myös että ryyppäämisen ymmärtää jokainen erilailla. Minun ryyppääminen ei ole perus suomalaista mallia kaikki kurkusta ja kontaten baarista kotiin 2 päivää oksentaen. Krapula tulee kyllä mutta kestää vain päivän. Silloin en treenaa. Pystyn kuitenkin käymään kävelyllä ja elämään normaalisti. Absolutistit taas pitävät kolmea kaljaa ryyppäämisenä.
Voit itse kokeilla alkoholistin elämää. Ei kiitos ole minun juttuni.Viinasta saa hyvin kaloreita treenaamista ajatellen. Pullo viinaa tai laatikko kaljaa, joka päivä treenaamisen ohella, niin massa ja voimat kasvaa.
Huumorilla heitin ja olen toipuva alkoholisti. 4v ilman päihteitä.Voit itse kokeilla alkoholistin elämää. Ei kiitos ole minun juttuni.
Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ? Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ? En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ? Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.