Kun nyrkit heiluu...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En nyt oikein jaksa uskoa näihin "avarilla kerran naamaan ja 2 vuotta linnaa" -juttuja. Jää vähän nyt jotain kertomatta. Lähtökohtaisesti sanon, että paskapuhetta.

rulla ja jonkinnäköinen piippu ja ei tunnistettavaa kuvaa ihmisestä.
Rulla ja jonkinnäköinen piippu = ase?
Ei tunnistettavaa kuvaa ihmisestä = kuva ihmisestä, joka varmasti itsensä tunnistaa vaikkei kasvoja näy, ja niin on tarkoituskin?

Jos arvaan vielä että kyseinen "tunnistamaton" henkilö on aseen tulilinjalla, menikö kolme oikein?
Jos arvaan vielä, että paidan käyttäjän ja kuvan henkilön välillä on saattanut pikkusen muutakin suukopua olla pelkän paidankäytön lisäksi, meneekö jo selvännäkijästä?

Pelkän turhanpäiväisen arvailun sijaan piti koittaa googlatakin. En lukitse edellistä vastausta, arvaan uudestaan että paidassa oli käyttäjän aiempia velmuiluja tutkineen rikospoliisin päällikön kasvokuva luodinreiällä koristeltuna, ja kasvoihin osoittava ase. Arvaan myös että viatonta paidankäyttäjää ei bongattu kadulta, vaan vankilasta. Jos olin väärässä, näitä t-paitaperusteisen oikeusmurhan uhreja on Suomessa enemmänkin.

En nyt oikein jaksa uskoa näihin "avarilla kerran naamaan ja 2 vuotta linnaa" -juttuja. Jää vähän nyt jotain kertomatta. Lähtökohtaisesti sanon, että paskapuhetta.

No ton jutun kuulin linnassa, ku puhuttiin mun tuomiosta jota muutkin piti kovana tuomiona. Se oli huom. tuomio se 2v se istu 2/3 siit. Mä pääsin mun tuomion puolikkaalla eli 1v 3kk. Nois kovis tuomiois voi olla takana se et halutaan tyyppi pois kaduilta. Se joka oli kuuleman mukaan saanut 2v tuomion avarilla lyönnistä oli lusinut koko ikänsä väkivalta jutuist eikä ollut paljoa siviiliä nähnyt. Jotkut tyypit ku on lusinut tuomionsa järjestetään tuomion jälkeen Niuvaan ettei ne pääsis ikinä siviiliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom