Kun menkkoja ei vaan kuulu

Liittynyt
24.8.2016
Viestejä
15
Tulinpa tänne nyt purkamaan omaa tilannetta ja kyselemään, löytyisikö täältä kohtalotovereita! Olen siis 30 -vuotias , yhden lapsen synnyttanyt aktiivitreenaaja. Tällä hetkellä käyn salilla 4-5 kertaa viikossa ja lenkkeilen kävellen säännöllisen epäsäännöllisesti. Kävin 2016 myös kisalavoilla (body fitness) ja kisadieetin loppuvaiheessa kuukautiset jäivät pois. Eikä niitä ole sen koomin takaisin kuulunut. Olen käynyt pariin otteeseen verikokeissa jotka ovat olleet lääkärin ja gynen mukaan ok. Tutkimuksissa kohdun limakalvo oli viimeksi niin ohut, että puolukkapäiviä ilman hormonihoitoa oli turha odotella. Olen nyt syönyt kaksi kuuria Femostonia eri vahvuuksilla, molemmat kuurit kestoltaan 3 kk. Tästäkään huolimatta ei ole muutosta havaittavissa.
Pituutta minulla on 153 cm ja painoa reilut 53 kiloa joten mitenkään erityisen alipainoinen en myöskään ole. Kisadieetin aikana vajaa kolme vuotta sitten rasvaprosentti kuitenkin tippui todella alas (pihtimittauksella 8, eri imbedansseilla mitattuna 5-7) ja olen pohtinut, josko tuo edelleen jollain tavalla tilanteeseen heijastelisi... Alan olla jo todella huolissani, vaikka gynen mukaan suurin haitta on osteoporoosin riskin kasvu.

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia/selviytymistarinoita? Kiitokset jo etukäteen mahdollisille vastaajille!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom