Head clean off.
Eikös jengi puhunut jo ennen Poirier matsia, että Conor saa selkäänsä ja ensimmäisen erän lopetuspuheita Conorilta pidettiin harhaisina? Jokatapauksessa olisi kiva nähdä Conorin voittavan. Jo ihan sillä, että näkisi miten ihmiset reagoisivat :D
En muista kyl, mutta itse uskoin, että Poirier olisi voinut tehdä ottelusta tasaisemman, mutta usko laski kuin lehmän häntä heti sen jälkeen, kun huomasi kuinka mieheltä lähti fokus aivan kokonaan otteluviikolla. Otteleminenki oli sit aran näköistä ja huomas heti että ottelu on kyllä taputeltu jo...
Poirier ei ole tunnettu laskelmoivasta tyylistään, ja tyylillisesti oli oivallinen vastustaja Conorille, oli sit fokus 100% tai ei.
En pitäisi Conorin voittoa mitenkään yllätyksenä, jos se tulee ekan 10 min aikana, tai jos se ekan 10min aikana saa sellaista tuhoa aikaan, et tietää et jep, ajan kysymys enää. Conor on niin helvetin vaarallinen ja saa olla omalla mukavuusalueellaan Aldoa vastaan, ja on edullisemmassa asemassa kuin Aldo. Kuitenkin, jos Conor voittaa tasaisen mittelön ja vieläpä kääntää ottelun itselleen loppupuolella, niin olen todella yllättynyt. Tämä siis ilman, että se on saanut Aldon väsytettyä tai rockattua heti alkuun jne, koska sillon lähtee se kaasutankki.
Mielestäni on paljon todennäköisempää, että
Conor voittaa tyrmäyksellä, kuin että Aldo voittaisi tyrmäyksellä
Conor voittaa tyrmäyksellä, kuin pisteillä
Suurimpana kysymyksenä pidän kuitenkin, miten Aldo saa "disabloitua" Conorin suorat ja niitä johtavat koukut ja upparit. Etenkin se vasuri. Jos Aldo osoittaa, että on fokus kunnossa, ja ettei Conor saa niisä vaaratilanteita aiheutettua, niin olen varma, että Aldo vie voiton. Mielestäni sillä ei ole muuta annettavaa Aldoa vastaan. Kuitenkin se on masteroinut noi niin älyttömän toimiviksi niiden otteluälyn ja etäisyysälyn ja "trollailun" (niillä levottomilla potkuillaan) kanssa, että en tiedä yhtään miten tässä käy. Ottelun alku määrää paljon.