Kumpi voittaa, Aldo vai McGregor

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa, Aldo vai McGregor

• Total voters
    3
Status
Viestiketju on suljettu.
Tai sitten kaikki keskustelu itse alkuperäisessä threadissa. Tänne vain laittaa oman äänensä.

Vuorokauden sisällä 104 äänestänyt ja Aldolle tällä hetkellä äänet 63%

Ihan ymmärrettävää, mestari ei ole hävinnyt muutamaan vuoteen eikä ole näyttänyt kovinkaan monesti olevan edes vaaratilanteissa. Silti jossain vaiheessa joka ukolle se kepittäjä löytyy, vaikka kuinka dissailtaisi ennen matsia.
Weidman hakkasi Silvasta siihen malliin paskat pihalle ettei näyttänyt kuuluvan edes samaan top10 ja vielä tehokkaammin Bones pieksi Shogunin. Esimerkkejä on loputtomiin.
En osaa itse vielä sanoa kummalle roponi laitan mutta pidän hommaa niin tiukkana että aijon katsoa punnituksiin asti hommaa ja sitten vasta päättää.

En osaa itse vielä sanoa kummalle roponi laitan mutta pidän hommaa niin tiukkana että aijon katsoa punnituksiin asti hommaa ja sitten vasta päättää.

Samaa mieltä itsekin. Kaikki seikat tekevät tästä valinnasta erittäin vaikeaa, koska ottelu alkaa pystyssä, Conor on tosi vaarallinen pystyssä freshinä ja löytyy tyrmäysvoimaa ja kokoa tohon painoluokkaan, on erinomainen fight IQ etäisyydentajussa ja "syöttien" jättämisessä, joista sit counteria naputtelee, ja on siis ottelun alkaessa on paljon edullisemmassa asemassa kuin kokeneempi Aldo, joka loistaa enemmän, kun Conor alkaa hidastua vähän ja on "näyttänyt jo kätensä" Aldolle. 10:stä ottelusta ainakin 7/10 menis Aldolle, uskon.

Conorin on saatava onnistumisien ketju heti alusta alkaen, tai muuten turhautuu kun ei pysy nopeamman ja räjähtävämmän ottelijan kyydissä, jolla myös on erinomainen etäisyyden hallinta.

Aldo potkii kanankoivet paskaks ja on muutenkin liian nopea Danan kultapojulle. Aiemmat vastustajat on päästänyt jauhamisen päänsä sisälle, mut Aldo ei sitä virhettä tee. Tätä matsia ei millään capoeiralla voiteta.
Aldo by TKO

Hyvin sanottu siellä perällä, kun otetaan huomioon että Aldolla on capoeira tausta:face:

Head clean off.

Eikös jengi puhunut jo ennen Poirier matsia, että Conor saa selkäänsä ja ensimmäisen erän lopetuspuheita Conorilta pidettiin harhaisina? Jokatapauksessa olisi kiva nähdä Conorin voittavan. Jo ihan sillä, että näkisi miten ihmiset reagoisivat :D

En muista kyl, mutta itse uskoin, että Poirier olisi voinut tehdä ottelusta tasaisemman, mutta usko laski kuin lehmän häntä heti sen jälkeen, kun huomasi kuinka mieheltä lähti fokus aivan kokonaan otteluviikolla. Otteleminenki oli sit aran näköistä ja huomas heti että ottelu on kyllä taputeltu jo...

Poirier ei ole tunnettu laskelmoivasta tyylistään, ja tyylillisesti oli oivallinen vastustaja Conorille, oli sit fokus 100% tai ei.

En pitäisi Conorin voittoa mitenkään yllätyksenä, jos se tulee ekan 10 min aikana, tai jos se ekan 10min aikana saa sellaista tuhoa aikaan, et tietää et jep, ajan kysymys enää. Conor on niin helvetin vaarallinen ja saa olla omalla mukavuusalueellaan Aldoa vastaan, ja on edullisemmassa asemassa kuin Aldo. Kuitenkin, jos Conor voittaa tasaisen mittelön ja vieläpä kääntää ottelun itselleen loppupuolella, niin olen todella yllättynyt. Tämä siis ilman, että se on saanut Aldon väsytettyä tai rockattua heti alkuun jne, koska sillon lähtee se kaasutankki.

Mielestäni on paljon todennäköisempää, että
Conor voittaa tyrmäyksellä, kuin että Aldo voittaisi tyrmäyksellä
Conor voittaa tyrmäyksellä, kuin pisteillä

Suurimpana kysymyksenä pidän kuitenkin, miten Aldo saa "disabloitua" Conorin suorat ja niitä johtavat koukut ja upparit. Etenkin se vasuri. Jos Aldo osoittaa, että on fokus kunnossa, ja ettei Conor saa niisä vaaratilanteita aiheutettua, niin olen varma, että Aldo vie voiton. Mielestäni sillä ei ole muuta annettavaa Aldoa vastaan. Kuitenkin se on masteroinut noi niin älyttömän toimiviksi niiden otteluälyn ja etäisyysälyn ja "trollailun" (niillä levottomilla potkuillaan) kanssa, että en tiedä yhtään miten tässä käy. Ottelun alku määrää paljon.

Toivon, että mcregor voittaa, niin saadaan edustava mestari ja kunnon pystynyrkkeilijä sinne sarjaan. Toivon myös aldon häviämistä, niin siitä tulis samanlainen tappokone, mitä se oli pari vuotta sitten.

Aivan sama loppujenlopuksi, pidän kummastakin ottelijasta todella paljon.

Aldoa pidettiin vielä hetki sitten lähes koskemattomana p2p top kolmosessa ja nyt joku luulee, että kaikkien kokeilijoiden jälkeen Conor kaataa kuninkaan? Tulee olemaan ruma matsi ja Conori tietää vihdoin paikkansa. Viihdyttävä kaveri ja tekee hyvää UFC:lle, saatan jopa hieman fanittaa, mutta nyt seinä nousee auttamattomasti pystyyn.

Aldoa äänestin. Mutta kuka ny ei diggais conoria.
Sonnen oli pelkkää puhetta ja paskaa tylsää matsaamista. Conor sentään on myös mielenkiintoinen kehän sisälläkin. Uskon vaan että Aldo on liian...liikaa.
Lyö liian kovaa ja varsinkin tulee kintuille aivan liian kovaa. Tonttiin tää ei taida mennä, joten siitä ei sen enempää. Kumpikin on myös ihan solid tontissa ehka annan sielläkin aldolle edgen.

Erittäin hyvä matsi tulossa ja ei mua haittaa ollenkaan jos vaikka Conor kaivaa voiton ottelusta.

Aldoa pidettiin vielä hetki sitten lähes koskemattomana p2p top kolmosessa ja nyt joku luulee, että kaikkien kokeilijoiden jälkeen Conor kaataa kuninkaan? Tulee olemaan ruma matsi ja Conori tietää vihdoin paikkansa. Viihdyttävä kaveri ja tekee hyvää UFC:lle, saatan jopa hieman fanittaa, mutta nyt seinä nousee auttamattomasti pystyyn.

Hype tekee tehtävänsä:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olin pitkään sitä mieltä, että Conorin kaltaisia hype-ilmiöitä ei pitäisi päästää contender-jonon ohi. Mutta tarkemmin ajateltuna se on aivan oikea menettelytapa.

Jos ottelija ottelee näyttävästi ja mielenkiintoisesti, kuka häviää jos se palkitaan tilaisuudella kokeilla taitojaan ohituskaistalla? Aldollehan ottelun pitäisi olla helppo suupala, jossa nousukas laitetaan ruotuun ymmärtämään paikkansa. Jos taas Conor voittaa, oli aivan oikein ettei komeettaa laitettu jonoon kulumaan. Tämä kannustaa muitakin ottelemaan rohkeasti ja mielenkiintoisesti.

Olin pitkään sitä mieltä, että Conorin kaltaisia hype-ilmiöitä ei pitäisi päästää contender-jonon ohi. Mutta tarkemmin ajateltuna se on aivan oikea menettelytapa.

Jos ottelija ottelee näyttävästi ja mielenkiintoisesti, kuka häviää jos se palkitaan tilaisuudella kokeilla taitojaan ohituskaistalla? Aldollehan ottelun pitäisi olla helppo suupala, jossa nousukas laitetaan ruotuun ymmärtämään paikkansa. Jos taas Conor voittaa, oli aivan oikein ettei komeettaa laitettu jonoon kulumaan. Tämä kannustaa muitakin ottelemaan rohkeasti ja mielenkiintoisesti.

Conoria pidettäisiin Aldon ykköshaastajana tällä hetkellä pelkästään noiden kehässä nähtyjen otteidenkin perusteella, show on vain extraa siihen päälle. Edgar on ainoa, jolla olisi ollut keissi seuraavaan tittelishottiin Conorin lisäksi, joten ei mielestäni voida puhua ohituskaistasta.

Vastustajien tasolla pitäis olla kans merkitystä,conor sai tittelimatsin voitolla siveristä.

Vastustajien tasolla pitäis olla kans merkitystä,conor sai tittelimatsin voitolla siveristä.

Niinhän sillä olikin. Conorin voittamien vastustajien lista oli niin merkittävä, yhdessä sen murskaavan tavan kanssa millä voitot tulivat, että ainoastaan Edgarilla olisi ollut keissiä päästä Conorin edelle jonossa.

Conor McGregor has had the most difficult path to the featherweight title ever - Sherdog Mixed Martial Arts Forums
Conor McGregor
---
1. To get title shot: Dennis Siver
2. Dustin Poirier
3. Diego Brandao
4. Max Holloway
5. Marcus Brimmage
--
Chad Mendes
----
1. To get title shot: Nik Lentz
2. Clay Guida
3. Darren Elkins
4. Yaotzin Mera
5. Cody McKenzie
---
Ricardo Llamas
---
(Fought Aldo after a year of inactivity)
1. Eric Koch
2. Hatsu Hioki
3. Cub Swanson
4. Matt Grice
---
Korean Zombie
---
1. To get title shot: Dustin Poirier
2. Mark Hominick
3. Leonard Garcia
---
Frankie Edgar
---
Fought for the title coming off two losses to Ben Henderson
--
Kenny Florian
---
1. Diego Nunes
--

^^ Tuokin lista on tainnut pyöriä täällä pakkiksellakin jo pariin kertaan tai ainakin aihe on käsitelty ja perusteltu läpikotaisin, niin on se jännä miten ei silti mene joillekin perille.

Pitää ottaa myös divarin tilanne huomioon, eikä pelkästään vastustajat. Aldo on piekseny jo Conoria ylempänä olevat.

Swanson oli esim edellä Conoria, kunnes hävisi Edgarille. Mendes oli saanut jo titleshottinsa toiseen kertaan. Lamas ei saanut mitään aikaan Joséa vastaan. Mielestäni Conor selvästi menee jokaisen noiden (vaikka ovatkin ylemmäksi rankattuja) ohi automaattisesti.

On vain Edgar, ja koska se on jo saanut koittaa Aldoa vastaan, ja vaikka onkin vakuuttavammasta ottelijasta näytöt tällä hetkellä (Swanson > Poirier) ja 3W putki vs 5W putki, niin minusta tuo ja "se koikeili jo" laittaa Edgarin ja Conorin vähintään samalle viivalle, 50/50 kumpi ansaitsee, ja vaikka urheilullisten perusteluiden mukaan ehkä voidaan sanoa et X ansaitsee titloshotin enemmän ku Y, niin Conor menee edelle.

Viimeksi muokattu:
itse tykkään kanssa tästä että laitetaan sellaisia nestaruusmatseja mitä fanit haluaa nähdä ja missä on viihdyttäviä ottelijoita.
itse ottelun veikkasin aldolle mutta on conorillakin mahdollisuus reachin takia ja ehkä jos aldo hyytyy vikoissa erissä

Showtahan tää on loppupeleissä. Mun mielestä Conor on paukutellu hyperumpuja sekä vastustjia lättyyn ihan tarpeeksi tätä matsia varten. Ja turhaan me sitä edes spekuloidaan koska matsinhan on jo sovittu (koputtelin pöytää viel varmuudeksi ettei tuu nyt niitä loukkaantumisia!).

Itse matsissa näkisin avainasemassa olevan Conorin leveän stancen. Siveriä vastaanhan Conor potkittiin kertalleen persiilleen jos oikein muistan ja etujalka näytti olevan tarjolla kokoajan. Aldo ku siihen alkaa halkoa potkuja niin nopeesti loppuu Conorin liike. Irkkutiikerillä on ehkä paremmat kädet ja taitaa olla ulottuvuusetuakin jonkun verran niin se saattaa tuoda Aldolle jotakin ongelmia, mutta rahat laitetaan ehdottomasti Aldolle. :)

Mcregor lyö aldon unille 3 erässä.Tyylit tosiaan aivan erilaiset, toivottavasti saadaan kunnon tykitys.Omat rahat lyön irkulle

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom