Kumpi vähemmän pahempi (dieettiohje)

Manuel sanoi:
Oletan, että sanoit tämän minulle. Dieetin alku tosiaan veny, mutta kuitenkin puheissani nyt pysyn ja teen sen, vaikka menee pitkälle kesään. Rantakunnon unohdin jo hyvissä ajoin tulevaa kesää ajatellen, joten ei se haittaa. Haluan myös kohottaa aerobista kuntoani viimein, niin se käy senkin kannalta hyvin.
Massaa on kuitenkin kerätty viime syksystä tähän päivään 20 kg, nyt on pienen kiristelyn aika.

Hiit:in avulla kyllä tuo aerobinen kunto kasvaa huomattavasti. Itse tein vuosi sitten hiitin läpi ja samalla söin ihan normaalisti ja paino putosi selvästi ja kireyttä tuli lisää, eli tämä ilman mitään kummempaa diettaamista. Suosittelen vetämään tuon hiitin läpi, toimi ainakin minulla kiitettävästi..

Ite alotan ens viikolla Hiitin ja pienen dietin, koska täytyy olla heinäkuussa armeijassa taistelemassa ja siellä tarvii tota aerobista kuntoakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäkin ajattelin aloittaa pienen dieetin, rasvat nyt about 16-20%. Ajattelin ottaa sellaset -500 kaloria viikossa, hiljaa hyvä tulee.
:offtopic: Ootko muuten mihin lähössä inttiin, mun pitäs heinäkuussa lähteä hennalaan. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom