Kumpi on parempi keskusyksikkö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohon mun verkkiksen pakettiin jos löytää kasaajan, tai löytää samat osat muualta about samaan hintaan kohtuu kokoamisella niin on tämän ketjun tehokkaiden vempele. Tahtoo vaan kasaukset maksaa vähintään 50€ joka paikassa, ja Verkkokaupan koko koneen kasaus menee tietääkseni minuuttiveloituksella.

En mie lue kaikkea :D
Toki. :)

Mä olen kasannut elämässäni satoja satoja koneita, enää en kasaisi edes omaani. Ei jaksa, kasatkoon joku muu, maksan vaikka sen parikybää. Jaksa säätää enää yhtään peecee-maailmassa työaikojen ulkopuolella... Tietokoneähky, rupean tablet-käyttäjäks ja juon viiniä.

Kasaan ehdottomasti, koska se on ihan hauskaa puuhaa ja onpahan johdot hyvin ja ilma kiertää. :) Varmaan mun korvike jollekin vasaralla nikkaroimisiin mitä en siedä sekuntiakaan.

Tietenkin tietää tarkalleen mitä koneessa on, ja on voinut valita tarkasti parhaimmat päällisin puolin samanlaisista osista.

Laitetaan nyt vielä tämä. Eli vähän pienempi kotelo, mitat 22.2 x 9.6 x 32.8 cm. Sata3:sta ei ole, H67 emo maksaa 15e enemmän mistä se löytyy, jos myöhemmin ajattelee laittavansa nopean SSD-kiintolevyn.

WZuTs.png

Hippa, määkin voin sen koneen sulle kasata kyllä. Justiinsa rakensin itelleni ~400€:lla kunnon tehokoneen, jota pystyy myöhemmin vielä päivittämäänkin osia vaihtamalla, jos kauhee tarve tulee. Joko kerkesit hankkia koneen (tai osat)?

Kasaus jäi puuttumaan mutta budjetti ei venynyt hirveästi. Hyvä kotelo ja emolevyssä päivitysvaraa.

edit. muisteissa voi varmaan säästää pari euroa kun ottaa kitin.

edit2. saksasta sais saman paketin paljon halvemmalla, tosin kotelo kantsii silti ostaa suomesta kun ne postit paisuu sillon ihan sikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom