Ja varsinkin Japilta haluaisin kuulla lisäkommentteja, että miten rankkaat Lesnarin Fedorin yläpuolelle?
Lesnarilla Heath sekä Couture siitä pisteet Lesnarille.
Fedorilla AA, Crocop, Nog, Heath, Sylvia yms..
no vastataan ku pyydetään, ensinnäkin en rankkaa lesnaria fedorin yläpuolelle, olen sitä mieltä että toi matsi ei vaan olisi 100% fedorille missän tapauksessa niinkuin ei ikinä oikeastaan voi mikään matsi olla mutta kuitenkin voisin veikata sellasta 70-30 suhdetta tuohon, tää on vaan mun persereikä eiku siis mielipide.
toisekseen tuossa miten vertailet vastustajia niin lesnarilla on 4 matsia alla ja niistä puolet olet rankannut tuohon "ns. koviksi" matsaajiksi ja jotka lesnar on voittanut.
kuitenkin fedorilta toit esille 5 matsaajaa vaikka fedorilla on takanaan kuitenkin matseja 22-24 tyyppiä vastaan, tiedän et menee nyt pilkun nussimiseksi, mutta 5 tyyppiä rankkasit koviksi tuosta fedorin saldosta, mikä on varmaan aika paikkansapitävä määrä, siellä on sellasia kavereita vastassa ollut fedorilla joilla ei kuitenkaan olisi mitään saumaa päästä ikinä ufcssä ottelemaan beltistä, saatikka riistämään sitä itselleen.
huomaa lesnar sai beltin neljännessä MMA ottelussaan, suoritus mihin ei kauhean moni pysty/ole pystynyt eikä kaikille sitä mahista tietenkään anneta, lesnar oli tunnettu pellepainista ja toi varmasti hirveän kasan rahaa ufclle tuossa matsissa, mutta ei silti unohdeta ottelun lopputulosta, täällä foorumilla oli n.80-90% ihmisistä sun asenteella liikenteessä ennen matsia, "et ei voi lesnar millään voittaa tuota matsia, joku vitun pellepainija sai chanssin couture tappaa sen" kuitenkin matsi meni pääosin lesnarin hallinnassa lesnarin saadessa takedowneja ja pitämällä couturea matossa fysiikkansa turvin joka on ylivoimainen HW sarjaankin.
Lesnarilla taas näitä aukkoja on mielestäni useampia, esimerkiksi kuntopuoli.
mihin perustat tämän väitteen? tähän vaikka jotain videota linkiksi mistä olet tämän faktan imuroinut, kiinnostaisi nähdä.
itse tuon lesnarin treenidokkarin nähneenä joku ufcn tekemä, voisin sanoa että kuntopuoli ei ole lesnarilla ongelma, mutta kun asiasta paremmin tiedät niin kerro lisää.