Kummeli su 22.05

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aku-A
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"pieruna sut on ostettu,pieruna pidetään ja pieruna myydään"

:lol2:

Muistakaa sitte pojat, tää biisi alkaa kitarariffillä, basso tulee mukaa puolessavälissä ja rummut normaalisti.

'Ruususet', 'perintöä odotellessa' oli kans huippuja :lol2:

Ruususissa en ymmärtänyt sitä kohtaa kun äijä pieri ja toiset otti kuvia...Olen käsittänyt ettei kameralle tule hajua eikä ääntä.
Mutta paljon on kummelissa tuollaisia juttuja ja hauska toikin oli.

Originally posted by Aku-A
Ruususissa en ymmärtänyt sitä kohtaa kun äijä pieri ja toiset otti kuvia...Olen käsittänyt ettei kameralle tule hajua eikä ääntä.
Mutta paljon on kummelissa tuollaisia juttuja ja hauska toikin oli.

Minä taas käsitin että se jannu meni paskalle, kun eikös se yleensä vetässy housut kinttuun?

Ei kun tää oli muistaakseni se kohta:
"mene ulos pieremään, MENE NYT ULOS HAISEE YMS...YMS..."

Originally posted by Juupeli82
Kummelin nettisivujen mukaan kolmannen elokuvan käsikirjoitus on valmistumassa.:5:

Toivottavasti se on samaa tasoa kuin Kummelin kultakuume. Se oli ihan loistava leffa kun taas se Kummeli stories oli ihan perseestä. Se oli melkeen yhtä huonoo tasoa kuin nämä uudet kummelin jaksot, missä ei oikeesti voi nauraa missään kohtaa vaikka kuinka yrittää. En tiedä minkälaisille imbesiileille noinkin yksinkertaiset ja huonot vitsit on tarkoitettu, mutta mä toivon että tosta uudesta leffasta tulee hyvä.

Mä oon kai aika yksinkertainen imbesilli, koska mun mielestä noi uudet kummelit oli aivan huippuhauskoja. :lol2:

Ei sillä etteikö vanhat jaksot ja molemmat elokuvatkin olisi olleet.. Innolla odotellaan uuttaa leffaa :)

Verotarkastus:

"Mikäs tää on? Käsinkirjoitettu matkalasku? Te ootte ajanu kahdessa viikossa 46 tuhatta kilometriä!"

:lol2:

Noihin lyhyisiin huumoripätkiin Kummeli-porukka palas,koska eivät leffoja niin toimivina omalle huumorilleen pitäneet.Imbesillinä vois musta pitää sitä,joka ei noiden pätkien huumoria tajua.Usein kun liittyvät tosielämän pikku juttuihin tai ovat sisäpiirin jutuista alkunsa saaneet....
Timo Kahilaiseen joskus takavuosina Tampereella törmättiin kaverin kanssa Doris-nimisessä baarissa.Menin siellä vessassa kusilaarille kaverin viereen ja se sano mulle:herve!Kaverin toiselta puolelta joku pikkumies tokas vähän eri äänenpainolla ettei se ihan niin mee vaan:herve!Katottiin sitä pikkumiestä vähän aikaa ja tajuttiin kuka se on joten sanottiin sille,että sähän sen parhaiten tiät ja naurettiin niin että ei tienny mihin suihki.
Samassa baarissa Heikki Helaankin joskus törmäsin,joka vaikutti aika häntäheikiltä...
Kummeleista jo ihan 90-luvun alussa tykänneenä myöhempi suursuosio vähän vitutti,kun faneiksi tuli ihmisiä,jotka nauroivat jollekin kaatumiselle ja hassulle peruukille,eikä tajunneet mille tai kelle kyseisessäkin vitsissä irvailtiin...

Originally posted by Mr.Muscle
Kyllähän tuo ihan hyvältä vaikutti,mutta on Pulttibois parempaa katsottavaa.Jotkut jutut oli kyllä hauskoja esim se naapurin runoilijapoika, mutta jotkut oli outoja tai sitten en vaan tajunnut niitä, esim se "onko sulla mitään tärkeetä huomenna" juttu.
Ton jutun tajuu ehkä sit,kun on useemmin törmänny ongelmaan "viina ja meno maistuu,mutta huomenna pitäis mennä töihin"Ei ole mullakaa aina ollut halua muistaa tota seuraavaa työpäivää ja sit kärsitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom