Kumma juttu :/ (muscle+:n maku)

Ikä
37
Tilasin tuossa jokunen aika sitten pakkikselta palkkariksi tuota muscle+ suklaan makuisena ja kun edellinen pussi tuossa loppui viime viikolla ja otin tätä uutta niin olin ihmeissäni sillä suklaan makuinen muscle+ maistuu aivan kahville :/ Pussissa siis lukee että suklaanmakuinen! Ajattelin että voiko tämä olla mahdollista ja otin vielä toisenkin maistiaisen ja ei voi kun ihmetellä tuota makua? Onko näin käynyt ennen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla sama juttu....suklaapalkkari maistu enemmänki jollekki kahville kun kävin prismasta hakeen suklaanmakuisen muscle+:n. oisko ne muuttaneet makua?

naruranne sanoi:
mulla sama juttu....suklaapalkkari maistu enemmänki jollekki kahville kun kävin prismasta hakeen suklaanmakuisen muscle+:n. oisko ne muuttaneet makua?
En tiedä?? Mutta voiko esim pussit mennä sekaisin pakkausvaiheessa tai jotain?

Mike sanoi:
Voi olla että tuotantolinjassa on kahvista jäänyt aromia suklaan pussitukseen. Ihan mahdollista että muutaman maanantaipussi on syntynyt kun määrät ovat aika hurjat Fastilla.

Tämä on erittäin todennäköistä,itsellä oli kerran reco2 suklaanmakuisena joka maistui kuitenkin enemmän mansikalle.

Ite ostin hiljattain suklaa-whey3, joka maistuu kanssa enemmän kahville, tuntus että olis vähän muuttunut.

About pari viikkoa sitten korkkasin uuden suklaa-whey3 pussin. Ihmettelin itsekin, että mikä tähän makuun on mennyt. Maistui enemmän cappuccinolle kuin suklaalle.

Voihan se olla niinkin, että ovat vaan vaihtaneet vähemmän makeaan makuun.

Minulla kävi sama homma, mutta Pro Slowssa, maistui kahville ja pahalle, mutta tosi mies ei inise vaan vetää pussukan alas vinkumatta..:D

Mää näin semmosen telkkamainoksen, missä isä ja lapset vietti laatuaikaa paistamalla joulutorttuja. Sitten se poikaviikari siinä telkkarissa tokaisi, että "iskä, nää tortut haisee ihan paskalle!"

metalchef87: ei muuta kun reklamaatiota ja pussi takasin ostopaikkaan vaan jos ei miellytä. Ihan normaalit vähittäiskaupan säännöt.

NGV sanoi:
Minulla kävi sama homma, mutta Pro Slowssa, maistui kahville ja pahalle, mutta tosi mies ei inise vaan vetää pussukan alas vinkumatta..:D

mullakin suklaa Pro Slow maistuu skidisti capuccinolle. Voi toki olla että sen maku on oikeestikki sellanen. Ei se pahaa ole.

Tuotteessa tuskin on kuitenkaan mitään vikaa joten eiköhän tuo alas mene ;) Ei sitä nyt niin neitejä olla etteikö menisi :D Jos sitten ensi kerralla olisi taas sitä itseään :)

Itekkin naureskelin sille kahvin makuselle että onkohan ne menny ihan sekasin siellä, mutta kun ostin ja veteen sekotin niin yllätyin miten hyvää se on. Sen ku sekottaa maitoon ni varmasti on vielä parempaa. Sellanen mokkamainen maku. Aika lähelle sitä mocha lateeta vai mikä se on mitä litkin tuolla kahvilassa sillon tällön.

Suositut

Back
Ylös Bottom