Kukaan kokeillut intialaista päähierontaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kärsin migreenistä. Kerran kohtauksen ollessa aluillaan eräs tuttavani pyysi josko sais hieroa. Käsitteli siinä hartioita, niskaa ja päätä. Paineli hermoja ym.
Mm. toisella kädellä silmienvälistä ja toisella vastaan takaraivosta. Tätä jatko jonkin aikaa ja päänsärky katos. Oli kuulemma ammentanut oppia intialaisista metodeista.
Mulla toimi hyvin ja rentoutti muutenki. En tiedä onko sama (intialainen päähieronta) mut ainakin lähelle.

Tuntui tosi hyvältä, mutta en mä mitään mullistavia jälkivaikutuksia tuntenut. Mä en tosin käynyt hoidossa minkään ongelman (stressi, unettomuus, päänsärky tms.) takia, joten sinällään en mitään vaikutuksia odottanutkaan.

Mike sanoi:
Päänahan hieronta ainakin tuntuu helvetin mukavalta. Mahtaako olla samankaltainen toimitus?

Ei aivan. Anoppi teki mulle sen, kun oli ensin käynyt jonkinmoisen kurssin siitä. Se on ihan siisti kokemus.

Ensin hierotaan selkää ja hartioita ja sit edetään pään alueelle. Käydään korvat ja ohimot läpi.
Sen jälkeen se hieronta jotenkin yltyy ja siinä ruvetaan jo repimään hiuksia (jos omistaa sellaiset) oikein kunnolla. Joillekin saattaa tulla huono olo yms.

Mää tykkäsin siitä, tuli vaan sellainen fiilis, että joskopa siihen edes kuuluu sitä tukan repimistä, Anoppi vaan oli vittuuntunut mulle? heh. Ei kai. Ei kai?

Älä sää Curly-Mike mene kuitenkaan kokeilemaan moista. En kestäisi ajatusta, että joku repii sun ihania kurvejasi päästä. ;)

Bisley sanoi:
Älä sää Curly-Mike mene kuitenkaan kokeilemaan moista. En kestäisi ajatusta, että joku repii sun ihania kurvejasi päästä. ;)
Reps! :hyper:

Kivalta tuntui ja tukisti ne muakin. En huomannut mitään ihmevaikutuksia vaan ihan normaalia rentoutumista kuten minkä tahansa hieronnan jäljiltä. Hieronnasta on aina hyötyä, jos siitä jää hyvä fiilis eikä mikään paikka kipeydy "väärällä" tavalla.

Kokeilin intialaisella hierojalla jonka kadet haisivat hielle. Haisi niin pahalle etta tuli migreeni.

"Intialainen päänhieronta" on periaatteessa samanlaista kuin muukin päänhieronta. Paitsi että se on kalliimpaa...

Kaikki itämaiseen viittaava saa hörhöt liikkeelle. Itämaiset filosofiat, uskonnot...ja nyt jopa päänhieronta.

helvetin hienoa olevinaan kaikki, mikä tulee "itämailta"

jarre55 sanoi:
"Intialainen päänhieronta" on periaatteessa samanlaista kuin muukin päänhieronta. Paitsi että se on kalliimpaa...

Kaikki itämaiseen viittaava saa hörhöt liikkeelle. Itämaiset filosofiat, uskonnot...ja nyt jopa päänhieronta.

Tää on kyllä miehekästä jupinaa :D Veikkaan että jarre tilaa drinkkinsä ilman paperista päivänvarjoa?

Kellään tietoa mistä voisi saada päänalueen hierontaa ilman mitään itämaista filosofiaa sisältävää kikkailua?

Sain synttärilahjaksi lahjakortin intialaista päähierontaa varten. Toimenpide suoritettiin ihan tavallisessa kauneushoitolassa, eikä siihen liittynyt mitään uskonnollis-ideologista käännytystyötä.

Tuntui oikein mukavalta, mutta katson että minulle on enempi hyötyä ihan tavallisesta hieronnasta.

BFL2002 sanoi:
Kellään tietoa mistä voisi saada päänalueen hierontaa ilman mitään itämaista filosofiaa sisältävää kikkailua?

Joku tällainen vastaava setti kiinnostaisi itseäkin. Aina tulee käytyä vain urheiluhierojalla murjottavana, joku rentouttavampi hieronta voisi olla mukava kokemus vaikkei nyt mitään jumeja silleen avaisikaan.

Ja nyt ei puhuta mistään kikkelin hieronnasta sitten.

jarre55 sanoi:

Minä en ole mitään muunlaista päähierontaa nähnyt mainostettavan, siksi pitää mennä intialaiseen. Sinänsä minulle on samantekevää, vaikka se olisi englantilaista päähierontaa.

Muotoilen kysymyksen toisin: onko kukaan kokeillut minkäänlaista päähierontaa, ja onko siitä mihinkään? Onko Jarre55 nyt tyytyväinen, kun ei hörhöillä itämaista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom